Ik weet niet precies hoe wat waar ik deze kan posten maar denk dat het hier wel kan. Ik ben opzoek naar een aantal personen die met mij een clan voor Cod2 en GRAW willen vormen. en dan gaat het bij mij niet om de rankings maar meer om gewoon gezellig te spelen.
Vandaag of morgen GRAW halen, ff oefenen en dan online. Fever als je mij in de clan wil hoor ik het wel. Stuur een request of zoiets ok?
oh nee he gaan we hier gewoon weer verder hihhih ja hij is op vele plekken vanaf gisteren te koop ik heb gisteren 3 missies gespeeld en hij is top.
ik heb hem bij gcshop besteld en dan gaan ik en 2 andere vrienden gelijk een clan beginne Dutch Force we gaan ook volgende maand battlefield 2 modern combat spele
speel nu cod2 veel online, als graw vet is online ga ik die denk ik ook halen. wil best in een clan, laat maar weten als je me erin wil
kijk wat ik zat te denken iedereen die er in wilt die mag en dat tot 8-16 ofzo. Vaak is het zo als je weer iets minder bent dan andere dan lig je eruit. maar daar ben ik niet zo van. gaat mij om gezellig te spelen en weten dat we allemaal echt willen spelen enz. ik zal jullie vanavond allemaal even toevoegen.
Eddyfever, vanavond 20.00 uur ben ik online, misschien kunnen we ff oefenen. mzl (ik sta in je friendlist).
wil ook wel in je clan, heb craw al binnen, alleen mn 360 is nu naar duitsland voor reparatie maar als ik m voor de 16e terug heb sluit ik m gelijk op live aan.