1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Civilization Revolution

Discussie in 'Games' gestart door Rebel8319, 23 mei 2008.

1. WeeGee

WeeGee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja heb de multiplayer nu al 5x gespeeld met een vriend en het blijft leuk ....en dat voor een demotje !!!

2. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hee bedankt Cartoonsmart, leuke reactie!

Ga hem denk ik wel halen binnenkort.

3. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik ben normaal gesproken ook zeker fan van dit soort games, maar snap de controls niet echt, mjah ff op me gemak naar kijken morgen.

4. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon stap voor stap de tutorial doorgaan en zo heb je het spel snel door althans voor mij dan. En daar vandaan ga je steeds dieper de game in. In mijn 2de potje zag ik bijvoorbeeld het nut van roads bouwen en meerdere dropjes maken inplaats van het focussen op 1.

Het leukste aan deze game vind ik dat je via meerdere manieren kan winnen en dus elke vele strategien tot de overwinnig kunnen leiden. En wat het nog leuker maakt is dat er zoveel verschillende beschavingen zijn met ieder hun eigen specialiteit en extra's. Dat betekend dat elke type speler zijn eigen speelstijl nog beter kan accentueren.

5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ja dat vind ik ook erg leuk, dat je via vele manieren kunt winnen en dat je er veel verschillende beschavingen zijn met ieder hun eigen specialiteiten en extra's. Zo zijn er dus een aantal leiders die een voorsprong hebben op militair gebied en de ander heeft bijvoorbeeld weer voorsprong op technologie.

Ik heb ook rustig alles doorgenomen en ben op het allermakkelijkste niveau begonnen met die tutorial. Je leert zo makkelijk de basis dingen kennen en je gaat zo steeds dieper het spel in. Daarna heb ik nog een aantal dingen in die Civilopedia doorgelezen. Voorheen heb ik nog nooit een Civilization game gespeeld maar nu heb ik de meeste dingen toch al aardig goed door.

6. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog niet echt gelezen in de civilopedia, maar ik zal dat zeker doen. Want er zijn zoveel kleine dingetjes in dit spel verwerkt die je makkelijk over het hoofd zie. Bijvoorbeeld dat er een beschaving is die food kan farmen in de desert.

7. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Mijn probleem met Civ is echt altijd dat ik het op momenten onoverzichtelijk vindt. Ook snap ik er soms echt niks van:9

8. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ik had net ook ff op gamerfaqs.com gekeken en daar zie je allemaal tactieken om al met tanks/vliegtuigen enzo bezig te zijn. Best leuk om te zien hoe ver zij al zijn gekomen met het ontdekken van dingen enzo. Ik zag veel van die dingen over het hoofd of had er gewoon geen erg in. Morgen ga ik dus een nog een keer de demo spelen om dan zo'n Advanced Tech of Domination win te krijgen.

9. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    demo is vet !. heb de eerste civ (jaja op de 386 nog wel) helemaal suf gespeeld, dit wordt toch een must buy voor mij.......heb er zin in !

zoveel games en te weinig tijd ........ (heb nog gta4,ninja gaiden 2 grid nog staan terwijl ik ook nog is mgs4 heb besteld) :)

10. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0

Lekker luxe:): Ik zou deze spel dan afwisselen met een actie spel zoals ninja gaiden 2 waar je echt intensief moet spelen. Of gewoon spelen wanneer je lekker rustig wilt relaxen want dit is echt een heerlijke game waar je lekker rustig achterover zit met een lekker drankje erbij :)

11. cartoonsmart

cartoonsmart Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je een link van de Civ Rev pagina op de gamefaq-website waar die tactieken dan gepubliceerd staan?

Ik vind namelijk niks over Civ Rev via, althans geen guides:
    gamefaq Civ Rev zoekresultaten

Op het officiele Civ Rev K2 forum staan aantal guides. Zoals de domination-guide.
    Behaal een domination victory.

Dixons vermeld op haar website dat Civ Rev vanaf 11 juni 2008 leverbaar is - morgen dus.

Dixons

Ik hoop dat ik hem morgen in de schappen of in elk geval achter de toonbank van een winkel vindt.

12. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Aah zeer handige guides allemaal. Net een leuke potje in de demo gespeeld. Wel jammer dat ik opeens word gekapt terwijl ik bijna een domination win had.

Laat ons weten of je em morgen ziet liggen, Ik ben helemaal klaar voor deze game.

13. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga morgen ook even de stad in om te zoeken. Vond de demo al helemaal te gek. Kan bijna niet wachten om hem te spelen!!!

14. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag net in de demo ''game of the week'' en had dat ff opgezocht op het internet. Het idee lijk me best goed bedacht. Ik denk dan dat je steeds meer en meer verslaafd word.

''Game of the week'' is zeg maar een soort van singe-player game/campaign waarvan je de gameinfo moet downloaden ofzo via xbox-live en dan heb je 1 week tijd om de beste resultaten/high-score te behalen en dan proberen natuurlijk de beste van de wereld te worden. Je kan hem meerder malen spelen.

Ik zal dit zeker proberen naast dat er natuurlijk gewoon online multiplayer is. Volgens mij waren dit de mogelijkheden:

1 vs 1
    2 vs 2
    4 player free for all

15. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214

Ik ga hier ook ff naar de Bart smit/ Dixons / FRS en hopelijk heb ik prijs! \o/

16. cartoonsmart

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Civ Rev vandaag om 9:50 bij freerecordshop Weert op de kop getikt voor € 53,99-. Nou ik ga lekker oorlog voeren.

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Mazzelpik. ;)8) Ik kan melden dat Dixons alleen de PS3 versie via hun website heeft. Nedgame heeft alles al binnen. Ik ga zometeen na dit bericht ofzo. Blijft leuk elkaar aftroefen met het na jagen van vroeg gekochte games als jullie snappen wat ik bedoel? ;)O-)

18. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Very nice, ik zal dan maar ook eens kijken als ik tijd heb. zoniet dan bestel ik hem wel online :)

19. cartoonsmart

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan jullie berichten dat het echt super vet allemaal is. ik ben nog steeds aan mijn eerste game bezig. Inmiddels ben ik het Manhattan Project aan het onderzoeken. Ik hoop dat jullie ook snel kunnen spelen.

20. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em net gehaald bij Bart Smit in Arnhem (Presikhaaf)... daar wordt ie gewoon al verkocht

Deel Deze Pagina