1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Civilization Revolution

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Dee0342, 12 aug 2009.

  1. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen of dit nog veel gespeeld wordt online en hoe lang de potjes gemiddeld duren?
     
  2. Daan03

    Daan03 Cry Before You Die

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Het word niet zo heel veel meer gespeeld, als je het 's avonds probeert gaat het nog wel lukken maar het duurt toch zo 10 tot 20 minuten voordat je een potje hebt gespeeld..

    Ik heb zelf nog niet zo heel veel gespeeld maar de potjes duren gemiddeld anderhalf uur. Dit verandert natuurlijk ook als je de "turn" sneller zet, bijv 30sec ipv 60.
     
  3. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je antwoord :thumbs:

    Ik denk dat ik het dan toch laat liggen, en het bij de pc game laat.
     
  4. Daan03

    Daan03 Cry Before You Die

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou ik zoiezo doen(op de pc blijven spelen bedoel ik dan), Civilization Revolution brengt niets nieuws. Loopt niet erg lekker, werkt niet zo heel goed online. En is kinderlijk simpel... Behalve op Deity, want daar kan de AI opeens technology's twee keer zo snel als jij researchen, wint het met knights van mijn vliegtuigen, slaat mijn tank neer met een legion en ga zo maar door...

    Het is een grappig spel en voor 'n tientje zou ik hem niet laten liggen, lekker 1000G erbij en het is en blijft toch weer een Civilization (die een echte fan toch even gespeeld moet hebben).
     

Deel Deze Pagina