Op deze controller kan je ook extra uitbreidingen aansluiten en ze heb al uh zoek wel plaatje, kijk zo kan het ook met de controller: En hier de overige kleurtjes felgroen word mijn kleur En dan nog even het totaal: :
En wat heeft dit in hemelsnaam met de XBOX 360 te maken? Ga maar eens naar de Nintendo Revolution thread in het Overige Consoles en PC Gaming Forum om daar de boel te showen. Nu weer ontopic mensen.
weet iemand of er oplaadbare batterijen bij zitten? anders moet ik er nog 2 bij kopen want ik heb er nou maar 2 en ik moet wel beetje kunne switche niet dat ik ff game en dat ik dan paar uur moet wachtte omdat m'n batterije op moete laden
Nee er zitten geen oplaadbare batterijen bij de xbox 360 controller ... deze moet je er apart bij kopen ... er zitten wel normale AA batterijen bij Tevens kan je de play and charge kit kopen (20 euro) dan heb je een accu en een oplaadsnoer van 3 meter .. de accu gaat ongeveer 20 uur mee ... @Vassie - dat ding is al lang gepost in de Revolution thread: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=72277 ... gebruik de zoekfunktie eens
ja dan koop ik eerst wel wa oplaadbare batterijen erbij en daarna misschien dan zo'n play en charge kit
En deeltje 2 is er alweer: Xbox 360 up close and personal deel 2 [Quick Time] Klik rechts in dit venster op "Feature: XBox 360 Close up". Dit keer gaat het over Xbox Live.
Klaas-jan, dubbelposten is niet bepaald de bedoeling. Editten is het sleutelwoord. Doe dat dan ook in het vervolg.
BEDANKT !! WoW , Xbox Live Gold wordt echt super gaaf. Er is nu weer heel wat meer duidelijk geworden!! Marketplace, en die theme dingen voor je Live Blades, zeer gaaf en relaxed!! Zelfs DEMO's downen via Marketplace! Al die zone's zijn wel interesant, maar wat is THe Underground zone?! Ik hoop wel dat met die FEEDBACK's eerlijk wordt gedaan, want als je iemand niet MAG, en je hebt een paar vrienden, dan kan je HEEL zijn Game Reputatie verkloten :{ ! En dat zou best lullig zijn ! Kan NIET wachten totdat ik de eerste game's op LIVE speel. Zit gewoon super in elkaar, van friendlist tot heel snel naar je audio shit switchen.
ja dat iemand je niet mag kan ook een beetje aan jezelf liggen maar als je een keer goed speeld heb je ook van die tegenstanders die zeggen dat je cheat terwijl dat je gewoon goed speeld
Idd, dat soort mannetjes heb je ook nog !! Sta je SUPER te spelen (bij Splinter Cell: CT bijv.) en dan beginnen ze je uit te schelden voor cheater enz. En dan na een tijdje voor je gekickt of zij leaven je lobby. Maar het zal idd, voor een groot deel aan jezelf liggen . Maar toch, dat ze niet bij de eerste beste SLECHTE feedback (die zin loopt lekker ) je één reputatie ster minder gooien !! En jah, die fimpjes kan je volgens mij downen.
Denk helaas dat die feedback weer net zo oneerlijk wordt als bij de Xbox1. Bij Halo kun je gewoon iemand voor cheating opgeven en dergelijke als hij te goed voor jou is. Zal ook wel weer hier gebeuren, maar hier is het klote. Bij de Xbox boeide het niet, want dan werd je niet ingedeeld met je reputatie, toen had je überhaupt geen reputatie, vanwege prestaties en dergelijke. Lijkt mij heel moeilijk voor hun om dat allemaal onder controle te houden. Verder is het gewoon heel wreed