DSF-DutchSwatForce DSF x InFeRnO x DSF Darkraver DSF Germain Supreme Knight DSF Undecided DSF Divine DSF Eternity DSF Infection DSF Unreal DSF Ghost DSF Gamertag Z DSF Napster DSF Godlike Juniorbuddy
Beginpost weer ge-update Als het goed is staan al de clans tot nu toe er weer tussen, het worden er iig al best veel Als er al nieuwe members bij een clan zitten, dan moeten jullie het ff melden dan zet ik jullie erbij. Nog minder dan een week jongens, dan kunnen we aan de bak. Btw, Rox heeft dus dat toernooi van 4 tegen 4, dus split jullie sqauds op in teams van 4 en doe mee, dan zijn meteen de eerste krachtmetingen al een feit.
Ik sta er nog niet bij ( ben invaller bij SupremeNL's clan ) EDIT: Hun clan staat er sowieso niet bij
Steef, zet onze clan er ook maar bij Clannaam: = V i R u S = Clantag: -V- Site: www.spreadingfast.com Leden: CR1TICAL Bluereptile Gaija Gear Bennynl Boynl Achylles Balckelementist LekkerHoor Tenryu Aphrodite NL Ness NL Smok3y Jay NL Aphrodite NL ------------------- Motto: ''Were trying to be the best of europe, but fun is our head priority''
Volgens mij hebben jullie CHAOS overgenomen Eventjes een vraagje aan de clans die hier wel staan, maar nog niet meedoen aan het toernooi: Kan ik jullie inschrijving nog verwachten of laten jullie het toernooi schieten (zie sig). Deze vraag is vooral gericht aan = ViRuS = en de Dutch Friends Clan
Wohoo, het gaat echt hard . Zou je mij de teams/captains/leden (liefst de gamertags) dan nog kunnen sturen?