clan site 'warfighters' hoi, onse clan site is www.gamepros.web-log.nl je moet het even tjeke, er staan ook nieuwtjes op voor je vragen kun je ons mailen naar warfighters@gmail.com mvg clan warfighters
De Clansite van Dutch Force zal tegen het eind van het weekend online staan. Het Ghost Recon deel tegen het eind van de volgende week. EDIT: De site van Dutch Force staat online. www.xblclan-df.nl.tt
Ik ben op zoek naar een actieve GRAW clan, dus eentje die veel trained en ook veel mee doet aan wedstrijden. Ook moet er toch wel redelijk niveau in zitten kwa spelers omdat ik mezelf ook niet echt slecht vind. Heb je een clan en zoek je nog een actieve, goeie member, laat het me dan ff weten..
Zie mijn post over Section VIII... we zijn momenteel hard bezig met het recruiten van EU members. Ik zou zeggen neem een kijkje en als je het wat vind kun je uiteraard registreren als recruit. Wij houden nu dagelijks practice matches en beginnen ergens volgende week al aan een (prijs) tournooi... dus wees er snel bij! KaiserZoze -EU divisie leider- www.sectionviiiclan.com
Voor alle clans met PDZ http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=82899 Meld je aan toon iedereen wat je clan waard is!!!
hey gast ik heb een COD2 clan. add me maar op xbl als je geinterresseert bent. ik kijk wel hoe goed je bent enof je kan joinen en of je vaak online bent. voor meer info kijk op onze website. eta.knows.it laterz.