Classic spellen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal_Wolf, 25 nov 2005.

1. Rolf85000

Rolf85000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij gaat het niet alleen om het gamen.Ik heb naast het spelen namelijk nog een tweede hobby, namelijk een mooie verzameling aanleggen.

2. FUNIX

FUNIX Guest

O-) Ja dat is ook heel belangrijk

Maarja mij maakt het niet echt veel uit ik ga gamen en niet tegen een hoesje zitten aankijken.:cool:

3. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het juist wel handig, zo kan je in de winkel meteen zien welke er maar €30 euro zijn! :)

Het is idd minder mooi, maar wat boeit dat in godsnaam, dat vind ik wel heel erg zielig... :{

Maarja, je hebt van die mensen die het belangrijk vinden hoe DVD's in een rekje eruit zien. |:-

Laatst bewerkt: 27 nov 2005
  4. FUNIX

FUNIX Guest

Kijk met meneer stefan ben ik het eens!_O_ _O_ ODE _O_ _O_

5. Rolf85000

Rolf85000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wonderlijke reacties hier, ik zou ze bijna vijandig noemen.

6. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Normaal doen man, de grootste kneus hier op XBW ben jij nerd.

Deze thread was als discussie bedoeld en niet om uit te lokken.

7. mars15

mars15 Guest

Ik heb 2 classic games maar heb niet echt last van het hoesje...speel ze toch nooit :+

8. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een goedkoop spel wil, zie ik dat wel aan de prijs en niet aan het hoesje.:{

Gelukkig ligt van de spellen als ze pas classic geworden zijn, vaak de orginele versie van spel nog in de schappen voor de prijs van de classic.

9. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dit vind ik zo'n gezeik, mensen waren ook al aan het zeuren over dat Fable: TLC niet in een ander hoesje dan een classic hoesje komt. Nou en?! Het gaat toch om het spel.. en als je het 'echte' hoesje wil kan je die gewoon downloaden

10. roytjuhxboxfan

roytjuhxboxfan the best on the xbox

Leuk Bevonden:
    0
    ja.. dat van fable vin ik inderdaad jammer, lijkt het net of je een oud spel koopt (dat voor 80% ook wel zo is) maar een classic vin ik inderdaad supper lelijk, ik kijk als ik een spel koop eerst of hij classic is en als dat zo is gaat ik naar de bartsmit want daar lopen ze altijd een paar maanden achter en daar hebbewn ze de gewone voor het zelfde geld nog wel (wel helemaal verstopt maargoed)

11. FUNIX

FUNIX Guest

Ik heb in mijn collectie 1 spel dat classic is en dat is Halo1 maar wat boeit het.

12. Rolf85000

Rolf85000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    na vier van dit soort berichten, wisten we dat al. Toch bedankt dat je het nog eens herhaald.

13. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Ik heb het eerlijk gezecht ook niet zo op die classic hoesjes.Beetje lelijk en het stoot me wel af om zo gamen te kopen.Ik bedoel ze zijn wel wat goedkoper maar het moedigt me nou niet aan om het spel te kopen.Het zal we gek klinken maar nintendo heeft Players Choise.Daar zit alleen een zilvere rand aan de boven kan. Daar zou ik op zich wel mee kunnne leven

14. FUNIX

FUNIX Guest

Oke sorry ik zal het niet meer doen Rolf

15. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Wat een thread eigenlijk, iedereen zegt:

Ik vind de classic hoesjes lelijk, maar dat boeit me niet.
    Of
    Ik vind de classic hoesjes lelijk, en dat vind ik erg.

En dat 2 pagina's lang. :+)

16. FUNIX

FUNIX Guest

8) 3 volgens mij maar goed.

17. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij 4 maar dat ligt er aan wat je hebt gekozen hoeveel berichten per pagina volgens mij ;)

on topic : Ik heb zelf 3 classics en Ik vind de hoesjes niet zo mooi , maar eigenlijk maakt het me niet zoveel uit dat ze er zo uit zien. Tuurlijk kies ik als er de keus is tussen de originele en de classic versie de originele maar echt storen oid eraan doe ik niet.

18. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Naast het feit dat mensen wel degelijk kijken hoe ze hun collectie kunnen neerzetten (mijn Xbox games staan op een opvallende plek in de kamer). Hoe kun je het dan hemelsnaam 'zielig' noemen als mensen, of kneusjes zoals jij ze noemt, ook naar design kijken, maar dat leer je denk ik wel als je groot bent :{

True, het gaat om het spel, maar de manier waarop een spel gepresenteerd wordt spreekt ook al snel aan. Zelf heb ik geen enkele classic in mijn, toch vrij grote, collectie. Zodra ik een classic zie liggen kijk ik altijd eerst of die titel toevallig niet ergens anders laag geprijs met een normaal hoesje ligt.

19. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, ik heb het "kneusjes" al ge-edit naar "mensen", was een foute woordkeuze van me. |:-
    Dan hoef jij mij niet meteen persoonlijk te bekritiseren dat ik niks van stylen weet, want dat kun jij niet weten. ;)

Mij boeit het iig gewoon niet, of er iets meer wit zit in een hoesje dan normaal...

20. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    lol, ik heb Halo ook als classic:+ me broer heeft wel de originele hoesje..O-)

bij intertoys zijn ze ook niet zo slim, splintercell 1 in de classic en originele hoesje's, ik nam de originele want die hoesje vond ik mooier:+
    kom ik bij de kassa stoppen ze er de classic cd in + die extra cd met de extra missie's erop enzo8) ik metteen super blij:D

Deel Deze Pagina