1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

cod black ops verwijderen van xbox???

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door keruu, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. keruu

    keruu Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

    ik wou gisteren mijn call of duty black ops helemaal verwijderen van mijn xbox 360.
    ik wil in de multiplayer helemaal opnieuw beginnen bij prestige 1. dit omdat me k/d erg slecht voor mijn doen is nu.

    ik heb gisteren via storage dingen van cod verwijderd, maar als ik hem opnieuw opstart ben ik gewoon weer hetzelfde level en prestige als waar ik geeindigd was :confused:

    iemand enig idee hoe je heel call of duty van je harde schijf kan verwijderen, zodat ik helemaal opnieuw begin?:confused:

    bedankt alvast!
     
  2. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Kan niet, je profiel wordt automatisch bijgehouden als je op internet speelt.

    Via prestige wordt je weer gereset op level 1 en moet je de wapens, perks etc. opnieuw unlocken. Stats blijven behouden, K/D, win loss ratio etc.

    Als je echt een nieuwe start wilt maken, moet je een nieuwe account aanmaken of speel een andere CoD die je niet hebt.
     
  3. keruu

    keruu Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    nou lekker is dat..

    je bent dus verplicht om weer internet te kopen als je je k/d opnieuw wilt beginnen :confused:

    bedankt voor de snelle reactie :)
     
  4. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat die K/D, het zegt helemaal niets over een speler.
    Een positieve W/L is tenminste nog iets om trots over te wezen.
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Staat hier trouwens ook flink verkeerd :+

    Verdere vragen kun je hier beter stellen: http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=157856&page=20

    Bovendien, hecht niet al te veel waarde aan K/D, volgens mij is het bij jou al zover dat je spelplezier er minder van wordt, niet doen! Geniet van het spel en let niet al te veel op de bijzaken :)
     
  6. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    zie boven
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina