1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[COD: BO] Zombie mode

Discussie in 'Algemeen' gestart door gaming4life, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaa maakt niet uit hoor :+ maar metalsonic = ewout?
     
  2. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
  3. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Beter noem je mij gewoon MetalSonic of anders Sonic!... Verder snap ik niet waarom jij mij hier onderuit probeert te halen. Ik heb de afgelopen week veel zombie gedaan en word er steeds beter in. Ik waardeer het dat je mij veel hebt geleerd over de basics van dit spel, maar ik ben al stukken beter geworden dan hoe ik speelde bij de eerste paar potjes.

    Toen ik gisteren met jou, Pomas en Wouter speelde heb ik 't goed gedaan zonder dat ik hoefde te rekenen erop dat Wouter mij zou reviven. Ik heb hem echter wel gerevived. Beter zelfs, qua "down score" eindigde ik op de 2de plek. Maarja :)

    Vanavond meerdere potjes gespeeld waarbij ik steeds eerste of tweede was geworden in de scorelijst. Als ik in een team zit zonder mensen die ik niet hoef te muten omdat ze door de headset schreeuwen in plaats van praten, dan kan er met dat team een goede score worden gehaald.
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2011
  4. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Oke, ik zal er aan denken;)
    Maar t zou wel handiger zijn als je wouter de volgende keer unmute, speelt makkelijker.
     
  5. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat gaat niet gebeuren, en ik zal je vertellen waarom. Ik heb ontdekt dat de headset bij verschillende personen een verschillend volume geeft. Met betrekking tot de ontvangst van geluid en de verzending daarvan. Als ik met Lequero of bijvoorbeeld Smaus praat, dan kan ik gewoon praten op kamer volume. Als Pomas of jij erin komen dan moet ik redelijk hard praten, omdat jullie mij anders niet horen.

    Of Wouter schreeuwt, of zijn headset in zijn mond of het is iets met de verbinding, Als ik hem unmute kan ik de headset niet op mijn oor doen omdat 't volume gewoon te hard is, Enige dat ik dan kan doen is 't volume zachter zetten maar dan hoor ik hem keihard door de tv en kan ik jou of pomas nauwelijks verstaan..

    Ik hoop dat je nu begrijpt dat er geen unmute plaats gaat vinden. Zoals ik eerder al zei, ik doe niet voor niks mijn ipod op half volume, die oren koester ik en moeten nog langer mee.
     
  6. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Je kan best een hoge score halen als 1 ieamand nog nooit een hoge score heeft gehaald hoor als de andere 3 weten waar ze mee bezig zijn en dat duidelijk vertellen werkt het wel. Zijn dinsdag tot 27 gekomen met 1 iemand die bijna nog geen zombies deed. Binnenkort eens proberen voor de 40. Hoogste tot nu toe is 34 met 2man en moesten stoppen door avond eten|:-
     
  7. Munnie

    Munnie Guest

    Haha ja kijk wel wanneer ik weer x zombies doe invite je dan wel ;)
     
  8. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    zonet ff split-screen tot ronde 27
    alle twee hadden we een raygun en me maat een thundergun alles pack a punced en alle twee hadden we apen

    beetje rondjes rennen alle perkjes pakken en we hadden het niet eens moeilijk :p
    alleen moest hij eten dat was een beetje jammer :+
     
  9. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Hoe doe je een wapen upgrade? Zie dat weleens staan bij wapens, bijvoorbeeld bij die mp40, kost geloof ik 4500? En wat doet het precies?

    En die quick revive, komt die uit dezelfde automaat waaruit je de normale revive haalt?
     
