Classic spellen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal_Wolf, 25 nov 2005.

1. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lees wat ik schrijf, en zeg niet dom ja dat van fable vind ik ook omdat je leest dat ik fable in mijn post heb staan. Ik zeg juist dat ik het stom vind dat mensen daarover gingen zeiken.

2. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    "Wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten" ;)

3. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan het hoesje ook op internet downloaden, en dan boeit het helemaal niks meer :)

4. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    heb je enig idee hoeveel inkt dat kost 8)

5. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ach ja, de classic hoesjes discussie. Wat maakt het nou precies uit in welke hoes hij zit? Als je je games collectie er strak bij wil hebben liggen zou ik ook voor de normale gaan, als het je niet zoveel boeit hoe strak je games erbij staan zou ik gewoon kopen wat het goedkoopst is. Heb laatst voor 10 euro Colin 04 gehaald, nieuw in classic hoesje. Heb Colin 04/Ninja Gaiden;Black/Splinter Cell 1 en Fable: TLC als classic. Ach mensen moeten het zelf weten, waarom zou je de ander van jouw gelijk proberen te overtuigen als het om classic hoesjes gaat? Waar hebben we het over :D. Koop wat je wilt, niks is er extra fout of goed aan.

6. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jij spreekt mij PERSOONLIJK aan, ik jouw niet. ;) Maarja, laten we er maar over ophouden, je weet mijn mening... ;)

7. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    True je kan het hoesje downloaden maar de kwaliteit is veel minder dan een origineel gedrukt hoesje. Tegenwoordig zijn de printers best goed maar je kan nog steeds makkelijk een geprint hoesje van een gedrukt hoesje onderscheiden.

Ik verzamel games en wil daarom geen classics, past niet in m'n collectie.

8. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    minder dan €30,- dat sowieso

Je ziet toch alleen de titel als hij in een rek staat, en als je een beetje goede printer hebt moet je van heel dichtbij kijken om het verschil te zien (glanzend papier werkt ook heel goed)

9. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een heel goede printer ;) Pas nieuw maar ik zie toch verschil.

Waar koop je glanzend papier dan?

10. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    En zelfs al had ik glanzend papier en een perfecte printer, dan nog blijf ik classics gewoon overslaan. Grotendeels een kwestie van smaak weliswaar, maar ook beetje het 'gevoel' daarachter.

11. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor, maar nu zijn er nog 2 pagina's bijgekomen met een boel posts waarin grotendeels staat hoe erg het is als er Classic op je Xbox doosje staat. Het gaat niet om het doosje maar om de inhoud. En games duurder kopen voor het doosje zonder 'Classic' erop vind ik best triest. Van mij apart leg je het doosje weg als je het zo erg vind. Zolang de Game maar goed is. Met het doosje speel je toch niet... (Ik althans niet) Als je dat bij een boel games doet, dan moet je eens na gaan hoe veel geld je eigenlijk heb kunnen besparen.

Laatst bewerkt: 28 nov 2005
  12. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Fotowinkels, Computerspeciaalzaken

13. FabianNL

FabianNL Guest

Het hoesje wegleggen? En waar moet ik dan die game laten? _0/ ;)

Maar het mooie is dat het je 9 van de 10 keer niks extra's kost. Het is gewoon ff zoeken naar een classic zónder spuug-lelijk hoesje (dus met een normale cover) en die dan kopen, die zijn namelijk toch dan ondertussen ook wel allemaal afgeprijsd naar de classic-prijs, dus 30 euro. Dus het kost je helemaal niks meer, alleen wat extra zoek werk soms

14. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    zoeken kost toch tijd, en tijd is geld :)

15. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    In een plastic hoesje ofzo:+ Want blijkbaar hebben jullie er alles voorover om 'het maar o zo verschrikkelijke classic doosje' niet te hoeven zien;) Je kan er ook een stukje papier tussen schuiven zodat het Classic logo onzichtbaar is! Ik vind het ook maar onzin hoor. Wat maakt het nou uit hoe het doosje eruit ziet? Je moet van de game genieten, en desnoods kopieer je het. Altijd nog beter dan het classic doosje toch?

Laatst bewerkt: 28 nov 2005
  16. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    alhoewel ik er zelf geen problemen mee heb, geef ik je wel gelijk. Het is inderdaad een hoopje overdreven onzin. Het is goed dat microsoft aangeeft dat iets gewoon een classieker is, maar laat ze dat dan gewoon in een xbox magazine doen of zo. Ja, jongen, je hebt wel grote klasse gemaakt met dit forumonderwerp. Conclusie: let niet op die vorige zin en weet dat menig
    XBW-er er ook zo overdenkt, maar niet iedereen in die mate waarin jij dat doet.

Deel Deze Pagina