1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Click 'n' Clack is Recruiting

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door RL UniQue, 3 feb 2011.

1. toivox

toivox Member

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk, maar ik ga nu naar me moeder = xbox dus kom pas morgen weer hier... Ik add jullie en hoop dat het zo goed komt ^^

2. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Succes met je try-out

3. sgt9tailor

sgt9tailor Team Visual

Leuk Bevonden:
    0
    WAJO wordt nog een drukke boel bij CnC al die try-outjes houden :p
    greetz van FeLoX iSHoTZz ;)

Laatst bewerkt: 23 feb 2011
  4. toivox

toivox Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tyvm _O__O_

5. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    No u didn't.....

6. sgt9tailor

sgt9tailor Team Visual

Leuk Bevonden:
    0
    wel slecht van je want je laat nu al zien dat je je eigen beloftes niet kunt nakomen!
    greetz FeLoX iSHoTZz:)

7. toivox

toivox Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, ga a.u.b. niet zo ouderlijk doen met beloftes niet nakomen enzo :F:... Een xbox clan is niet een groot gedeeltee van mijn leven en kan ik dus vergeten, wegens omstandigheden heb ik de personen niet ge-add en dat zal ik dus zo doen (schrijf ze nu op)...
    Hopelijk is en nogwa interesse in mijn en zoniet laat het a.u.b. weten dan ga ik ergens anders wat noobjes quikscopen voor tryout :p

8. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een belofte maakt,komt die dan na,lukt het niet,maak dan geen belofte.
    Komt er iets anders tussen,dan meld je dat aan je clan

9. Raedos

Raedos Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is niet echt de juiste thread voor jou ben ik bang=(

10. dark pearl123

dark pearl123 you know!

Leuk Bevonden:
    0
  11. sgt9tailor

sgt9tailor Team Visual

Leuk Bevonden:
    0
    ey man ik weet niet of je dit topic hebt gelezen maar dit is een clan voor serieus gamen (dus geen quik scopen ofzo) ze doen dat wel af en toe natuurlijk maar ze gaan er vanuit dat jij met een gewoon wapen aan komt zetten (het liefst een Decerto wapen).
    naja ik hoop dat ze nog in je geloven !
    greetz FeLoX iSHoTZz

12. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Naar mijn weten heeft hij geen belofte gemaakt. Dus ik zie het probleem niet. Hij zegt alleen "Ik add jullie" maar niet met een datum erbij.
    Of er moet iets achter de schermen gebeurd zijn natuurlijk.

13. OneShot

OneShot Co-Founder CnC

Leuk Bevonden:
    0
    denk dat wij zelf wel kunnen bedenken wanneer wij vinden dat hij geen beloftes nakomt..
    en daarbij hij heeft inderdaad nog niks beloofd om ons te inviten..

maar daarbij komt wel dan dat hij zegt dat hij het wilde doen de volgende dag en dat is niet gebeurt, maar er kan altijd wat tussen komen..

anyways, still waiting for that request..

14. toivox

toivox Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nix achter de schermen gebeurt hoor :)

Thanks man, eindelijk een aardig iemand, en ik denk ik idd maar een andere clan zoeken... Zo te horen (weet het niet zeker hoor :p) is deze clan veel te humorloos en serieus... Ik kan best faggot gaan campen zoals 80% van de COD spelers maar daar is geen zak aan... Met ump kan ik wel beetje rondrennen maar daar zit dus echt GEEN lol in, ik zoek een clan om bv. met riot shield fun te hebben en al helemaal niet om je kdr denken.
    Maar quikscopen ben ik wel fanatiek in en zo'n clan zoek ik dus ook >.> (ben nu bij FeLoX aan het soliciteren)

anyhow
    Succes met leden vinden :b:

Laatst bewerkt: 1 mrt 2011
  15. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    idd cnc is serieus en speelt veel samen en zij goeie gamers, en jij wilt gewoon ahoeren, je zit in een compleet verkeerde thread, maarja de meeste clans zijn serieus,felox denk ik ook dus daar kryg je miss wel weer hetzelfde verhaal

16. sgt9tailor

sgt9tailor Team Visual

Leuk Bevonden:
    0
    van mij als FeLoX staff-member mag je best wel eens fun hebben.
    vooral op mw2:lol: want dat kan me hellemaal niks meer schelen.
    maar ik vraag me af wil jij clanmatches gaan spelen dan wil ik wel graag hebben dat je serieus bent, public maken me niet zo uit eigenlijk.

greetz FeLoX iSHoTZz _0/

17. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Nog even dit, en ik quote hem: Dan ga ik ergens anders wat noobjes quickscopen voor try-out.

It means dat je dacht dat je ons noobjes even kon owne en dan klaar was? haha :D vet cool gaaf zwaar errug BAM

This message was send from Greece, Peace out :p

Laatst bewerkt: 2 mrt 2011
  18. Raedos

Raedos Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daarvoor hoef je toch niet in een clan :confused: Dat kan je toch ook gewoon met wat vrienden doen.

19. toivox

toivox Member

Leuk Bevonden:
    0
    Al mijn vrienden hebben ps3 (zijn er zo'n 10 die dat hebben...) en de 3 met xbox zijn 1. door ouder xbox afgepakt en toen heeft ie ps3 gekocht, 2. hij is noob en vind daarom online gamen niet leuk 3. minecraft verslaafd en heeft geen xbox-live meer

En op al die andere post die nergens op slaan zoals mensen die denken dat ik in een clan ga om je eigen team-mates neer te quikscopen of denken dat ik alleen kan kloten en geen skils heb: middle-finger UP _0/

Ik zal cker wel me best doen in clanmatches e.d. maar ik wil ook een clan met spelers waar je gewoon fun kan hebben in de tijd dat je nix hebt ingeplant als clan en daar voldoet deze clan zo te zien niet aan, zeker omdat er opeens allemaal posts kwamen die in mijn ogen nogal hatelijk waren.
    Ik ga nu ff niet meer op deze topic reageren want ik verdoe mijn tijd hier...
    Gl met leden die zoals jullie zijn vinden :lol:

Laatst bewerkt: 2 mrt 2011
  20. dark pearl123

dark pearl123 you know!

Leuk Bevonden:
    0

:lol::lol:

8)

Deel Deze Pagina