1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[COD: BO] Zombie mode

Discussie in 'Algemeen' gestart door gaming4life, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Hoe kunnen jullie zo hoog halen mij lukt dat gewoon niet:+
     
  2. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Hee

    ik denk dat ik je wel verder kan helpen. Ben zelf tot 34 gekomen met een vriend, we moesten uiteindelijk stoppen door het avond eten. Ik zou het wel eens met iemand anders willen proberen dan de hele tijd met dezelfde persoon/tactiek. Me gt: MennoO
     
  3. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik en n vriend van mij willen graag samen op xbl spelen, maar als we in een game zitten, en er word een host gezocht, daarna word iedereen eruit gekickt en zit ik weer alleen, hij heeft hetzelfde. Hij heeft zn router al aan/uit gezet, maar geen resultaat, hij heeft n open NAT type, weet iemand n optie? Want het is alleen met deze game mode, verder geen problemen.
     
  4. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb opzich wel een idee. Als spinnenman, menno, R-Y ( king cobra), en ik samen gaan. Ikzelf heb ronde 34 gehaald en ry ook zoiets. Spinneman wat is je gt? Dan voeg ik je zsm toe.
     
  5. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat heb/had ik ook. Soms doet hij het bij mij wel.
    Ik zou niet weten wat je er aan kunt doen. Misschien gewoon private doen met z'n 2en.
     
  6. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Iemand die vanavond zombies wilt doen? Gt: MennoO
     
  7. hotymoty

    hotymoty Active Member

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    0
    wat heb je aan die filmrollen in kino der toten
     
  8. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    4 rollen is gratis pack and punch ( hoorde ik ergens ). Maar ook nieuwe filmpjes ;)
     
  9. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    nee, dat is volgens mij dat pack a punch 1000 kost en dat random boxes maar 10 kosten.
     
  10. Ad Wim

    Ad Wim Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dit toch kakkend moeilijk zeg! Ik zal wel iets verkeerd doen, maar ik heb het eerste level nog nooit uitgespeeld en strandde constant zo rond round 6.
     
  11. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Je kan het ook niet uitspelen, en als je verder wilt komen moet je even op youtube kijken voor tactieken etc.
     
  12. K to the I to the A, ZOMBITCH! }:]
     
  13. Hollandes

    Hollandes GT: Curfs

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    "Iemand zin om vanmiddag even 'Hands Off The Merchandise', 'Sacrificial Lamb', 'The Collector' en 'See Me, Stab Me, Heal Me' te boosten in Zombie Mode? Ik kom constant bij noobs die geen idee hebben wat ze moeten doen.."
     
  14. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Boosten gaat je niet lukken, misschien die van de collector en hands of the merchandise(deze kun je het beste in je eentje halen), maar met die andere moet je maar net geluk hebben dat je ze uit de random box krijgt, je team genoeg geld heeft voor de deuren enz., dat jij dan je wapen in de PaP kunt doen.
     
  15. korele

    korele Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie ook altijd zo veel last van migrating host. Vooral als ik met een friend wil spele met nog 2 onbekende via live, is het 9/10 keren migrating host probleem.
     
  16. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Ja dat heb ik ook, zit ik eindelijk met 4 mensen in een potje kan die de host niet migraten.
     
  17. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Hele topic doorgelezen, ik had gisteren een paar uur gespeeld met wat gasten die wel goed waren in zombie mode (behalve pomas.... geintje :) )... Anyway, toen viel het mij al op dat mijn wapens net van plastic waren, ik sneller dood was dan de rest etc. Zij natuurlijk van "omg ben je alweer dood". Na dit topic te hebben doorgelezen weet ik dat je met juggernaut meer hp hebt (kon ik wel gebruiken) en dat je je wapens met weapons upgrades sterker kon maken (ahaaaaa)...

    Verder begrijp ik nu dat rondjes rennen enzo, was trouwens wel handig geweest als je door team mates kon heen rennen. Als we met zijn 4'n de trap afgingen werd ik opgehouden door anderen etc.
     
  18. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Juggernaut is echt een must! Je kan het dan veel langer uithouden. Ook een must is speed cola. Een goede tactiek is inderdaad rondjes rennen ( buiten niet eens open maken ;-) ) Qua wapens: tot ronde 10 ofzo kan je het wel uithouden ( alleen MP40 kopen!!!! ). Daarna moet je naar de mystery box. Om een Hk21 of een RPk te krijgen. Of een ray gun :+. Nu gewoon rondjes rennen. Uiteindelijk moet je een PaP ray gun en een PaP Hk21 / rpk hebben. Daarmee kan je het lang uithouden. Qua perks: Juggernaut, speed cola en quick revive!
     
  19. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Maar ik word dan vaak toch nog klemgelopen, maar waar zit die speedcola dan. Ik weet alleen juggernaut en quick revive.
     
  20. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    een vraag. heb net de game gekocht maar hoe kan ik perks aandoen in zombies dan?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina