Ach ik houd maar op met deze loze discussie want ik zie toch wel in dat het cijfersysteem niet terugkomt en ga daarvoor ookwel naar andere sites, ben het wel met orcrist eens, tuurlijk zeggen cijfers in feite niets, alleen ik hoef niet van elke game een review te lezen van 3 pagina's, natuurlijk zeggen die 3 pagina's meer dan een cijfer, ik gebruik het cijfer ook alleen als indicatie en als het een goed cijfer is lees ik vanzelf wel en verkrijg ik die informatie ook wel, maar ik vind dit gewoon echt loos, als je zo erg tegen het cijfersysteem bent wat eigenlijk neerkomt op dit systeem met die schildjes alleen wat naukeuriger, haal dan die schildjes ook weg, doe het dan alleen maar eindconclusie, met zo'n zinnetje, al blijft het naar mijn mening niet handig hierdoor.
En kobold, ik begin me te irriteren aan jou posts, ze zijn echt gewoon ronduit dom, ik raad je aan gewoon rustig dit forum vanaf het begin door te lezen en niet telkens zulke irritante post te doen, alles wat je zegt is in dit forum al besproken, je valt in herhaling, alleen schrijf je dingen met nog meer arragontie erbij, wat je posts heel irritant maakt zoals dit:
Tuurlijk zijn er 5 schildjes en tuurlijk kan je daar een cijfer systeem uithalen, maar wat is het verschil tussen het eerste en het tweede schildje, hoe weet ik of een game gemiddelt of goed is, bijv. het derde schildje, is het een slechte game ( een 5 ) of een redelijk goede game ( 6,5 ) het is gewoon te onnaukeurig naar mijn mening, en dat maakt die eindconclusie echt niet goed.
Ook weer zo'n loze reactie, ik vind dat de site geen eigen uitstraling meer heeft, het wordt steeds meer "als de rest", het onderscheid zich niet meer van de rest, en ja, ik vind commercieler worden in de meeste gevallen nadelig ja, de kwaliteit gaat meestal achteruit door het commercieel worden, als jij niet zo kortzichtig was zou je dat weten, je kan hierbij talloze voorbeelden noemen van bedrijven en dingen die ten onder zijn gegaan omdat ze commercieler worden.
Maar ja, dit is me laatste post, ik vind het alsnog een loos systeem en jullie hebben me ook geen echte tegenargumenten gegeven behalve dat jullie natuurlijk willen dat wij de reviews lezen.
Ik hoop dat het het cijfersysteem ooit nog terugkomt of dat jullie dit systeem perfectioneren, maar geloof mij, je komt altijd bij het cijferidee uit, 5 schildjes, 100 punten geven aan verschillende categorien enz. enz.
Ik vind het goed dat er nog een paar mensen van de crew zijn die wel normaal kunnen posten en normaal dingen kunnen zeggen, kobold, lullig voor jou maar laat het werk maar aan je crew over, jij bent veel te irritant en hebt te veel eigendunk om je in soort dingen te mengen, triest maar waar.
Greets Jordo
Klik om te vergroten...