Whaha, jongen wat doe je hier dan nog? Ga lekker ergens anders het negatieve pessimistische element uithangen.
Jouw mening is jouw mening, maar die is dan ook gebaseerd op een instelling van niks. Als je hier niet WILT zijn, waarom ben je hier dan? Laat de crew en de bezoekers die hier wel graag komen lekker in hun waarde. wij werken allemaal erg hard en hebben geen behoefte aan nutteloze negatieve input van iemand die hier niet wil zijn.
We hebben al meerdere keren uitgelegd waarmo er geen cijfers bij reviews zijn, daar zitten geen complotten achter, het is heel erg simpel. Ik leg 't nog een keer uit voor de minder begaafden.
Wat JIJ begrijpt onder het cijfer 7, is NIET wat iemand anders begrijpt onder het cijfer 7. Ik vind een 7 een GOED cijfer voor een spel, dat is een solide titel die het waard is om te spelen. Anderen vinden een 7 slecht, en een 8 teleurstellend.
Nu kan jjij NOOIT meer hard maken dat het verantwoord is om cijfers te geven voor reviews. Omdat JUIST met cijfers NIEMAND begrijpt hoe goed of slecht het spel is. Geef je een 9 dan krijg je te horen: "Had best hoger gemogen". Hoe hoeger wil je gaan? Er bestaan geen perfecte games, iedereen wil iets anders.
Anyways, het is leuk je gehad te hebben, en je ge-ownd te hebben. Veel plezier met je leven, als je hier niet wilt zijn hoop ik ook niet dat je terug komt.
Oh, niemand bij XBW werkt voor geld. De crew krijgt redelijk wat games van uitgevers om te spelen, en verder hebben we wel eens leuke dagen bij een beurs. Niemand wordt er rijk van of krijgt een salaris. Wij zijn gewoon gamers.
Denk je dat er nooit gevraagd is of we voor veel geld een dikke EYE BLINDER POP UP BANNER op de front page wilde zetten? Twee keer raden waarom we dat niet gedaan hebben. Omdat we dat zelf ook niet waarderen op een andere site. Maar een site zo groot als deze kost nou eenmaal een hele smak met geld, en dat moet ergens vandaan komen, 't geld komt helaas niet uit onze anus, zo ons portomoneetje inrollen. Simpele ziel!
Laatst bewerkt: 23 jul 2004