  10. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Om je wapen te upgrade moet je eerst de stroom aanzetten op de stage.
    Als je dit hebt gedaan moet je de teleporters linken, dit doe je door er in te gaan staan, op (X) te drukken, dat doe je ook bij dat ding waar je begint, dan spaar je 5000 punten, als je dat hebt ga je met de teleporter, die grote in de stage.
    Daarmee ga je naar een kamertje waar een apparaatje staat, hier stop je het wapen in dat je wilt upgrade, hij komt er uit en voila, upgraded wapen.
    Deze hebben betere kogels, en soms nog een scope of underbarrel shotgun.
    En hoe bedoel je normale revive? Want je kunt altijd iemand reviven, met quick revive ga je alleen maar sneller reviven, 2 sec ipv 5 sec dacht ik.
     
  11. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet waarom zoveel mensen lopen te klagen dat er online geen goede spelers zijn. Ik had sinds 20.00 non stop zombie gedaan, een paar gasten waaronder ik bleven hangen. Iemand ging weg en uiteindelijk hadden alle 4 een headset. Goede afspraken over wanneer de teleporter zou worden gebruikt, laatste zombie in leven laten, rondjes lopen (laps doen). Prachtig _O_
     
  12. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    sonic mag ik eenkeer eenpaarpotjes met jou doen zodat ik wat stratgie leer? Ben leergierig en pik dingen snel op
     
  13. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    we had gister voor het eerst een paar goeie gasten bij ons.
    die snapten het spel tenminste dachten niet aan hun zelf

    bijv. ik ging down bij de honden want mijn ammo was op (dat is altijd kut want dan krijg je die max ammo niet :+)
    maar deze gasten reviveden me eerst en dan pas de max ammo pakken :thumbs:
    en het zelfde met reloaden bij een max ammo :9

    en ja allemaal de zelfde kant op rondjes rennen :p
    teleporter aanzetten en elk begin van de ronde eerst ff naar boven met ze alle.

    dan is het tenminste leuk en hoef ik mij niet te ergeren _O_
     
  14. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Zo hoort het ook te gaan, meestal al ik online ga dan kan de host niet connecten.
     
  15. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Same here, maar als ik zelf host heeft niemand ergens last van:confused:
    Hoe word dat eigenlijk bepaald, wie de host is?
     
  16. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Wat is hier het nut/voordeel van?

    Over dat reviven: als ik 'solo' zombie mode speel en ik koop een revive sta ik eenmalig weer op als een zombie mij heeft geraakt. Als ik echter split screen zombie speel en ik koop een revive blijf ik gewoon liggen, waar dient deze revive dan voor? (of is dat die quick revive?)
     
  17. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Als je solo speeld dan kan niemand jou reviven. Dus als je die quick revive koopt dan word je daar door gerevived. Als je 3 of 4 keer down bent gegaan en elke keer weer die quick revive koopt verdwijnt deze na een aantal keer en kan je uhm niet meer kopen.

    Als je met meerdere spelers speeld en je koopt dan quick revive dan zegt de naam het al, dan revive je je medespelers veel sneller.

    Even iets anders... Ik zag laatst een filmpje van zombie mod en er ging er 1 in de hoek liggen bij de quick revive (in Kino Der Totem) en een andere deed een dolphin dive op hem, hierdoor moesten ze beide gerived worden maar ze zeiden dat je dan meer dingen krijgt zoals instand kill, max ammo enz.
    Is er iemand die kan zeggen dat dit waar is ? Ik heb het zelf namelijk nog niet getest.
     
  18. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    In solo is quick revive er alleen voor om je zelf 1 malig te reviven, totdat je hem weer koopt en je kunt jezelf weer 1x reviven, met meerder spelers, dus 2, 3 of 4, daar maakt quick revive het mogelijk om iemand anders sneller te reviven.
    En indie, dit is true, ik en mn vrienden doen het ook altijd en we krijgen veel meer drops daardoor:)
     
  19. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Is nice dat ga ik vanavond dan zeker is even uit proberen :D
     
  20. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Prima:thumbs:, ik heb het zelf ook geleerd van anderen en ik vind het leuk om het weer aan andere te leren. Houd er wel rekening mee dat het gewoon snel verloopt en dat je je in het begin een beetje een slaaf voelt in de zin van dat ik meteen zeg wat er moet gebeuren. Dan zeg ik bijvoorbeeld dat we nu een rondje moeten rennen, of de laatste zombie in leven dienen te laten. Dat dient dan ook echt te gebeuren omdat we anders allemaal verliezen!

