1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Clanwar] CaLyPsO's 1v1 Challenge

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaLyPsO, 7 sep 2006.

1. CaLyPsO

CaLyPsO is Pro!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was 4 tegen 3 vin je het gek dat je wint en jullie zijn gewoon goed met protect the pimp daar kan ik niks op zeggen maar protect the pimp is een spelletje en gangster brawl is gewoon meer gemaakt voor de skills. En ik zeg owned omdat hij begon te zeiken dat ik zat te campen terwijl ik geen 1 keer stil stond, hun allebij vooral die amerikaan begon te zeiken dat ik zat te vliegen ofso terwijl ik geen 1 keer in die kut auto ging en die UK-er wel:confused:

Laatst bewerkt: 10 sep 2006
  2. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Dat is gewoon onzin, ik speelde eerst protect tha pimp met een vriend online (2-6) en we wonnen nog. Dus daar kan je ook skills voor hebben.

Ik ga wel ff met de clan Ganstah Brawl spelen want dat heb ik bijna nog nooit gespeeld en dan doen we als ik me headset heb een gangwar.

3. DSF Darkraver

DSF Darkraver TW Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    DSF vs GTL 2-1 voor DSF :)

1vs1 lijkt me te saai op deze game.

4. CaLyPsO

CaLyPsO is Pro!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het niet het is ook niet zo leuk als met halo2 maar het is wel leuk;)
    BTW darkraver wil je nog een keer een rematch want nu doen we het zonder die kut prince heb hem gelijk uit de clan gekickt hij had 0 kills LoL

Laatst bewerkt: 10 sep 2006
  5. JeePee

JeePee Guest

8) :lol:

6. CaLyPsO

CaLyPsO is Pro!

Leuk Bevonden:
    0
    dit is een 1v1 topic geen spam topic of 100% off-topic...

7. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel je vanavond wel:x

8. Mythe gard

Mythe gard Guest

Fuck me... echt deftig spele gaat niet op SR

Lag,connection shit enzo, Zelfs mijn aim is slechter dan ooit op dit spelletje.

Hoop dat eraan gewerkt wordt

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik heb ook wel een lag maar mijn aim is niet slecht, dit spel is gewoon sneller en heeft minder auto-aim(maar 10% toch Calypso?)...

Deel Deze Pagina