1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Cobern-Gaming

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Para, 26 jun 2012.

  1. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Elkaar toevoegen? is meestal het eerste wat je doet. Je zegt hier dat je wilt joinen, krijgt instructies, voegt elkaar toe en DAN vraag je pas alles. jij wilt al weten wat je moet kopen voor je weet wat je wilt hebben zeg maar....
     
  2. Para

    Para Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    registreren op het forum daarna join post maken waarin je jezelf voorstelt en dan komen we erop terug.

    ik ga niet zomaar iedereen toevoegen aan xbox
     
  3. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Hoorde dat physix een MW3 teampje mag maken bij cobern gaming. Ziet er dus naar uit dat ik voor jullie ga spelen Para.
     
  4. xPhysiXz

    xPhysiXz Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
  5. yoeri_

    yoeri_ Aimed on Your Head;)

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Interessant, MW3.
    ik zal me straks ook maar ff aanmelden op het forum :)
     
  6. star shooter x

    star shooter x fariko gaming

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zal me oook wel aanmelden dan
     
  7. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    jij zit toch in focus? snap r geen zak meer van -_-
     
  8. star shooter x

    star shooter x fariko gaming

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    nee moet even kijken als deze clan beter is jah dan neem ik deze
     
  9. cpt.dave

    cpt.dave Crew Lid

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Para ik had even op jullie site gekeken en mijn complimenten voor de site! daar zou menig clan site nog aan kunnen tippen! Succes in de toekomst met de teams die jullie gaan maken ;)
     
  10. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Even een mening over Cobern gaming.

    Er word hier verteld dat jullie een community zijn, echter spelen jullie tot nu toe alleen op de PC. Op jullie site is 0,0 activiteit behalve die van jou in de shoutbox.

    Ik en Physix hadden ons aangemeld, we kregen hier eigenlijk vrijwel geen feedback op. Physix heeft na 2 weken wachten eindelijk een gesprek met je gehad en hij mocht een team beginnen. Dit was het, verder geen contact, je voegde ons niet toe, vroeg niet verder het leek je niet te interreseren. Met deze redenen heb ik de applicatie ingetrokken en Physix ook. Teveel onduidelijkheid, te weinig activiteit en er gaat heel veel tijd overheen.

    Hierbij wel gezegd om haat te voorkomen, dit is mijn mening. Alles wat ik zeg heb ik ervaren het kan zijn dat het niet juist is of dat andere mensen het bij Cobern juist geweldig vinden. Dit kan en mag, maar zo zie ik het.

    Mensen die deze clan willen joinen moeten ook weten waar ze rekening mee moeten houden =).

    Veel succes toegewenst en ik hoop dat je nog zult groeien. Wel 1 advies, als je zelf geen tijd hebt om dingen te regelen, moet je er iemand bij nemen die dat wel heeft =) op mij heb je in iedergeval een zwaar slechte indruk achter gelaten.

    Verder no hard feelings tho =)
     
  11. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de info....
     

Deel Deze Pagina