1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Clanwars] Ghost Recon: Advanced Warfighter

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Meneer Stefan, 24 feb 2006.

  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe zit het nu met de regels? zijn grenadiers toegelaten, zijn granaten toegelaten,... noem maar op, dat zijn wel zaken die ik wil weten...
     
  2. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Goeie god, ik hoop echt dat Grenadiers niet zijn toegelaten. Wat een verschrikking zijn die dingen zeg...
     
  3. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik ben nog bezig maarja.

    EU Army (EUA)
    Horrible Killer
    Serieus Siem
    Site: EU Army


    Er komen meer members.
     
  4. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Graag, ben overal goed in *) laat ik zeggen, vaak speel ik vet goed, en heel soms bar slecht.
     
  5. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij precies andersom. Vaak bar en barslecht, en heel soms goed. Maar ik ben niet echt iemand die me verdiept in een spel. Enkel DOA weet me lang te boeien. Met GRAW speel ik af en toe een paar potjes online, maar het duurt naar mijn mening zo lang voordat je in een fatsoenlijke lobby zit zonder lag of gekickt te worden, dat mijn plezier in het spel wel achteruit gaat. Dan heb ik een uurtje de tijd om te gamen en dan ben ik een half uur aan het wachten. Duurt me te lang en dan gaat DOA er weer in. Maar over het algemeen is GRAW wel een vet spel. Alleen vind ik sommige maps te donker, die vind ik niks. Maar de multiplayer maps in het daglicht zijn wel cool
     
  6. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    OMG hopelijk komt het spel met het nummer van XBM.

    Maar 4 dagen om te oefenen ( oftewel Singeplayer te doen ) en dan al clanwars
    8)
     
  7. bavaria

    bavaria Scuderia Ferrari F1

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    nou welkom er bij dan, ik stuur je wel een friend invite, vanavond spelen we onze eerste match. als het mag van het andere team kun je al meespelen. wij spelen via gamebattles en daar moet je eerst 24 uur op het rooster staan voor je mee mag spelen, maar dat komt wel goed
     
  8. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Prima! Aangezien het toch wel een grote clan is, kan er dan niet nog 1 team meedoen aan het xboxworld tournooi?

    Kan Vanavond pas rond 8:30, dus weet niet of ik dan uberhaupt al mee kan doen, als je pas rond die tijd begint, dan kan ik wel
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2006
  9. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    en nu maar hopen dat je heel goed bent, want je blaast nogal hoog van de toren ;)
     
  10. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
  11. JeePee

    JeePee Guest

    Wat een gezeik over die granadiers zeg.
    Ik ben er zelf ook één, en gebruik hem haast nooit. Alleen in de co-op om voertuigen en auto's mee op te blazen. Dat ding is zo krachtig, dat wanneer je tegenstander 20 meter van je vandaan staat, je zelfmoord pleegt. Je maakt meer kills als je de machine gun gebruikt, dan wanneer alleen de granade launcher pakt. Ook duurt het wisselen tussen de machine gun en granade launcher redelijk lang, dus wanneer je wilt switchen en je bent al gezien, ben je toch al dood. Ook vind ik dat een drone gewoon toegstaan moet worden. Je moet er toch ook skills voor hebben om die te besturen. Dat andere team moet er maar voor zorgen dat hij uit de lucht wordt geknalt. Night vision moet ook kunnen. Anders zet iedereen toch brightness op 10, en NV wordt in het echt ook gewoon gebruikt. Je hebt ook helemaal geen ver zicht. En trouwens, Rox is degene die de regels maakt, en als je het er daar niet mee eens bent dan doe je toch gewoon niet mee?


    Edit:// Wanneer gaat we (DPSB) onze eerste war houden? Ik kan de hele week wel, behalve op vrijdag van 18.30 tot 20.10 :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 mrt 2006
  12. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit hoort dus thuis in het GAW toernooi draadje :+ Deze is voor clanwars BUITEN het toernooi om. :cool:
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Ow, sorry :p
    Ach, die threads lijken ook allemaal zo veel op elkaar :+
     
  14. ubisoft

    ubisoft Team D.I.F

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    warfighters

    hallo iedereen,

    onse clan 'warfighters' gaan weer de titel verbreken met Far Cry Predator.
    Op de xbox waren we al de beste van Europa met Far Cry Instincts en onse titel gaan we weer omhoog halen ! Wie het durft om onse clan uit te dagen moet een reactie platsen. Of kijk op onse site www.xbox360kings.com

    (Far Cry Predator komt uit op 30 maart)

    later,
     
  15. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    [Offtopic] Het is ONZE geen onse [/Offtopic]
     
  16. FlashGamer

    FlashGamer S9 I XeroSiZz

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Schrijf ons er ook maar bij! :)

    Clan : Dutch Live Alliance
    Members
    - FlaShGaMer
    - Fenomen4l
    - Daaaan
    - Atlantian360
    - Pelinator
    - SanderB
    - Klaas Jan
    - Fifa wp
    - Sytek Roy

    Site : http://www.dutchlivealliance.nl
     
  17. fenomen4l

    fenomen4l Need a Target, Fast!

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed gezegd Flash.. even wat aanvullingen:

    Als jullie een CW willen, voeg Flashgamer of mij dan toe op Live en zend een berichtje/stuur private chat invite. Je kunt ook een berichtje plaatsen op ons forum bij 'Challenge Us!'.

    Wij spelen eigenlijk alleen maar LMS.. dus het liefst LMS.. :p


    Greetzz..! Fenomen4l
     
  18. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    op df clansite staat ratio 26 bij eerste match ratio is niet kills - deaths maar kills delen door death als je 10 kills hebt en 5 deaths heb je een ratio van 2

    met 1 leven kill je er 2 gemiddeld.
     
  19. CRAW

    CRAW Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    hey mensen mag ik bij jullie de clan is CRAW
     
  20. JeePee

    JeePee Guest

    Ik denk niet dat iemand jou in een clan wil hebben als je niet eens weet hoe de titel van je spel luidt...
     

Deel Deze Pagina