Zoals het er nu uitziet op 20 maart. Dan heeft iedereen de mogelijkheid om wat te oefenen en een map te kiezen. En zo kunnen ook de mensen die nu nog niet zeker weten of ze meedoen met het toernooi nog beslissen nadat ze even het spel gespeeld hebben. (>DutchEverlast<, check je pm)
Ach ja, VS is ook cool Dit is wel de meest kut geplaatste vakantie ooit, aangezien ik ook de eerste F1 race van 2006 mis, en misschien ook nog de 2de Rot ouders
Niet zo aanstellen. Ik ben ook weer op vakantie de 12e tot de 17e, dus veel tijd om te oefenen heb ik ook niet:{ Maarja, je gaat toch liever op vakantie dan xboxen dus niet zo gek doen
= V i R u S = zoekt nog wel members. PM me maar ff met je gamertag. en je msn adres. Daar kunnen we verdere details bespreken
Ik zat bij de clan voeg mij ook effe toe Ik zat bij CHAOS. ( BennyNL heeft mij erin gebracht ) GamerTag: DarkLynx NL Ik ben ook al toegevoegd bij GameBattles als je het wil weten.
ik zoek een clan waar leuk/gezellig graw word gespeeld. ik heb zeer veel gr2 gespeeld. voeg me maar toe: Ghost Leader NL of stuur me een pm. Ik hoop snel iets te horen. bvd
clan meld je aan op teamcompete en gamebattles voor matches. word weer lkkr druk op een ubisoft game.
Stefan : dit is helemaal veranderd.. zie : http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=81038&page=3 Onze clan heet nu dus weer CHAOS, en bestaat voorlopig uit: BennyNL BoyNL BlueReptile Achylles Blackelementist Aphrodite NL Ness NL Smok3y Jay NL Sharkdawg DarkLynx NL Clantag = /©\ Motto (tijdelijke shit) : "Beware.. Chaos is coming..!" Site : Coming soon..
Ok, hij staat erbij. Virus, willen jullie ff jullie nieuwe members hier neerzetten, anders moet ik alles helemaal gaan uitzoeken wie er wel en niet bij hoort.