Primary Weapon + attachments: AK74u + Grip + Rapid Fire Secondary Weapon + attachments: RPG Equipment: Claymore Perk 1: Scavenger Perk 2: Warlord Perk 3: Marathon Je wint elke 1 op 1 situatie en door scavenger kom je bijna nooit zonder kogels.
Het is ook handig om dual mag te doen, dan heb je meer kogels en hoef je geen scavenger te gebruiken.
Net mijn 1ste prestige gedaan en gebruik nu: Primary Weapon + attachments: Stakeout+ Grip Secondary Weapon + attachments: M72 LAW Equipment: Claymore Perk 1: Lightweight Perk 2: Sleight of Hand Perk 3: Marathon Of ik gebruik: Primary Weapon + attachments: Famas + Silencer Secondary Weapon + attachments: M72 LAW Equipment: Claymore Perk 1: Ghost Perk 2: Sleight of Hand Perk 3: Last Stand
misschien niet al te logische class zoals ik het hier allemaal lees maar ik gebruik meestal deze: Primary weapon: AK74u + grip + dualmag Secondary weapon: makarov dual wield of C275 full auto tactical: novagas Equipement: claymore (overpowered en irritant bij andere... maargoed iedereen gebruikt ze) Perk 1: Ghost Perk 2: Warlord pro (handig zon extra grenade) Perk 3: Marathon pro
Iedereen is zo enthousiast over de Famas, maar ik kan er dus écht niet mee overweg... Ik vind het gewoon geen fijn wapen. Maar dat zal dan compleet aan mij liggen denk ik. Áls ik hem gebruik doe ik dat met extended mags, en de CZ75 automatic als secondairy. Maar over het algemeen gebruik ik de Aug met extended mags, en in de kleinere mappen de MPL met rapid fire. Heerlijke gun. Alleen gaat je magazijn wel heel erg snel leeg, dus gebruik ik dan wel altijd Slight of Hand.
Ja, dat is wat ik meer heb gelezen, maar op de een of andere manier vind ik de Famas niet veel Ga hem de komende tijd wel meer proberen. Misschien heb ik het niet echt de kans gegeven.
Speel nu veel met de MPL dual mag. Heerlijk apparaat!!! MPL - Dual Mag. Phyton - Fast Reloder. Tomahawk. Willy Pete. Top!
Mijn favoriete classe van het moment Primary: AK47u (grip) Secondary: Ballistic knive Equipment: Thomahawk, Smoke en Claymore Perk 1: Leightweight Pro Perk 2: Steady Aim Pro (voor knive lunge tijd verkorten) / Sleight of hand Pro Perk 3: Extreem Condition Pro Ik wissel alleen perk 2 af, als ik in de knive mood ben dan gebruik is Steady aim pro en anders sleight of hand pro.
Ik vind het dan alleen kut van die challenges dat je in CTF 15 flags moet capturen, ik haat CTF namelijk.