1. daantjuh_15

daantjuh_15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds gister een ipod touch, en heb die direct aan itunes gekoppeld.
    Nu heb ik als betalingsmethode Click & Buy geselecteerd, ik moest vervolgens een account aanmaken bij Click & Buy waarmee ik dan de apps zou kunnen downloaden/betalen.

Dit heb ik dus gedaan, en heb mijn eerste betaalde app gedownload van itunes. (Daarna nog 3 apps, ook betaald)

Het rare was, dat ik geen afschrijvingen kreeg op mijn ing rekening (online). Dus ik ging naar de site van Click & Buy, en logde vervolgens in op mijn account. Daar stond:
    uw huidige saldo 0 euro
    openstaande betalingen 1,59 euro

de apss die ik gedownload heb, zouden samen rond de 6 euro liggen. Dus de vraag is waar die andere 4/5 euro was?
    Ik heb toen 7 euro overgemaakt naar Click & buy waardoor mijn huidige saldo veranderde in 7 euro ipv 0 euro. Maar nog steeds 1.59 openstaande betaling?

Zou iemand mij kunne uitleggen hoe dit werkt (Click & Buy), ben een beetje dom geweest om zomaar een account aan te maken bij Click & Buy zonder te weten hoe het werkt..
    Ik dacht namelijk dat het automatisch afgeschreven zou worden via mijn rekening..

Iemand?:)

Laatst bewerkt: 22 mei 2010
  2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Afschrijvingen vinden meestal plaats op Maandag.
    Je krijgt een email wanneer de afschrijving plaats vind.

Mijn account bij C&B is leeg laat het geld altijd via een éénmalige machteging van mijn bankrekening boeken.
    Heb hier mee nog nooit geen problemen gehad.

Tussen aankoop en afschrijving kan maximaal 1 week zitten.
    Dit geldt voor het geld wat op jouw account staat en éénmalige machteging.

3. daantjuh_15

daantjuh_15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar dat gaat automatisch via mijn ing rekening? want ik heb nu dus 7 euro gestort op mijn click & buy account

Deel Deze Pagina