Klopt ja. Het is voor ons belangrijk dat we lekker als team kunnen werken en iedereen een beetje met elkaar klikt. Natuurlijk is het in het najaar altijd erg druk met games die uitkomen, dus we moeten altijd keuzes maken. Daarnaast krijgen we ook niet alles van alle uitgevers. We werken er allemaal ook naast. Misschien is het leuk om eens een artikeltje te schrijven met onze achtergronden? Wel echt tof dat het nu bijna 25 jaar draait. Ik recenseer zelf nu ook al games sinds 2008 of 2009 geloof ik. Ik denk dat er nu nog een stuk of acht reviews in de pijplijn zitten waar hard aan gespeeld en geschreven wordt.
Wat ik wel zou kunnen doen, om de minste wrijving binnen de crew te krijgen, is gewoon eens een opiniestuk op column schrijven. Dan kunnen de games binnen de vaste redacteuren blijven en hun verantwoordelijkheden, maar dat artikel met achtergronden zoals je voorstelt is inderdaad ook wel een optie. P.s. Ik weet ook wel dat ik voor sommigen te lang, teveel geworsteld heb, maar begrijpen de mensen wel dat als mensen het in het hoofd hebben zitten, dat ze heel anders naar je kijken dan wanneer het van mijn part om een vorm van kanker gaat? Ik zal niet verder uit wijden, melodramatisch worden op de vroege ochtend als ik ik me prima kan inhouden is niet mijn intentie.
" Klopt ja. Het is voor ons belangrijk dat we lekker als team kunnen werken en iedereen een beetje met elkaar klikt." is wel een subtiele afwijzing. Wie kan er allemaal niet met yellow overweg?
ik snap het niet. het gaat om het reviewen van computerspelletjes op de frontpage. levert dat nog zoveel clicks op? dan kun je er niet een paar door yellow laten doen? wat is die afkeer tegen hem t is geen corporate business ofzo t is xbw lol
Helemaal eens met Reckuuza. Ik zei het wat gekscherend maar laat die kerel gewoon lekker wat reviews schrijven. Desnoods zie je het als wat sociale ondersteuning. Hartstikke goed, misschien creëer je nog positieve effecten op zn dag/nachtritme als je strakke deadlines stelt aan de reviews. @Yerewn kapot? Fuck dat, dit is het meest actieve topic in maanden! Ik kan een award ruiken.
Op moment helemaal naar de klote door ziekte, maar ik hoop het inderdaad wat bij te stellen. Echter maak het voor het schrijven van recensies niet zoveel uit als dat online gebeurt. Wel lief dat jullie achter mij staan.
Sinds wanneer heb je als redacteur (reviews) uberhaupt een fuck te maken met de andere redacteurs? Je schrijft je stukkie en je levert het in bij de hoofd-/eindredacteur, en klaar, pizza. Waarmee ik niet wil zeggen dat Yellow reviews mag schrijven. Absoluut niet.