Close up hardware xbox 360(must see!!!) check it out!!!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door boss, 11 sep 2005.

1. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Xbox 360 up close and personal deel 3

Het heeft even geduurd (door de TGS en X05) maar eindelijk is hier dan deel drie van de Xbox 360 feature. En ik weet dat sommige van jullie hier op zaten te wachten ;) ik ook hoor trouwens. Deze keer laten ze, met behulp van het spel Kameo, nou eens zien wat de kracht van het motortje is, wat onder de motorkap zit van de 360. En dan niet alleen grafisch. Ow en wat zien we daar op tafel liggen, naast de Xbox 360? Is dat niet een PSP.....
    check it out(meeste hebben jullie waarschijnlijk al gezien:)):
    power
    dashboard
    Hardware

2. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Deze vond ik niet zo leuk... Ik vond tot nu toe deel 2 het beste _O_

3. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    ik vond niet echt dat je de kracht zag van de 360
    als ik dan die gameplay filmpje zie van pgr3 en je scheurt heel snel door die straten met mooie graphix en er zijn korte laad tijden. dan heb ik echt zoiets van:"Ja hier koop ik die xbox 360 voor".
    maar call of duty 2 zag er wel mooi uit met dat zand dat omhoog spatte door de kogels.

4. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, dat is wel waar,maja, met kameo, het level met duizenden trollen,... ziet er in mijn ogen ook prachtig uit:)

5. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Klopt :9 , maar dat was ook gewoon HEEL interesant, aangezien je helemaal zag hoe Xbox Live Werkt:)!

Deze filmpjes zien er ook wel tof uit, alleen je weet nu onderhand wel een beetje dat de Xbox 360 in elk geval betere graphics op het scherm toverd dan de Xbox ;)!

Edit:/
    Moet toch zeggen dat het er indrukwekkend uitziet. Dat gevecht met duizenden trollen in KAMEO.
    En dat het gewoon ALTIJD anders is, constant, kan je het spel beinvloeden in is het niet meer zo scripted :D

Laatst bewerkt: 9 okt 2005
  6. Koffie mok

Koffie mok Guest

Tien Xbox 360 devkits gestolen

Het is nog tot begin december wachten vooraleer je een Xbox 360 in je handen kan hebben, maar zeven gelukkige personen zullen reeds op voorhand een console in hun bezit krijgen.

Er werden namelijk tien Xbox 360 devkits gestolen. De tien units waren neutraal in dozen verpakt en opgeslagen in een hangar in Duitsland, vers van de pers vanuit Hong Kong gearriveerd. Dieven doorzochten de hangar tot ze de tien dev-kits vonden en namen ze mee. De politie heeft reeds drie consoles teruggevonden, de overige zeven hangen dus ergens in deze wereld rond. Mocht jij één van die gelukkigen zijn, laat me iets weten! :)

Hamburg - Die Geräte waren Ende August in neutralen Verpackungen zusammen mit anderen Microsoft-Produkten auf Luftfrachtpaletten von Hongkong nach Deutschland gekommen. Von einer Lagerhalle in Düren aus sollten sie an Spielentwickler weiter versandt werden, um deren Software mit der neuen Technik abzugleichen.

7. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    What the fuck?!?! :cool:
    Dus die personen hebben gewoon 7 Xbox 360's in handen?
    Devkits, dat zijn?! Gewoon volledige versie's van de Xbox 360? Check zij, dan geluk hebben, al hebben ze er vrij weinig aan. Je kan er namelijk nietss mee:)

8. Koffie mok

Koffie mok Guest

Maar jha heb HEBT er één.

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dev kits zijn geen normale xbox 360 .. je kan er ook geen signed code op draaien en dit waren proto types ... ze zijn trouwens allemaal terrecht

10. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Nu alweer?! :p
    Damn, als je eenmaal zo'n ding hebt, ga je hem toch niet weer wegdroppen?
    Ook al heb je er niets aan qua gebruik, mooi zal hij wel staan in de kamer;) .

Zoals al ergens anders is gepost, waarschijnlijk omdat HACKERS wilden kijken, hoe ze de Xbox 360 kunnen kraken?

11. Atmoz

Atmoz TECHNO !!

Leuk Bevonden:
    116
    Dat Xbox360 Live! filmpje is echt superdeluxe vet!!
    Echt mooi hoe geavanceerd het hele systeem achter Live! is.
    Er zal wel een flinke database aan de MS servers hangen om alles bij te houden. Supervet gewoon!!

12. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Whahahaha, idd, een Hele Flinke Database :cool:
    Als die een keer prongeluk gereset wordt:eek:

Idd, supers hoe mooi Xbox Live straks is.
    Heel prettig, dat je alles van je mede Xboxers kan zien...

13. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    bij halo 2 als je weer eens werd gecheat
    en je dan een feedback stuurde
    had je niet echt het gevoel dat het hielp want er bleven cheaters
    nu heeft dat denk ik veel meer nut

14. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    idd maar ik denk dat er meer mensen moeten klagen anders bijv. iemand die je niet mag gaat dan zeggen hij cheat ik denk pas dat ze het bij drie mensen die dat zeggen aan gaan pakken

15. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Nummertje 4

Weer even rechts op Xbox dingetje klikken voor het hele filmpje. Dit keer over de verschillende media die je erop af kunt spelen en dingen die je eraan kan hangen.

Wel erg kort deze keer...marja

16. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    ik herkende haar niet met gewone kleren aan :p

17. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Dat deeltje is al een tijdje uit hoowr :).
    Maar maakt het niet minder interesant, en voor de mensen die het gemist hebben zien het nu.

@ N.E.R.D.

Idd :p

18. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Hij stond nu pas in het lijstje op de frontpage, dus vandaar. Soms zetten ze hem daar nog niet in idd. Btje vaag allemaal, ook omdat ze hem nu dan ook nog als "new" bestempelen, marja...who cares?O-)

19. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    526

De voeding van de amerikaanse 360 8)

Tering, is toch wel een beetje groot:{

20. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Is nog niet zker, stond namelijk ook in ander Topic.
    Er is ondertussen nog een andere foto opgedoken met een veel kleinere voeding....:)

Deel Deze Pagina