1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[COD: BO] Zombie mode

Discussie in 'Algemeen' gestart door gaming4life, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Er staan over de levels versprijd automaten waar je dan fris drank uit kunt kopen, die geven je perks.
     
  2. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Zo goed is de HK21 niet hoor en vooral de RPK vind ik waardeloos. Tot level 20 zijn het goede wapens omdat je simpelweg de meeste punten met die wapens krijgt maar daarna doen ze gewoon te weinig damange je houd het dan niet eens 1 hele ronde vol met max ammo. De beste weapon combo vind ik persoonlijk PaP Crossbow / PaP Thundergun en Aapjes. Dan heb je ook genoeg kogels om 4 ronden achter elkaar door te gaan totdat er dogs zijn.
     
  3. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Wie willen er nu zombies spelen? Wil een keer verder komen dan level 15.

    //nevermind
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2011
  4. Munnie

    Munnie Guest

    Inv maar, speel best vaak zombies.

    ll FCT ll
     
  5. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Invite mij ook maar, ben tot level 31 gekomen :)

    @Ferron, wat is je GT?
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2011
  6. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Hands of the merchandise 4 noobs

    Ik heb een remix van strategieën bedacht zodat iedereen de hands of the merchandise achievement kan halen.

    Stap 1)
    Gebruik de table glitch tot en wave 4, bij wave 4 laat je 1 zombie in leven
    Stap 2)
    Om bij die laatste zombie te komen moet je alleen maar headshots hebben gemaakt, liefst een X2 op hebben gepakt
    Stap :cool:
    Repareer nog wat raampjes
    Stap 4) Stroom aan, lift naar level 2 en hier jezelf dood laten gaan en de dief killen

    Belangrijk:
    ---------------
    -> glitch werkt alleen als je de update hebt verwijderd
    -> je moet de revive hebben gekocht

    [yt]PP8YokKa7Vk[/yt]
     
  7. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Ik wilde net zeggen, die glitch was gepatched, en ik denk niet dat mensen een update willen weghalen om alleen zo oneerlijk een achievement te halen.
     
  8. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Godver, was bij ronde 21. (solo)

    Had een Zeus Gun (ofzo) en een geupgrade AK, AK was nog vol van de max ammo van de honden. Zet ik een trap aan, ligt er max ammo naast me, en wat gebeurt er ik loop dus het stroom in. Ik had dan wel Juggernaut, maar werd ook geraakt door een aantal zombies = dood. Echt zonde want met die Zeus wapen en geupgrade AK (allebei ammo vol) had ik makkelijk nog 6 rondes verder kunnen komen. :mad:
     
  9. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Het is ook echt kut dat als je solo of split screen speelt, je scores niet worden opgeslagen.
     
  10. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Hands of the merchandise 4 noobs

    Ik heb een remix van strategieën bedacht zodat iedereen de hands of the merchandise achievement kan halen.

    Stap 1)
    Gebruik de table glitch tot en wave 4, bij wave 4 laat je 1 zombie in leven
    Stap 2)
    Om bij die laatste zombie te komen moet je alleen maar headshots hebben gemaakt, liefst een X2 op hebben gepakt
    Stap :cool:
    Repareer nog wat raampjes
    Stap 4) Stroom aan, lift naar level 2 en hier jezelf dood laten gaan en de dief killen

    Belangrijk:
    ---------------
    -> glitch werkt alleen als je de update hebt verwijderd
    -> je moet de revive hebben gekocht

    [yt]PP8YokKa7Vk[/yt]

    Los hiervan begrijp ik de zombies mode ook steeds beter, het is anders dan games met zombies die ik vroeger speelde. Het is niet alleen een kwestie dat je moet overleven, je moet ook nog eens zoveel mogelijk kills maken. Gisteren begon ik goed, had bij wave 7-9 ergens goede wapens, juggernaut, claymore etc. En dan word je gekild en dan ben je alles kwijt... Tja.. maar 't wordt in elk geval steeds leuker =)
     
  11. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Zin om een keertje samen te spelen?
     
