Classic of een gewoon doosje?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Natasja27, 15 mrt 2010.

1. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik bedank voor de Classics, in welke vorm dan ook.
    Moet ik iets meer betalen, voor een gewone versie? Geen probleem.

Vind de Classics ronduit lelijk, dus bij mij komen ze de kast niet in. :)

2. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Als mij een game leuk lijkt, dan heb ik m al lang voordat deze classic wordt.

Het komt wel regelmatig voor dat de game 3 weken ongeopend in mn huis ligt! (kansloos natuurlijk, maar er zijn teveel leuke games ;) )

3. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Vind je die nieuwe classics ook lelijk dan?

@Dulle: Win \o/

4. Natasja27

Natasja27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ook maar ik wist niet dat deze game leuk was(tenminste zeggen ze)
    soms koop ik een spel ook meteen

5. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik vind classic doosjes ook rond uit lelijk. De boxart wordt verkleint alleen maar om op te staan dat het een Classic is. Nee bedankt ik wil ook een mooi hoesje in mn collectie hebben. :+

Enige classic die ik bij mn 360 games heb is Halo 3. Maar daar heb ik ook nog de orginele boxart ook nog van. Die wel gedisplayed staat terwijl het classic doosje weg gemoffeld is. :cool:

Overigens @ die twee verschillende classic versies dat groen is echt een doorn in het oog tbh dan is het grijs toch mooier.

6. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    'Vroegah' (ten tijde van de PS2/eerste Xbox) wilde ik absoluut geen Platinum/Classic in mijn collectie hebben; vond de doosjes echt lelijk, en als je er dan 1 had, stond dat gewoon niet mooi.

Tegenwoordig maakt het me geen reet uit.

Al heb ik maar weinig classics (alleen Mass Effect) omdat ik de games zelden zo laat koop.

7. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Ik zie eigenlijk ook niet in waarom je meer zou betalen vanwege een hoesje.

Zelf zet ik de hoesjes wel in n cd-kastje zodat mn verzameling zichtbaar is, maar die kant zal gelijk zijn bij alle versies neem ik aan. Mn schijfjes bewaar ik in n cd-bak.

Nou heb ik nog geen classic toevallig.

8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    533
    Ik ben wel iemand die even verder kijkt in andere winkels wanneer de één alleen nog maar de classic versie heeft. Voor de 360 heb ik nog geen enkel classic hoesje en ik wil dit ook zo laten. Als je even verder kijkt dan is er, hier tenminste, altijd wel een winkel die nog een normaal hoesje heeft voor dezelfde prijs.

9. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    De classics zijn lelijk, maar ik heb verder gewoon sjeit. De game is er niet anders op.

10. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.159
    Het maakt mij persoonlijk eigenlijk geen fuck uit, of het een 'gewoon' doosje' is, of een 'classic'. Voor mij is de prijs en inhoud belangrijk.

Soms heeft de 'classic' versie meteen alle content al op de disc staan, zoals Mass Effect classic, en dan ook nog eens heel goedkoop. Dan zou je echt gek zijn om het niet te kopen.

Ik vind trouwens zowel de 'normale' als de 'classic' hoesjes sowieso niet echt mooi. Sommigen vinden dat groene blijkbaar erg mooi, maar persoonlijk vind ik dat het allemaal een heel stuk stijlvoller had gemogen. Ik denk zelfs dat je met de huidige 360 huisstijl beter witte hoesjes had kunnen nemen, ipv groene. Dat zou denk ik al een stuk beter staan.

Voorbeeldje (even snel gemaakt en gefotografeerd)

Laatst bewerkt: 15 mrt 2010
  11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat is al een hele verbetering!

probleem is misschien dat ze op de rug dan misschien teveel op Wii-games lijken....

12. Natasja27

Natasja27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als de game er niet anders op is dan maakt het toch niks uit als je een classic doosje hebt?

13. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Voor sommige wel, vinden het lelijk als er andere soort doosjes tussen hun collectie staan. ;)

14. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.159
    Mjah, maar de Wii was toen nog niet uit geloof ik. Microsoft had dus meteen voor deze keuze moeten gaan. Veel stijlvoller.

Nu is het hoesje op de foto 'hard' wit, en zou ik dan persoonlijk voor iets 'gebroken' wit gaan, ivm met de kleur van de originele 360, en de kleur wit (ook iets gebroken) in het design op de cover zelf.

Daarnaast kan het me persoonlijk niet zoveel schelen als het nu in de kast op een Wii hoesje lijkt (alhoewel je natuurlijk gewoon tegen de rug met 360 print aankijkt), want ik heb sowieso geen Wii :D

Vind het, nu ik het even heb omgewisseld, wel een grote verbetering. Zit er dus aan te denken om even van die lege witte DVD-hoesjes in te slaan, en al mijn games om te wisselen. Alleen dan zit je met het probleem dat je ook games hebt met meerdere DVD's, en die dus een speciaal hoesje hebben.

15. Natasja27

Natasja27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu zag ik bij bol.com ook van die groene hoesjes erbij staan.Hopelijk krijg ik die dan ook bij dat spel.Er staat als je hem besteld een gewoon doosje maar bij 19,99 staat er zo'n groen doosje bij.Dus die zal ik dan wel krijgen.Dan nog een vraag.
    Waarom doen ze altijd later de doosjes veranderen?Dus in classic zeg maar?Voor de PS2 en PSX had je dan platinum.

16. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Dat zijn dan games die al een langere tijd uit zijn, die goed verkocht hebben. Om ze een speciaal hoesje te geven en een zachte prijs. Halo 3 is hier bijvoorbeeld een goed voorbeeld van. :)

17. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Volgens mij is het ook een verkoop truc om ook de matige games wat meer te laten verkopen. Ik kan me herinneren dat ik wel eens dacht van 'whut? die classic!:confused:', maar ik kan nu even niet op een voorbeeld komen :x.

18. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik vind dat groen dan wel weer heel leuk. Heel herkenbaar en tenminste iets anders dan het standaard wit. :)

19. Natasja27

Natasja27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke dan ben dus benieuwd of ik die krijg

20. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Is dus puur op verkoopcijfers niet of het een goed of kut spel is. :+

Deel Deze Pagina