1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Cijfers bij reviews "poll"

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door cK1, 3 mei 2004.

  1. SMoOthSEr

    SMoOthSEr Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat jordo zegt is waar, het lijkt me toch wel dat deze site vooral voor de members wordt gemaakt en niet alleen voor de mods enz van Xbw, je kan moeilijk een verandering doorvoeren die waarschijnlijk door maar 5% van de members wordt gesteund, dat is gewoon arrogantie, alsof jullie willen zeggen dat het niet uitmaakt hoeveel mensen er tegen zijn, jullie weten het wel ff beter voor ons en voeren daarom gewoon jullie mening door, ook al wordt het door bijna niemand gesteund!!!!!
     
  2. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Natuurlijk. Lees vooral mijn post eens heel goed, dan zie je dat ik dat ook schrijf.

    Maar wat Jardy schrijft is natuurlijk helemaal niet waar. Members en aandeelhouders hebben niets met elkaar te maken.

    De enige aandeelhouder van XBW is, voorzover mij bekend, Mirik. En als Mirik zegt "Pajannl moet z'n kop houden" dan kan Pajannl (wie is dat trouwens?) kiezen tussen schikken of stikken. Dat heeft helemaal niets met democratie te maken...

    Dus herhaal ik nogmaals de note, dan hoef je niet naar boven te bladeren: Merk op dat er een verschil bestaat tussen "democratie" en "rekening houden met wensen van members". Daar is geen woord "arrogant" aan of wat dan ook; het is gewoon een waarheid als een koe. Such is life. Je gaat toch thuis ook niet democratisch kiezen hoelaat je naar school gaat?
     
  3. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik denk dat Pajannl het broertje van Jardy ofzo is :+
     
  4. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Yeah. 8)

    Let's get back to the topic. Als iemand over democratie wil uitweiden doen we dat lekker in ASEL. Laat maar horen zodra daar een thread over democratie bestaat.

    En nu terug naar de thread.
     
  5. SMoOthSEr

    SMoOthSEr Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    OKej maar zeg me als ik het verkeerd heb of niet, Xbw is van mirik, mirik maakt geld aan Xbw door advertenties banners enz, de reden dat de adverteerders geld er voor betalen is doordat Xbw een goed bezochte site, dus als ik het goed heb is de reden dat xbw adverteers heeft is door de bezoekers, wie zijn de bezoekers WIJ, dus lijkt me toch, dat onze mening ook zou tellen, zelfs coca cola had een keer hun smaak veranderd en toen ze merkte dat de consumenten het niet lekker vonden en dus minder vaak kochten weer veranderd, dus zoals je merkt is de consument(in ons geval bezoekers) wel belangrijk want zonder ons geen inkomsten voor jullie :p (of gratis spellen te revieuwen ;))
     
  6. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Uiteraard is de mening van members belangrijk. Echter deze beslissing is al tijden genomen toen v3 nog lang niet uitkwam. We waren het geven van cijfers spuugzat en hebben daarom dit systeem bedacht. Aangezien onze haat voor cijfers zo diep ligt gaan we dit niet veranderen.
     
  7. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Jullie denken inderdaad alleen aan jezelf, je ziet dat hier zoveel tegenstanders tegen dit zogenaamd betere systeem is, waarom varander je het dan niet gewoon terug, het kan wel zijn dat jullie het voordat v3 online kwam al bedacht hadden wegens jullie haat tegen cijfers, maar er zijn zijn zoveel tegenstanders, lijkt me niet meer dan logisch dit terug te veranderen of te kijken of er echt zoveel tegenstanders zijn in een poll, wat ik nameljik wel denk (dat er veel tegenstanders zijn van dit systeem).

    En nog iets, ik heb nog een nadeel van dit systeem, gister vroeg een vriend van me via msn om een goede review van hitman, die nieuwe, omdat ik toevallig wist dat er hier een stond en omdat de reviews hier over het algemeen wel degelijk zijn heb ik hem deze review aangeraden, na de review vroeg hij mij doodleuk, waar staat dat schildje voor met die 2 zwaarden, welk cijfer?.

    Een cijfer hoort gewoon volgens velen bij een conclusie, dat dat niet bij jullie in jullie brein doorkomt iriteerd me gewoon, ookal hebben jullie een afkeer tegen cijfers!
     
  8. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Tjonge jonge jonge.... wat een gezever om hélémáál niks zeg. Maar goed, om dan maar schildjes te koppelen aan cijfers.

