ik heb wel interesse... TS2 beat ik meeste mensen wel op Xbc (of niet Jelzie ) UC ben ik gisteren mee begonnen (ut en ut2k3 speel ik ook) Halo heb ik sowieso natuurlijk maar niet zoveel on-line experience ik speel meestal via Xbc... ik voeg je toe op msn
Ik ben samen met een vriend vanavond online op xbconnect, we noemen ons de sozaboys..... mijn msn is wackox@hotmail.com
Lol, ik heb net op jullie forum de thread "BBE" gelezen in jullie topic: "Nieuws in de Xbox Clan wereld". Zeg maar wanneer
Seventh Column Hier kan je een mooie website maken, zonder kennis van HTML, PHP of CGI etc. En zo kunnen mensen ook 'vragen' of ze mogen joinen, en kun je poll's enz makkelijk plaatsen. Het ziet er nog mooi uit ook. En anders wil ik misschien wel helpen, ik ben website designer (geweest, doe nu niet meer zo veel) en kan HTML.
[BW]-Black Wolfs binnekort zal er een nieuwe clan komen. [BW]-Black Wolfs diegene die will joinen moeten ff een mail sturen naar, sirlocksley@hotmail.com ga hier dus niet alle info posten..die krijg je per mail als je vragen hebt. ---NNEX---
Ik ben nog niet bij een clan maar spel wel heel veel unreal timesplitters 2 en halo! en heb ook Xbconnect maar nog neit veel over gespeeld want snap bij sommige spelen neit hoe je dat moet doen Bv Timesplitters 2! Bij halo snap ik het wel. Maar wat speelt bij jullie beter en sneller xbconnect of gamespy??? groeten.
xboxladders schijnt het snelst te zijn...www.xboxladder.com maar heb ik zelf nog niet geprobeerd ts2 via xbconnect is simpel...gewoon naar arcade->system link->joinen
Xboxladder is dat een nieuwe??? Heb jij trouwens geen zin om zondag timesplitters 2 te spelen?? Ik zit dan thuis met 2 man!!! En als je dan ook even je hotmail geeft dan kunnen we alles goed bespreken enzo!!