    Ik zal hieronder alvast wat belangrijke technieken/ handelingen onder elkaar zetten zodat je al voorbereid bent....

    Wave 1 t/m 3
    Dit zijn naar verhouding slappe zombies, ze zijn langzaam en ze hebben nog niet zoveel hp. Knifen dus, een knife kill geeft 130 score, een headshot geeft maar 100 score en een andere kill (geen idee). Je bepaart ook ammo. In het begin heeft iedereen van het team (als je met zijn 4'n speelt) één raam dat hij bewaakt. Laat zombies binnen komen, kill ze (wellicht droppen ze items) en repareer vervolgens het raam. In wave 1 t/m 3 dien je te overwegen of je met het pistool blijft spelen of dat je al een M14 koopt. In een goed team kan je bij je pistool blijven en 2 deuren verder voor een mp4 gaan.

    wave 4 t/m 8
    Het wordt nu ook belangrijk om verder te gaan, laat verschillende team leden elk een deur openen en koop een lekker wapen. Probeer ook geld op zij te zetten om een wapen uit de weapon box te halen.... In wave 6-7 komen vaak ook "honden" langs. Hiervoor is het handig om de mp4 te hebben of de shotgun uit diezelfde kamer. Met betrekking tot beide wapens zeg ik dat je het beste op zo'n beest kan richten, snel op LT drukken om vervolgens te schieten. De honden forceren een soort van auto aim als je op LT drukt. Een salvootje is vervolgens genoeg voor de kill. Schiet je gewoon maar wat op de honden, dan rennen ze vaak langs je.

    Vanaf wave 8
    Nu gaat er na een tijdje veel op je af komen, de stroom gaat aan, wardoor je ook nog kruipende monsters hebt, zombies lopen sneller en nu krijg je eigenlijk een opgefokte zombie mode. Het is nu allang niet meer zo dat je blijft hangen in één kamer zoals bij de eerste paar waves. Je krijgt nu ook een paar technieken die ik even snel toelicht:

    rondje rennen/ lap
    Rondje rennen/ lap houdt in dat je met zijn allen (vaak tegen de klok in) een rondje rent, dit doe je omdat er veel zombies op je af komen en je zelf sneller loopt/ rent. Het spreekt voor zich, je loopt voor ze uit, draait je af en toe om en maakt wat kills.. Ren ook met iedereen mee anders komen er zombies van 2 kanten en gaan mensen down en vervolgens dood en dan is het game over. Ik ben heel vaak down gegaan op deze manier.

    max ammo
    Roep even dat je hem gebruikt zodat iedereen heeft herladen, vervolgens pakken.
    atoom wapen item
    Gebruiken als 't nodig is, pak hem niet als de laatste zombie van wave 4 hem laat vallen, wacht dan even tot er al wat zombies zijn in wave 5....

    Ga niet down en revive ook niet meteen
    Ach en zo zijn er nog wat dingen, mijn belangrijkste advies is sowieso, ga niet down en wees ook niet de held als iemand anders down is en er nog veel zombies zijn. Dan kan je beter een lap doen en het vervolgens proberen. Als je down gaat ben je je perks kwijt.

    maak veel kills en bedenk goed wat je koopt
    Veel kills= veel inkomsten, probeer de juiste lijn te vinden tussen het opzoeken van zombies en het voortzichtige spelen zodat je in leven blijft. Weet wanneer je risicos kan nemen. Qua kopen ben ik altijd een voorstander van Mp4 - weapon box- pack a punch voor je weapon box wapen (zodat hij dus veel sterker is) of mp4- juggernaut- weapon box...

    Rest vertel ik nog wel in het potje :)
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina