1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[COD Black Ops][!Combat Training!]

Discussie in 'Algemeen' gestart door MetalSonic, 14 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0



    [gb]Combat training[/gb]
    Combat training is voor mij naast de goede singleplayer van Black Ops één van de redenen waarom ik dit spel niet wil weg doen. Misschien wel gewoon dé reden. In Combat training kan je alleen, met een vriend in co-op of met meerdere vrienden via Live in teams spelen waarbij echte spelers zijn vervangen door bots. De bots hebben de namen van je vrienden, en ze kunnen worden ingesteld op een niveau naar keuze.

    Wat is het heerlijk om gewoon lekker Black Ops te doen met bots. Geen kinderen die hun K/D verheerlijken of jouw vocabulaire aan schuttingtaal vergroten, geen lag, geen glitches, geen noob tubers.

    Gewoon alleen maar Black Ops zoals ik het tof vind. En dat is in team death match met bots op hard. Vergis je niet, de bots op hardened killen je al van ver. Ze gebruiken killstreaks en hun level is random. Ze campen, zoeken alles af en willen ook echt zoveel mogelijk kills maken.

    [gb]Lijstje met mensen die combat training willen doen[/gb]
    Als je zin hebt om Combat Training te proberen dan kan je mij altijd toevoegen. Het is een mode waarin ik qua speel plezier moet denken aan de honderden uren die ik vroeger heb gespendeerd in UT99 met bots @ CTF facing worlds.


     
  2. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan geen Killstreaks activeren in Combat Training... WTF?
     
  3. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is geweldig om met split screen tegen elkaar te spelen, met ieder nog 6 bots aan zijn zijde. Ze gaan ook niet naar binnen als je chopper gunner hebt oid. :D
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind de A.I ook best aardig ook al zijn er wel wat vreemde eigenschappen. Zo stoppen ze bijvoorbeeld altijd met rennen om een granaat te gooien.

    voor de rest vind ik het wel een hele leuke toevoeging en het is zeker een goede manier voor nieuwe spelers om op te warmen voor ze online gaan.

    alleen jammer dat er alleen TDM en FFA in zit, maar dat zal wel zijn omdat de A.I routines voor die gametypes het eenvoudigst zijn.
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Wel leuk Combat Training, heb het even gedaan tot level 10 voor de achievement. Maar op veteran hebben ze wel dikke auto-aim zeg, niet normaal. :9
    Soms lopen ze gewoon langs je af (Nuketown) maar verder zijn ze wel oke.
     
  6. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Auto aim hebben ze op hard ook wel, vooral met het gooien van grenades. Hoevaak hebben ze een grenade wel niet precies op mij geplakt. Verder ach, het is gewoon heerlijk om met bots te spelen. Ze zijn niet slecht, wel licht voorspelbaar.

    Bots op hard @ nuketown is vermaak voor uren _O_. In een zolderkamertje zitten, claimore bij de ingang en gaan met die banaan. Gisteren eerst choppergunner, daarna nog attack dogs :D
     
  7. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    wat nog leuker is op nuketown met ze 2en in 1 team gaan tegen 11 bots :9
     
  8. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik speel alleen maar bots, online zijn mensen echt goed niet normaal :9
    Maarja op de PC is het net andersom O-) Wordt zelfs gekicked/gebanned lol :lol:

    Ik vind zelf ook dat die bots wel redelijk goed zijn :+
     
  9. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik combat training spelen?Ik zie nergens waar dat staat?
     
  10. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Multiplayer, onder of boven theater.
     
  11. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook, vriend van me kan dat wel, zelfs als we in hetzelfde potje zitten.... Schijnt een bug te zijn, wel een heel irritante. Was een leuke manier geweest om de killstreaks uit te testen:mad:
     
  12. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    lvl 10 al gehaald ?:p
     
  13. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    lvl 25 nu;) meer mensen hebben er last van lees ik op andere fora
     
  14. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Hier ook een fan van Combat Training. Veel leuker dan dat online gepats. Zijn er nog meer achievements te behalen in Combat Training? Of alleen die level 10?
     
  15. wouterblack

    wouterblack Tilly Till i die

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb black ops zelf nog niet maar ik ben laatst bij een vriend van mij (distoration) het gaan spelen en we gingen met zen 2 en en 11 bots op nuketown free for al spelen
    we hebben dit echt een uur vol gehouden zonder dat het ging vervelen
    ik vond het echt een zeer leuke game mode en echt een verbetering in het hele cod universum :p
     
  16. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    combat training is iidd leuk, was met viper zero samen in nuke town en andere maps tegen 9 bots ofzo. Op regular, echt lol, ze stalen een keer mijn carepackage:p ze lopen dan ook zo mooi met zn 5en achterelkaaraan haha:+
     
  17. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had ff 11 bots op easy gezet in nuketown en sam-turret care package senrty ingesteld en op elkaar gesmeten, ik stond 7 hoog op care packeges :)
    jammer dat je die niet in theater kan bekijken.
     
  18. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Wel erg hatelijk dat die training nu al 2 keer aan het einde tijdens de stats vast is gelopen waardoor ik m'n XP uit die ronde niet krijg! 8)
     
  19. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond het wel een teleurstelling dat je combat training maar met z'n 2 in split-screen kan doen. Zou het nou zo moeilijk zijn om dat met z'n 4e te kunnen? Of mis ik iets :p
     
  20. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    Heb het even gespeeld op regular om tot level 10 te komen en dan is het echt wel heel erg goed voor je zelfvertrouwen zeg.

    ze hadden het beter BE A GOD mode kunnen noemen als je het op regular speelt:D

    ik weet dat ik ze op hard of veteran kan zetten, maar dit is leuker:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina