1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Clan joinen?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door BeatHunterzz X, 12 jul 2012.

  1. BeatHunterzz X

    BeatHunterzz X Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Wij zijn een beginnen de clan maar met veel ervaring. We zijn opzoek naar ervaren en/of onervaren spelers die ons iets bij kunnen brengen of wij jullie. We spelen vooral Mw3 of GTA. heb je intressen of
    wil jij de clan joinen? kijk dan even op de site: (http://clan.iclanwebsites.com/dutcheliteteam)
    of stuur een mail naar: DutchEliteTeam@hotmail.com
    of stuur een message naar de leaders :

    Gamertags: BeatHunterzz X, Versus DeadShot


    groeten,

    Dutch Elite Team
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2012
  2. star shooter x

    star shooter x fariko gaming

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    mooie site succes mee mensen zoeken groeten dylan
     
  3. cpt.dave

    cpt.dave Crew Lid

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    zeker mooie site succes met zoeken gaan jullie ook op gta verder of dat niet? het lijkt me leuk om weer eens met jullie te spelen greetz Versus Punisher
     
  4. BeatHunterzz X

    BeatHunterzz X Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    dankje dave Ja man zal ik dat er ook even bij zetten?
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2012
  5. BeatHunterzz X

    BeatHunterzz X Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    dankje Dylan
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2012
  6. cpt.dave

    cpt.dave Crew Lid

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    is wel beter denk zomaak je eerder kans op mensen dan als je het bij 1 spel doet
     
  7. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Add me maar, kunnen wel keer knallen. CnC Dagger is de gamertag.
     
  8. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Succes website ziet er netjes uit! Echter wel jammer dat jullie best wel een standaard en ongeïnspireerde clan naam hebben!
     
  9. cpt.dave

    cpt.dave Crew Lid

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net geprobeerd me aan te melden om even op de site te kijken maar dan krijg ik de volgende melding: The administrator has disabled member registration. Please try later. ik denk dat jullie daar nog even naar moeten kijken ;)
     
  10. BeatHunterzz X

    BeatHunterzz X Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ja man is al veranderd
     
  11. Versus Deadshot

    Versus Deadshot Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Looney,

    Vaak hechten mensen waarde aan dingen die niet nodig zijn waaronder bv een naam. Ookal noem je je clan "de tuinmannen" het gaat om de skills. Als jij eerste van de wereld staat kijkt niemand naar die naam. Toch bedankt voor je advies.

    Dave,

    Wij hebben de site zo gemaakt dat je een bericht moet sturen naar een van de admid's en die geven je de toestemming om het te doen, zo voorkomen wij random registraties. Echter snap ik je punt wel en heb ik het er met Beathunterzz X overgehad en wij gaan dit veranderen.

    Groeten,

    Versus Deadshot (leader)
     
  12. BeatHunterzz X

    BeatHunterzz X Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    haha is goed doen we kijken we daarna wel verder



    gr,

    BeatHunterzz X (leader
     
  13. Versus Deadshot

    Versus Deadshot Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Dagger,

    Je krijgt zo spoedig mogelijk van Beathunterzz X een friendrequest!
    Ik hoop dat je het naar je zin zal hebben bij onze clan!

    Groeten,

    Versus Deadshot (leader)
     
  14. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    We zien wel verder zodra je me geadd hebt. Wist niet dat iemand van Versus het heeft overgenomen / begonnen. Aangezien ik versus heel veel voorbij zie komen met 20 verschillende clans..... dit keer wel een blijvende of zodra je het beu bent weer een nieuwe?

    Nogmaals, weet niet of jij dat bent geweest, maar sowieso iemand van versus die veel clans beginnen, dood laten gaan etc. Ik zoek wel iets dat blijft.
     
  15. cpt.dave

    cpt.dave Crew Lid

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    die gene is al lang uit Versus en trouwens ook een beetje een raar mannetje en dat is zonde als onze clan de uitstraling krijgt dat we clan hoppers hebben ik hoop niet dat dit mensen beïnvloed
     
  16. BeatHunterzz X

    BeatHunterzz X Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    ja is goed, idd dit is wel een blijvende clan mochten er mensen geen tijd meer hebben kan het leaderschap overgedragen worden aan andere leden van de clan. nee ik niet.
     
  17. Versus Deadshot

    Versus Deadshot Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Dagger,

    Versus Is al een hele tijd geleden. Wij waren een andere clan en zijn toen samen met versus gaan samen werken maar dat leiden niet tot het gewenste resultaat hierdoor sijn we weer appart gaan spelen.

    Versus is een zeer professionele clan alleeen heeft andere standpunten dan sommige ex-verus leden. Deze leden wouden toch nog steeds een clan hebben en hebben het toen zelf geprobeerd maar zij waren niet in om een clan te leiden.

    Mijn naam is nog verus omdat ik nooit meer van clan ben veranderd met het idee dat ik anders denk over een clan. De xbox blijft voor je plezier en ik vind dat sommige het TE serieus nemen.

    Hopelijk heb ik je nu genoeg imformatie geven betreffende mijn naam.


    Groeten,

    Versus Deadshot
     
  18. cpt.dave

    cpt.dave Crew Lid

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    maar zullen zorgen dat het niet over die gene gaat maar gwn on topic want anders krijgt Dutch Elite Team miss wel een slechte reputatie
     
  19. Versus Deadshot

    Versus Deadshot Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    We zien wel hoe het loopt Dave!
     
  20. BeatHunterzz X

    BeatHunterzz X Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    ja best wel heb ook nog even bij versus gezeten maar is niks meer geworden. idd dat is het zeker. we zijn eigenlijk de nieuwe clan gestart omdat deadshot en ik allebei we een serieuze clan willen maar tegelijkertijd ook nog gewoon de lol erin te houden
     

Deel Deze Pagina