1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Chronicles of Riddick

Discussie in 'Algemeen' gestart door ghost14, 23 mei 2004.

  1. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, het spel is echt vet, de topgame na Ninja Gaiden. Het ziet er zeer goed uit, speelt makkelijk weg, controls zijn simpel, de stemmen zijn goed, Vin Diesel en Xzibit zijn vet.

    Tja, toch maar morgen even verder spelen :9.
     
  2. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik heb nu eindelijk ook eens de tijd gevonden om hem te spelen, en damn deze game is z'n geld meer dan waard. Het grootste pluspunt vind ik toch wel de sfeer in de game die gewoon perfect is. De controles zijn goed uitgewerkt en vooral de hand-to-hand combat werkt daarbij heerlijk. Er is niets leukers dan medegevangenen in elkaar te rossen met een paar combo's gevolgt door een uppercut om het af te maken :cool: De laadtijden waarmee je soms te maken krijgt vind ik persoonlijk toch nog ietwat lang en ook qua aliasing laat het spel hier en daar soms een steekje vallen, maar dat zijn echt maar kleine minpuntjes. Hell, zelfs bij een game als Morrowind had ik weinig problemen met de laadtijden en daar waren ze dus pas echt lang :)

    Al met al een ware topper en zeker een game die je helpt herinneren waarom je een Xbox hebt gekocht.
     
  3. gerjan

    gerjan Guest

    Geloof mij, als je eenmaal in het gevangenis deel zit voordat je de mijn in gaat, wordt je toch wel wat zat van dat hand to hand combat ;)
     
  4. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    _0/

    zijn dr ook minpunten aan de game? zo ja, wat?
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2004
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Weet iemand hoe lang je ongeveer over deze games doet? want tegenwoordig zijn de first person shooters niet meer zo lang (niet allemaal natuurlijk). Volgens mij heb ik dit niet zien staan, anders... ben ik een beetje scheel
     
  6. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens de meeste reviews die ik heb gelezen duurt ie ongeveer 8uur.
     
  7. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Zelda A LTTP deed je wel 30 uur of zo over de eerste keer... Tegenwoordig speel ik die spellen in een **** en een ****** uit.
     
  8. ludo

    ludo Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    ben al weer terug hoor

    right back at ya _0/
     
  9. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je gewoon normaal speelt, dus niet met de intentie om hem zsm uit te spelen ben je wel langer dan 8 uur bezig denk ik.
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    8 uur :eek: tegenwoordig echt niet normaal hoe kort de games zijn. Geef mij maar N64 tijd, Snes tijd duur. Daar duurde het tenminste een beetje lang.

    Maarja, het zal wel een hele goede ervaring worden, net als Metroid Prime, die duurde ook maar 13-14 uur en zat vol met sfeer
     
  11. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    CoR is ook 1 en al sfeer, imo.
    Al zit me af en toe wel te ergeren aan iets wat slecht afgewerkte dingetjes.

    Zoals de animaties in de tussenfilmpjes. (Zo hier en daar ineens een kartelig randje etc.)
     
  12. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    De sfeer is vooral goed als je dit 's avonds, helemaal int donker speelt :D
    En af en toe zie je kartelige randjes ja, maar ik stoor me er niet echt aan. Het is verder gewoon een heerlijk spel, en ik heb er wel wat langer over gedaan dan 8 uur....
     
  13. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Stoor ik me ook niet aan..dit is de mooiste xbox game tot nu toe dus we moeten niet mierenneuken
    Over sfeer gesproken..als je in een donker hoekje zit en die guards komen met flashlights voorbij..damn..geef starbreeze een oscar
     
  14. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb gister Pitch black gezien. En moet zeggen, dat de film best kicken was, vooral door Riddick, hij was echt fenomenaal badass. Ik heb nu nog meer interesse in de game.
     
  15. nelis1980

    nelis1980 Active Member

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem de eerste keer op easy uit gespeeld in 5 uur
    en toen ben ik hem een paar dagen later nog een keer op normal gaan spelen en toed deed ik er 4 uur over nu moet ik hem alleen van de week nog ff op hard proberen!!
     
  16. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb dit spel in de maintent op campzone een uurtje zitten spelen. En ik ben er helemaal weg van! Het ziet er prachtig uit, speelt lekker weg en bovenal heeft het een fantastische sfeer. Alleen die schaduw van dat ventje is iets te scherp op geloofwaardig over te komen. Maar dat is een detail ;)
     
  17. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel bijna uitgespeeld en het is zeker een goed spel, maar ik stoor me soms toch wel aan het gedrag van de guards, de AI van de je vijanden konden ze iets beter uitwerken, want zo slim zijn ze niet. Het voordeel van het spel is ook, dat saven allemaal automatisch gaat, wat heel erg fijn is. Morgen het laatste stukje spelen :9 .

    De game moet je gewoon een keer gespeeld hebben, hoor ik iemand doom3 roepen :+.
     
  18. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat was ik:9
     
  19. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou sorry hoor, maar er zitten stukken in het spel waarin de graphics ECHT opeens superslecht worden en dan met name de extreme kartels rondom de playermodels. Dit is toch irritant, omdat juist de rest van het spel er wel zo super uitziet....
     
  20. Sphinx

    Sphinx Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    1
    ik merk het vanzelf wel.
    Hij is als het goed is nu uit, dus zal het niet lang duren voor dat ik hem van de GCshop binnen krijg.
     

Deel Deze Pagina