Als 'je komt in een put en er verschijnt een knopje in het scherm waar je dan maar op drukt' onder de noemer "tutorial achtige gameplay" valt wel. Anders niet echt.
Ik vond m errug donker, maja, spelen bij daglicht op mn tv werkt toch nie zo goed, en NEE... ik heb geen echte gordijnen dus zal vanavond nog es gaan checken
Ik vond de demo zwaar tegenvallen. Te donker, weinig spanning (onverwacht). Er wordt te weinig met sfeer geluiden gedaan (Condemned doet het op dit gebied inderdaad stukken beter). Squad based shooter, actierijk en aardig, maar ik val er verder niet van mijn stoel af. En dat terwijl Clive Barker zijn naam toch aan deze game verbonden heeft. Misschien dat het volledige spel interessanter wordt.
wel een leuke game, maar hij meer over als een actie game, met een paar horror elementjes, dan andersom, maar dit kan een hele vette gamer worden, als je het coop kan spelen
Ik vind hem tot nu toe eigenlijk zwaar zuigen, ik vind dat ze die speciale gavens van dat team weg hadden moeten laten. Gewoon alleen dikke guns enz enz. Maar mischien moet ik hem wat vaker spelen, miss datk hem dan wel wat vind.
die gavens zijn juist 1 van die dingen die deze game uniek maken, ze moeten juist dieper gaan op die gavens, en andere specialiteiten van de teammaten, zodat je ook echt regelmatig afwisselt, en niet 2 uur met het zelfde poppetje gaat lopen. dacht eigeniljk dat deze gaem pas over een jaartje ofzo zou uitkomten, nog niet zo heel lang van deze game gehoord, maandje of 2 ofzo
Vond de demo geen zak aan; veel te donker en schrikken van een spel is me nog nooit gelukt en daarvoor hoef ik het dus ook niet te doen. Kun je wel zeggen dat je mooie levels en karakters hebt gemaakt, maar daar kan ik weinig mee als ik het niet kan zien. Nou ja, er is de laatste tijd genoeg leuks uitgekomen, dus maakt weinig uit.
Grafisch is dit spel uitmuntend, echt een verrassing voor een relatief onbekende titel. Ik denk dat het voor velen als te donker word ervaren omdat de gemiddelde gamer zijn contrast veel hoger heeft staan dan de standaard waar de gamedeveloper mee werkt. De gameplay in Jericho is echter niet erg sterk, het concept is tof, maar het voelt niet erg uitgebalanceerd aan. Het middenstuk in de demo waarin je combinaties van knoppen moet volgen dat als afwisseling dient, breekt zeer onaangenaam het ritme van het spel. Ik zie eerlijk gezegt ook absoluut niet hoe de gameplaywaarde van knoppencombinaties binnen een gegeven tijd, te koppelen valt aan doelen schieten. Beeld je in dat je in real live op een slachtveld staat, en je plots de dwangmatige behoefte krijgt een dansje te doen in bepaalde pasjes. Het is gewoon niet natuurlijk of intuitief. Peace
Ze dachten waarschijnlijk "als games als god of war en resident evil 4 het kunnen,kunnen wij het ook"
Iemand geen idee? Over snel op die knoppen drukke zie je steeds vaker dus moet deze game ut ook hebbe, eigenlijk is shenmue d'r begonnen .
Die knoppen indrukken is wel grappig...wat afwisseling en je blijft dan ook erg gefocused! Wel slim! En ja vraag ik me ook af...zit er co-op in! Gok van niet...