    Stap 1
    Je hebt drie schilden.
    1) een schild zonder zwaard
    2) een schild met één zwaard
    3 ) een schild met twee zwaarden

    Stap 2
    3 schilden op een range van 10 punten
    Deel 10 door 3 en zet het getal achter het schild

    Stap 3
    1) een schild zonder zwaard: is bout want zit tussen 1 en 4
    2) een schild met één zwaard: is twijfel want zit tussen 4 en 7
    3 ) een schild met twee zwaarden: is goed want zit tussen 7 en 10


    Nu nog een klein vraagje: krijgen jullie tegenwoordig nog wel zoiets als 'begrijpend lezen' op de basisschool??? Iedereen zit hier al te klagen als ze 5 euro teveel moeten uitgeven aan een spel, maar om even de moeite te nemen de review van maximaal 2(!!) pagina's door te lezen is al te moeilijk...(ik begin me serieus zorgen te maken over mijn pensioen 8))
     
  9. DMX

    DMX X gonna give it 2 ya

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het nieuwe systeem niet echt lekkr.
    1: de reviews zijn vaak lang, klote lettertype en niet lekkr leesbaar (vind ik)
    2:door een cijfer plus onderschrift vat je de review samen en dat gebruikte ik meestal. Nu wijk ik voor reviews en vaak ook nieuws uit naar andere sites. V3 is voor mij op een behoorlijk fiasco uitgelopen
     
  10. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27

    Oplossing voor punt 1. copy-paste review naar Word en zet het op een lettertype die je wel lekker vind lezen

    V3 een fiasco omdat ze een cijfer systeem eruit hebben gehaald?? En nu ga je wel de andere reviews lezen op andere webpagina's...? Ik snap ej ff niet helemaal 8)
     
  11. cK1

    cK1 KotorLightSideScout

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar het op neer komt is het feit (zoals voorspeld) dat er gewoon geen poll gaat komen en dat er domweg de andere kant op wordt gekeken op iets wat niet meer dan reeël is. De Schilden blijven en bezoekers worden nog meer ontevreden dan dat ze al waren vrees ik.

    Ik heb nog eigenlijk nog maar één reactie, want minimaal een kleine poll starten (waar praten we over?) om te kijken wat de bezoekers er van vinden en om het dan simpelweg het in de doofpot te stoppen? Dan schiet dit gelijk mijn gedachten binnen......

    [​IMG] Slecht!
     
  12. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Man man man, wees eens een keer blij voor de gratis dienst die je wordt aangeboden!!! Als je het niet bevalt, ga dan naar een andere site. Niemand verplicht je hier te blijven!!
     
  13. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat zal ik ook zeker doen als de mods en crew de members hier gewoon blijven weren!!!
    Als er toch niet geluisterd wordt naar de grote menigte ben ik hier ind. weg!
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224

    Mods hebben niet met de site te maken ... ze zijn er alleen voor het discussie fora, verder hebben ze net zoveel inspraak als jij en ik ...
     
  15. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    toch vind ik het erg grappig dat 80 % van de members (want zoiets komt er uit, start maar een poll:)) naar een andere site gaan voor hun reviews. Dit kan toch niet de bedoeling van deze site zijn?

    Doe nou niet zo eigenwijs en zie in dat er niet zo veel mis is met een beoordeling met cijfer. Zet die cijfers er weer bij alsjeblieft!
     
  16. DMX

    DMX X gonna give it 2 ya

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind zoiezo de reviews niet lekkr geschreven en helemaal in words te zetten gaat me te ver. En niet alleen het cijfer systeem is kut. de hele site is zo onoverzichtelijk en onhandig geworden.
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2004
  17. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    hahaha, een hele review overzetten naar words en dan hem uitprinten om hem te lezen, gaat me inderdaad veel te ver, en ik ben het DMX eens dat het onoverzichtelijker is geworden, en dan heb ik het niet alleen over de reviews waarbij geen cijfers meer staan wat me iriteerd, v3 is, te druk
     
  18. DMX

    DMX X gonna give it 2 ya

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    teveel van het goede, over the top, waarom zou je iets dat werkt veranderen. het deed wat het moest doen en met de nieuwe site is dat gewoon minder
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2004
  19. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Wij kunnen praten _O_
     
  20. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    klik hier als je nog wat te melden hebt over V3... :{
     

Deel Deze Pagina