Je kan ook wat anders doen. Er zitten twee gaten in die lift en er staan twee gasten, al ben je snel kan je uit dat gat naar beneden in de lift springen boven op zo'n gast. Die is dan dood, en dan moet je sluipend achter die andere gaan en zn nek breken.
Helaas was ik niet snel genoeg. Die gasten lopen nou weg... Als ik ze probeer te pakken ga ik dood. Dus kan ik mn acties doen zonder dat die gasten het opmerken ?
Meteen van het dak van de lift op een van die guards vallen. Die is dan dood. Dan sluipend achter die andere aan. En die dan ook doden. It's that easy!
Of je kan op ze af rennen en ze met je handjes dood maken... zoals ik het heb gedaan, al is dit niet de meest slimme manier
Mja dat is gewoon een paar keer proberen. Al sta je op die lift moet je gelijk door dat gat, links van je dacht ik, vallen. en dan sluipend achter de ander aan.
Ik ben op het laatste stukje van de game, in de office van die gaylord Ik zette toen mijn xbox uit, want kreeg hoogwaardig bezoek (het vriendinnetje) Nu wil ik dus de game ff uitspelen, blijkt opeens dat mijn profiel beschadigt is en dat ik hem niet meer kan gebruiken (zegt de game zelf). Iemand een oplossing of is dit een hopeloze zaak? Damn, kan ik hem dadelijk weer helemaal opnieuw spelen.
Kan iemand mij helpen...ik zit in de Recreation Area en ik moet voor Nadeem, of hoe hij ook mag heten, alle blueskins vermoorden..hij wil daar bewijs voor...hoe krijg ik dat voor mekaar ? Wilkins wil weten of Jagger Vallance leeft ... wat moet ik daar nou weer mee ? Als jullie het weten laat het me dan even weten... Gr, _0/
Jagger Vallance zit in de mijnen, daar kom je later pas. Dat met die blueskins heb ik ook niet voor mekaar gekregen
Ok thnx, Ik neem aan dat je later in het spel weer terug komt in de recreation area want ik heb inmiddels ook de bril van wilkins (?) gevonden.
Bij iemand die met een boor in de muur staat te boren. Die vertelt je dat je de lift in moet...voor de lift staat een blok, klip erop en daar ligt de bril. Ik ben nu weer een stuk verder gekomen waarbij ik een bom heb moeten plaatsen, daarna werd ik weer gevangen genomen en hebben ze ook al m'n gespaarde items afgepakt. Ik ben nu aangekomen bij de Space port met een zeer grote robot, ik ga steeds dood...heeft iemand een tip ?
ik zit vast best wel vroeg als al die rare beesten (zombies?) op je af komen en je moet het level in ong 5 min halen en ik zit dan als je die deur kruk pakt maar waar is in godsnaam die deur
begane grond, dat wiel ligt beneden. Je moet daarna weer naar boven en zoeken naar een hek, wiel derin en draaien maar! Als je daarna de Spoiler radio moet vinden moet je niet te ver zoeken