1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Cities Skylines

Discussie in 'Games' gestart door Rossi46, 4 aug 2015.

  1. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    [​IMG]

    Advanced city building is coming to Xbox One!

    Aangekondigd tijdens Gamescom 2015


    Release: 21 april 2017







     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2017
  2. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Lijkt me dus niet echt fijn met controller.. Speel dit soort games liever op pc.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Beter op PC inderdaad, waar die ook helemaal niets kost. Nog geen 28 euro meende ik en honderden uren speelplezier, als je creatief bent.
     
  4. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Mijn zus heeft hem een maand geleden voor 18 euro gekocht in de Steam Summer Sale, op G2A al voor 13 dollar.
     
  5. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Dit is op de PC mijn GOTY tot dusver. Zo'n 200 uur gespeeld inmiddels, maar mijn laptop trekt het helaas maar tot zo'n 100k inwoners (max. is 1m).

    Lijkt me op console niet echt ideaal qua besturing, maar het is hoe dan ook een geweldig spel!
     
    Rossi46, Alexknl en JJNL77 vinden dit leuk.
  6. AnonymousVLD

    AnonymousVLD Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    5
    Never mind
     
    Laatst bewerkt: 4 aug 2015
  7. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Het is absoluut een PC game, maar ook mijn Macbook gaat dit nooit trekken. Vandaar dat ik hoop dat ze er toch iets op gaan vinden om dit lekker speelbaar te maken op de console.

    Ik zat overigens gelijk met het streamen naar de laptop in m'n hoofd. Echter maakt dat voor de controls natuurlijk niets uit, want dan zit je nog steeds vast aan de controller.
     
  8. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
  9. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Nu maar hopen dat er ook mod support komt want anders is het toch niet echt speciaal.
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  11. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik vond Tropico best aardig te doen op de console dus wie weet werkt dit wel.
     
  12. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
  13. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    nvm
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2017
  14. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Geen mod's dus inderdaad. Ik had anders gehoopt.

    Dit citaat uit de preview is ook irritant nietszeggend:

    "When asked about mods, Paradox Interactive told us they've been considering mod support on console, but didn't have any announcements to make."
     
  15. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Cities Skylines is inmiddels uit voor de XB1. Digitaal voor € 40,- en op disc her en der voor een paar euro minder te vinden.

    Zelf twijfel ik nog erg. Met name door het ontbreken van mod support. Dat schijnt de PC versie te hebben gemaakt tot de geliefde game welke het is. Anderzijds heb ik geen gaming PC, dus is de XB1 versie de enige wijze waarop ik Cities Skylines kan spelen.
     
  16. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Op pc is hij 6 euro. Ik zou niet zonder de mods kunnen, dan zou het meteen minder leuk maken. Wil niet zeggen dat de vanilla game niet leuk is, hij is geweldig. Zag wel dat de vanilla console versie niet zo uitgebreid is als vanilla pc. Maar of het 40 euro waard is zonder modsupport.. Ik weet het niet. Van de andere kant hoor je wel goede verhalen over de optimalisatie en hoe ze de controls hebben aangepakt op console.
    Heb je geen pc/laptop, een berg met geld liggen en zin in een city building game zou ik het zeker doen.
     
  17. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Hoezo dat? Consoleversie heeft gewoon de After Dark expansion standaard inbegrepen.
     
  18. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ik heb het niet over DLC. Ik bedoel bepaalde edit mogelijkheden van wegen en landschap bijvoorbeeld.
     
  19. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Serieus, dat is gelimiteerd? =( Heb je een linkje naar waar dat gezegd wordt?
     
  20. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Nope. Te zien in gameplay filmpjes. Menu heeft minder opties. Vergelijk het zelf maar met gameplay filmpjes van pc. Ik ga hier niet alle opties uitgebreid omschrijven en uit tekenen. Ik heb de game al :)
     

Deel Deze Pagina