Classics te bestellen bij gcshop.nl !!

Discussie in 'Algemeen' gestart door BreeZe_USA, 10 apr 2003.

1. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Het is eigenlijk heel simpel. MS geeft deze Classics uit met daarbij een adviesprijs. Maar in theorie mag de winkel zelf wel bepalen tegen welke prijs ze deze willen verkopen. Zo kan de 1 een paar euro's eronder zitten (MM of speciaalzaak) of een ander er wat boven.

2. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Maar dat is bijvoorbeeld met audiocd's precies hetzelfde, en die kosten (standaard) ook overal hetzelfde. (hoewel ze nu onderzoek doen naar kartelvorming in die branche)

3. kid paddle

kid paddle *

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben int zak gezet :mad:

4. .: JP :.

.: JP :. Shaken, not stirred!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet waar die blijft, zijn het een stelletje oplichters daarzo bij gcshop of niet?

Ik dacht dan heb ik em bij tijds in huis en ik heb em nog niet, erg slechte service dat was de laatste keer dat ik daar wat heb besteld!

:mad:

5. quintus

quintus achter je!

Leuk Bevonden:
    0
    gast, chill. ze hebben hem gewoon nog niet binnen. Ze hoopten hem begin deze week te krijgen, is niet gebeurd. Volgens mij is hij nergens in Nederland al binnen als classic, alleen bij Play.com is ie inmiddels in stock. Maar ja, dat duurt ook altijd een week voor ie binnen is.

6. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Don't be affraid :)

Gcshop is een betrouwbare winkel en bij mij duurde het ook 1,5 week voordat ik me classic amped binnen had en dat komt waarschijnlijk gewoon omdat ze hem dan iets later binnenkrijgen als dat ze hadden verwacht :)

Kdenk dat je hem over paar dagen wel hebt! Chill man :cool:

7. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Niks chill, ik heel boos worden en die hele toko met de grond gelijk maken!

8. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Niks chill, ik zou heel boos worden en die hele toko met de grond gelijk maken!

9. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    ok, die zit

10. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Jezus doe rustig man! Gcshop.nl is een hele goede zaak. Zij kunnen er ook niks aan doen dat die classics nog niet in overvloed aanwezig zijn! Ga je moeder pesten ofzo!

11. Alexandrio

Alexandrio Active Member

Leuk Bevonden:
    2

Je hebt gelijk, ik heb net MotoGP in de oude verpakking en met de prijs 69,96 erop voor 29,95 meegekregen (Intertoys Haarlem Cronjestraat, de eigenaar was ook verbaasd dat hij er eentje had staan)

12. Witkees

Witkees Dutch Ghost for LIVE

Leuk Bevonden:
    1
    Hé guys,

Ik kom net uit de stad en kan jullie vertellen dat MOTOGP nu te koop is bij de MediaMarkt in Zwolle voor € 27,99 !
    Ik heb hem net gisteren gehuurd bij Videoland dus ... maar voor de liefhebbers is hij dus nu te koop !!!

Succes en tot LIVE

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Mijn GCshop bestelling (MotoGP) geeft nu overigens 'Bestelling verzonden' aan. Post is nog niet geweest dus ik heb nog hoop voor vandaag...

14. Witkees

Witkees Dutch Ghost for LIVE

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens Mad Man hebben ze gisteren ook alles verzonden, dus ook hij zit te wachten.
    Post is bij ons net geweest. Wachten duurt altijd lang, succes !

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    MotoGP (Classic) is zojuist binnengekomen! Yippie :p

Nu eerst DTM Race Driver afmaken :{

16. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo verwend :cool:

Ik zat nog in de winkel te twijfelen tussen alle classics, tot mijn oog op Gunvaliery viel, voor 20 Euro...Ik denk dat ik deze maar eens ga aanschaffen :)

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Verwend? Heb er 30 harde euro's en 8 dagen de tijd voor neer moeten leggen :)

18. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Welke winkel is ie 20 euro :9

19. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Lol hun kunnen er niks aan doen dat het 2 dagen duurde voordat ze hem op konden sturen...en dan wil jij alles meteen met de grond gelijk maken ?:{ Tjah een kwestie van verstand misschien.

oja, er bestaat ook nog zoiets als een edit knop, 3 keer achter elkaar posten is onnodig!|:-

20. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Waarom zou je nu moto gp 1 kopen terwijl 2 over minder dan een maand uit komt incl. live! ondersteuning..:confused:

Deel Deze Pagina