met andere woorden we zouden het graag een ker tegen julie opnemen , cod team death match 3vs3 of 4vs4 zie julie meschien gauw online
pff Ref DRKSHADOW volgensmij begrijp jij het verkeerd, RUZZ MANIAC qIp Maniac? heb ik al genoeg uitgedaagd, het feit is dat jullie het niet kunnen opnemen tegen ons omdat jullie dat speltype niet spelen.. vrijwel elke NL CoD2 clan weet dat wij geen TDM spelen.. voor de rest zijn we vrijwel nog nooit verslagen door NL clans in ons speltype CTF.. (niet om stoer overtekomen hoor maar het is meer een feit dan een bluf.. ) @ DRKSHADOW, als je tegen ons wilt spelen, daag ons maar uit, we nemen uitdagingen aan op 4 vs 4 HQ en CTF @ Pine NL, als je tegen ons wilt spelen, daag ons maar uit, we nemen uitdagingen aan op 4 vs 4 HQ en CTF @ Both, www.360gs.nl kijk maar bij FIGHT US! daar kun je ons uitdagen..
Ik heb JOU niet meer in mijn lijst staan. Maar ok kom maar een keer een match spelen als je denkt dat je kan winnen.
Uhm ok...beetje laate reactie, weet niet eens of deze clan nog bestaat maar zo ja dan kunnen we best een keer een match spelen tegen ons.
Ja, door het campen van jullie, lol. En door Headshot, hij kon door zijn disk de 2de ronde niet doen, maar nee, jullie wilden perse verder spelen, dus moesten we een invaller gebruiken met 600 ping. Maar vanavond hebben we een rematch tegen jullie en als jullie je weer niet aan de regels houden, stoppen we de ronde en hebben wij die ronde gewonnen (Ook andersom).
Met campen idd Lijkt me logisch dat je dood gaat al kom je binnen en zit ROD NL op het kastje in de hoek van de kamer Het was een regel die is overtreden. Jullie hebben dus niet echt gewonnen. Zal wel een rematch komen. Nog een regel overtreden en je hebt gelijk verloren.
jonge wat denk jij kerel. IN DE LOBBY ZEIDEN WE: Geen gecamp, jullie vonden dat ook "wij zijn er net zo op tegen als jullie" zij 2Q. het was een regel die we hadden afgesproken. jullie hebben die overtroffen. PECH GEHAD.. WIJ WINNEN*) Headshot verschijnt, Swipp(ff)er verdwijnt
ja dat klopt als je afspraken maakt en er houdt een team zich niet aan dan wint automatisch het andere team !
ff offtopic, ik vind dat de site van evo heel on-overzichtelijk is... no offence... maar als ik jullie was zou ik daar ff wat aan veranderen