Wat een gezeik over die granadiers zeg.
Ik ben er zelf ook één, en gebruik hem haast nooit. Alleen in de co-op om voertuigen en auto's mee op te blazen. Dat ding is zo krachtig, dat wanneer je tegenstander 20 meter van je vandaan staat, je zelfmoord pleegt. Je maakt meer kills als je de machine gun gebruikt, dan wanneer alleen de granade launcher pakt. Ook duurt het wisselen tussen de machine gun en granade launcher redelijk lang, dus wanneer je wilt switchen en je bent al gezien, ben je toch al dood. Ook vind ik dat een drone gewoon toegstaan moet worden. Je moet er toch ook skills voor hebben om die te besturen. Dat andere team moet er maar voor zorgen dat hij uit de lucht wordt geknalt. Night vision moet ook kunnen. Anders zet iedereen toch brightness op 10, en NV wordt in het echt ook gewoon gebruikt. Je hebt ook helemaal geen ver zicht. En trouwens, Rox is degene die de regels maakt, en als je het er daar niet mee eens bent dan doe je toch gewoon niet mee?
Edit:// Wanneer gaat we (DPSB) onze eerste war houden? Ik kan de hele week wel, behalve op vrijdag van 18.30 tot 20.10
Laatst bewerkt door een moderator: 20 mrt 2006