1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Civilization Revolution

Discussie in 'Games' gestart door Rebel8319, 23 mei 2008.

1. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Iemand vanavond zin in een gamepje tegen de computer? stuur me even berichtje. Heb zin in civ online.

2. speedro

speedro Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je all great persons kunt halen? en weet iemand hoe je in vredesnaam een stad bouwt die meer dan 200 resources maakt?
    en er staat bij een achievment dat je moet uitspelen met een african civ. Welke moet ik dan pakken?

Al iemand die all achievements gehaald heeft?

Hoop van jullie te horen,

Groeten Karel

3. WeeGee

WeeGee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij krijg je al great persons door met elke civilization genoeg sience/culture te halen.
    Die 200 resources haal je zodra je een stad hebt op een goede locatie ,ik twijfel even wat resources ook al weer precies inhouden, zodra je een factory hebt en eventueel een communistische regering gaan dingen erg hard.
    Ik weet zo even niet wie precies verantwoordelijk is voor de african's maar je moet toch met elke civ. uitspelen wil je de 1000G halen dus die komt vanzelf.(ik twijfel over Ghandi)

4. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Is er nog iemand die zin heeft deze game online te gaan spelen?

5. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik zag zojuist op de marketplaats nieuwe content staan ik heb de gratis pack gedownload alleen is er nog een pak van 100 points iemand weet wat deze twee dlc's inhouden? Heb zelf nog niet gechecked. :eek:

6. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Zou het niet weten. zag ze ook staan en heb ze gedownload. Volgens mij is de gratis een aantal singleplayer mappen en degene van 100 punten eenv erdieping (meer manieren om te winnen)

zin om een keertje online te gaan?

7. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    is er nu dan ook eindelijk een patch?

8. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    blijkt om maps te gaan.

ene pakket is een drietal nieuwe senario's, andere is 4 nieuwe maps. Merk tot nu toe eigenlijk weinig verschil...

9. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    als je civ wilt gaan spelen, koop dan de PC versie.
    die is zoveel beter dan deze shit.

De PC versie van Civ (deeltje 4) is gewoon de op een na beste game ooit gemaakt.
    Dus als je dit al leuk vind dan moet je echt Civilization 4 gaan spelen op de PC!!

10. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Het is niet dezelfde.
    Dat is juist een reden om deze te kopen.
    Blij dat ik juist deze gekocht heb.

11. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Obscure: begrijp wat je bedoelt maar ten eerste is me PC te slecht en ten tweede is dit heerlijk om even kort te spelen en volgens mij duurt het met civ te lang.

IEmand nog interesse om een keer online te gaan? er is namelijk niemand meer....

12. X-Seventeen-X

X-Seventeen-X Forum lurker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil deze game ook binnenkort aanschaffen, maar wat zijn een beetje de gangbare prijzen op t moment? Via Budgetgaming heb ik al gekeken, maar de goedkopere internettoko's hebben em al niet meer (uitverkocht). Wil er iig geen 60-70 euro aan uitgeven aangezien ik de pc versie van CIV IV en CIV IV Colonization heb.

13. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Weet niet. Denk dat hij in de winkel nog steeds zestig is en dat je hem hier op de xbazaar vast wel kan krijgen voor30. Niemand speelt meer

14. X-Seventeen-X

X-Seventeen-X Forum lurker

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, die indruk kreeg ik al Sith Vegeta. Maar ik kan altijd wel genieten van een goed Civ game. Gewoon lekker laid-back, rustig gamen. Het hoeft niet allemaal snel snel snel en stampvol actie. Maar goed, ik ga maar eens op zoek dan, donderdag haal ik ook Pes2009, misschien valt er nog een goede deal te maken ;).

15. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    zou de mijnes wel willen verkopen maar hoop nog steeds dat er af en toe mensen online komen!

16. Hova

Hova Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil wel een keer een potje spelen. Ben wel nog redelijk noob.

17. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Bump, word dit spel nog een beetje gespeeld online?

18. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    volgens mij kan je altijd wel een ranked match vinden maar meeste mensen zijn te slecht. Als je gewoon eens een normale game wil spelen moet je maar een bericht sturen.

19. Rensgar

Rensgar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb afgelopen weekend dit spel in huis gehaald. Best geinig.
    Zelf ben ik al jaren PC Civ fan, maar die duurt vaak eindeloos en lastig als je even alles en iedereen wil uitroeien.

Civ Revolutions is erg leuk als je een kort spelletje wil spelen. Ik vind het wel jammer dat je niet hot-seat kan spelen en alleen maar online of via systemlink.

Laatst bewerkt: 23 mrt 2009
  20. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    BUMP!

Ik wil de game gaan kopen, maar hij is bijna nergens meer te krijgen of hij is heel duur!
    Ook op marktplaats staat nauwelijks iets!

Deel Deze Pagina