Waar is die freddy Adu te krijgen dan? Ik speel met een grote database maar als ik zoek zie ik geen Adu
Dat heb ik ook een keer gehad, voordat ik de nieuwste patch had kon ik um wel vinden. maar nu ik de patch geinstalleerd heb, is adu onvindbaar geworden . Ik ben maar overnieuw begonnen met een kleine database omdat ik strontziek werd van die doode laadtijden. "Heerenveen Tremble!!!" #1 - Eredivisie UEFA cup winnaar Dutch cup winner Edit: Ik vind de nederlandse vertaling trouwens bar slecht, daarom zit ik nu weer op de engelstalige
Mijn Cerci, Hij heeft nu een dipje, Dribbling, Agility en Balance zijn net wat omlaag gegaan Dit hoort een spits te doen: Cerci is dus heilig verklaart
Jullie laten die Cerci teveel spelen op jonge leeftijd vind ik, die is over een jaar of 3/4 ''jaded''.... Stand in mijn huidige game : Sterspeler : Na dit seizoen wil ik ergens anders aan de slag, want zoals het nu gaat is eigenlijk al niet eens leuk meer... (Al moet ik de CL nog winnen...)
Zijn gewoon skins die je interface veranderen. Ik vind dit deel eigenlijk wel een grote fout hebben. Snelle spitsen zijn echt overschat. Als ik met 2 hele snelle spitsen speel dan ben ik zo'n beetje altijd verzekerd van 2 of 3 doelpunten per wedstrijd.
Ik word GEeeeeekk!!! Ik heb gewoon gewonnen van Arsenal in de Eurpean Super Cup!!!??!?? w00000000t!!! Absuuurrd gewoon! Dit slaat gewoon helemaal nergers op!!... ik own de wereldto pmet Heerenveen!!?: Whooowwwhoooooeeeew Winnaar Eredivise Winnaar Amstel Cup (van PSV (Makje )) Winnaar UEFA Cup (van Liverpool) Winnaar Eurpean Super Cup (van Arsenal)