  12. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Huh zie nu dat mijn post er 2 keer staat, vaag. Dacht dat het de eerste keer niet goed was doorgekomen. Het is inderdaad geen manier om trots op te zijn, maar het is fijn als je het op safe wilt spelen en de achievement wilt zodat je daar ook weer vanaf bent.

    Als iemand zombie mode wilt doen, voeg mij maar toe. Ik word er al steeds beter in. Weet een beetje welke wapens ik moet pakken, hoe bepaalde systemen werken etc..
     
  13. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Ik zoek eigenlijk nog een zooitje mensen om de zombie achievements te halen. Iemand die zich geroepen voelt om mij te helpen daarmee? Ik moet alle zombie achievements nog. Als ik dat gedaan heb staat CoD:BO ook op 1000 (G).
     
  14. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    iemand die vaak zombies speelt zin om met mij te spele. ben aardige speler maar met random mensen kom je niet zo ver en weet niet alle goedr tacktieken en strategien. en warlt goede wapens zijn en hoe je ze krijgt. dus iemand zin?
     
  15. korele

    korele Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Degelijke tactiek is campen in de alley, met de deur naar beginpunt dicht laten, dus via stage naar alley openen. 1 iemand een ballistic knife upgraden met bowie knife. 1 iemand zeus canon, ray gun, monkeys en 2 machine geweren min en iedereen heeft claymores. 1 iemand doet raampje en 3 andere nemen telkens de andere over als hij moet herladen. Dit kan je doen tot level 20+-. Natuurlijk na elke rond laatste zombie laten leven om eventueel ammo glitch te doen of box of ...
    Door de bowieknife/ballistic had ik na ronde 19, 40000 punten en teammates rond 20k.
    Daarna loop je rondjes tesamen en zet elke trap en turret aan. vanaf ronde 20 begin ik ook altijd met turret en dan teleport. Koop niet tot dat je onder de 10k komt voor het geval dat je sterft dat je genoeg hebt om alles nog eens te kopen.
    Met 4 degelijke spelers geraak je wel tot 30. Alleen is er vaak iemand die een foutje maakt en dan is het meestal game over.
     
  16. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel stom als je rondjes loopt en één gedeelte van het team loopt met de klok mee, en de andere tegen de klok in. Op die manier werd ik voor het eerst gedownd, dat betekent dus dat ik dan 2500 experience kwijt ben... Je moet in dit spel gewoon niet down gaan als je al juggernaut etc hebt, ook al omdat er dan een kans is dat je niet kan worden gered...

    Die collector achievement is ook wel vervelend, had hem één keer bijna, miste nog één wapen. Weet nu ook welke........ Gisteren in elk geval een leuk potje gehad, was nog een gast in het team die mij niet wilde reviven als ik hem niet zou unmuten. Nou dat doe ik pas als hij eens niet zo schreeuwt. Mijn oren moeten nog langer mee, en ik doe niet voor niks mijn ipod altijd op de helft van zijn volume:F:
     
  17. korele

    korele Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    ja iedereen moet natuurlijk zelfde richting lopen en ieder om beurt een trap aanzetten. Werkt heel goed, gisteren tot 27 met 4, beetje jammer dat 1 iemand doodging door een trap en 1 klap van een zombie. Maar 30+ is zeker mogelijk op deze manier.
     
  18. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff, net voor het eerst een wapen geupgraded, Ak upgrade, wat is hij dan lekker zeg, shit _O_... Je popt zombies met een paar kogels, heerlijk. Jammer dat ik iets daarvoor down was gegaan en een nieuwe juggernaut moest kopen. Ik had de nieuwe juggernaut en werd ingesloten door zombies van 2 kanten, jammer maarja vind het tof dat ik eindelijk eens een wapen heb kunnen upgraden =)
     
  19. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    We kunnen wel is samen spelen? Heb net ronde 29 gehaald met Munnie. Ging wel lekker totdat we ergens te lang bleven staan. We kunnen zeker hoger halen dan 29, toch munnie? :p hahah. Vrijdag avond ff spelen dan?
     
  20. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Doe maar niet, No offence ewout, maar je bent niet de speler om hoge rondes mee te halen( althans nog niet):+.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina