ik wil een gamers zaakie hier in Purmerend hebben maar daar is de gemeente veelste triest voor echt fucked up eerst was een leegstaand restaurant van V & D (la plaz dus) mog niet worden verhuurd als media hoek (naja gebouw) omdat het voor horeca is bedoeld
Volgens mij ben je niet goed snik. De CO-OP mode bij CDS is nog velen malen beter als die van HALO. Waarom. Nou omdat je CDS echt moet samenwerken en bij HALO is het geen echte CO-OP (samenwerken) maar samenspelen. Als je een CO-OP game wilt hebben is CDS "op het moment" de beste.
Als je co-op speelt, dan speel je dus met zn 2en de missies die je normaal in je 1tje speelt. Dit lijkt mij dan dat dit spel zo veel sneller is uit te spelen en veel makkelijker is, of zijn er ook nog verschillen met co-op en gewone sp?
ik heb vandaag ghost recon voor het eerst gedaan en dat vond ik toch wel erg vet maar CDS weet ik niet
Nee is moeilijker omdat als je alleen speelt de andere spelers worden bestuurd door een AI en dan schieten bijna alles raak !!
O zo, ok, dacht eerst dat er dan gewoon een extra speler (je co-op maat) bijkwam, maar die vervangt dus gewoon een door de computer gespeelde maat. Nou snap ik het helemaal