1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[COD: BO] Zombie mode

Discussie in 'Algemeen' gestart door gaming4life, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Wow na level 8 ga jij al rondjes rennen? Dan ben je echt uren bezig volgensmij om bij level 30 te komen.

2. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    @Metalsonic: Thnx, duidelijk verhaal! Snap alleen niet wat die 'pack a punch' is...

Ik lees bij jou ook niets over het aanzetten van die automatische machinegeweren, doe jij dit niet ivm de kosten?

3. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Heel het verhaal ben ik met je eens sonic maar 1 ding snap ik niet.
    Je zegt bij max ammo "pak hem niet als de laatste zombie van wave 4 uhm laat vallen, wacht dan even tot er al wat zombies zijn in wave 5".
    Waarom dit ?
    Bedoel je specifiek wave 4 want dan maakt het toch niet uit want wave 6 ofzo is toch honden.

4. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Na level 8 zou dus ook kunnen betekenen dat ik pas rondjes ren bij wave 11 ofzo.. Online (met mensen die je niet kent) is meer free for all dan als je speelt met gasten waar je wel mee communiceert. Als ik bij wave 9 zat en er al wat deuren waren geopend en de rest maar vaag zat te doen, dan ging ik zelf maar rondjes rennen om alsnog ver te komen =)

5. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Die Pack a Punch is een machine waar je bij komt als je met de teleporter gaat. Hierin kan je je wapen stoppen en dan upgrade hij deze. Dit kost wel 5000 points.

Die traps zijn tot ronde 20 ofzo niet nodig omdat als je het goed doet gewoon nog kan redden. Ik zou die Traps zo min mogelijk aanzetten omdat je hiervoor geen punten krijgt. En je hebt je punten heel hard nodig zeker in hogere levels.
    Bijvoorbeeld als je down bent gegaan dan je dan meteen weer je Perks kan kopen.

Laatst bewerkt: 7 jan 2011
  6. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Pack a punch is iets dat je haalt uit een automaat als je de teleporter hebt gebruikt. Het is een andere naam voor "stop hier je wapen in zodat hij meer damage doet en meer kogels heeft, en hij maakt ook nog een ander geluidje"

Het aanzetten van de automatische machine geweren vind ik zonde van het geld, alleen doen als je denkt dat je anders niet verder komt of dat je bijvoorbeeld geen overzicht hebt. Je bent bijvoorbeeld in de theater room, paar down daar, bijna aan het einde van de wave maar toch nog even veel zombies. Oh en je hebt toch al best veel credits, nu kan je hem wel aan doen.

Max ammo pak je als iedereen heeft herladen, wat jij bedoelt het is atoom item (dat alles in één keer kilt) dit moet je gebruiken als er ook wat te killen valt. Honden komen bij mij als ik met zijn 4'n speel vaak in wave 7

7. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    We lopen alles dubbel te posten alleen dan in andere woorden:p.

Maar als je daar over dat atoom ding heb snap ik je helemaal.

Is het goed als ik je vanavond even toevoeg bij me friendlist want volgens mij kunnen wij met zijn 2en een heel eind komen omdat we overal wel hetzelfde over denken :)

8. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Prima, vanavond vanaf een uurtje of 19.00 ga ik weer lekker de hele avond Zombie mode doen. Heb er al zin in _O_.... Ik zal vanmiddag nog even mijn lijstje van de vorige pagina van een update voorzien mbt wapens/ items of strategiën.

9. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Iemand die nu voor boven de 34 wilt proberen? Je moet natuurlijk wel de tijd hebben en niet moeten stoppen na 1uur:b:

10. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Zou heel graag willen maar zit op me stage :mad:

11. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Whaha, ik zat tijdens mijn stage ook veel op dit forum. Wat voor stage doe je?

Wat vinden jullie btw de beste weapons? ik heb zelf btw nog nooit een ray gun gekregen. Al vaak de weapon box geopend maar steeds geen ray gun. En dat is geloof ik het wapen dat de meeste damage doet. En dan negeren we de rocketlauncher even.

12. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Beste wapen vind ik verruit de Thundergun. Daarna niet echt een 2de beste wapen. Goede wapens vind ik: Crossbow,Ray Gun,Python,Mustang&Sally(geupgraded begin pistool) en Monkeys.

13. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Ik loop stage bij een webdesign bedrijf in Breda.

De 2 wapens die ik het liefst heb is de Ray gun en de Hk nog wat (in iedergeval met die 150 kogels)
    De ray gun is echt uber fijn en super makkelijk om kruipers mee te maken. Als je deze gun in de Pack a Punch stopt en daarna mee gaat schieten is het 1 schot op de benen en je hebt een kruiper en dit is tot een heel hoog level.

Die HK gun is upgraded aardig sterk en je hoeft bijna niet te reloaden vanwege de vele kogels.

Wat ook echt een must is in hogere levels zijn de Monkey Boms !!

14. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm net gehoord dat er kennissen van mijn ouders blijven eten, betekent dat de maaltijd ook wat langer duurt enzo. Ik zal in elk geval wel om 20.00 online komen. En dan invite ik wel wat mensen voor een speciale Black Ops Zombie party. Party gaat ook meteen op slot (invite only) om te voorkomen dat er mensen in de party komen keten ofzo =). Je moet maar bericht sturen als je dan mee wilt doen en dan krijg je een party invite

Vanaf c.a 20.00:
    MetalSonic's Black Ops Zombie party
    Mensen die mee doen vanaf 20.00: -

15. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Sonic: Meeste snapte ik al maar vind het leuk verder te leren. Vanavond echter verjaardag van me meissie dus veel plezier. Heb je een friend request gestuurd.

16. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Congrats, ik zie je een andere keer dan wel op Live :).. Als er vanavond btw te weinig mensen online zijn dan zoek ik wat engelse vrienden of ik ga gewoon lekker in willekeurige random 4 player zombie games.

17. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Kreeg toestraks te horen dat ik vanavond ook nog is moet werken na me stage dus word pas laat gamen..
    Doen wel een andere keer zombie mod Sonic. Ik zal je zo nog wel een invite sturen via xbox.com.

Maar als je die Ray gun krijgt in de box zeker pakken en upgraden.

18. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ray Gun is verweg het beste wapen ( muv van dat kanon, maar die heeft heel weinig kogels ). En als 2e wapen gewoon een machinegun. Upgraded galil/ commando is ook erg chill!!

19. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Sommige gasten hebben hem steeds, mensen zoals ik hebben hem nog nooit gehad:'-(. Ik zou bijna denken dat je een speciale knoppen combinatie moet invoeren voor je hem kan pakken8)

20. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahah nee, maar hoe vaak "gok" je dan? Heb een keer gehad dat hij in de 2e kamer stond, 2 keer die box gedaan: HK21 en een Ray Gun. Maar heb ook potjes gehad dat ik 6/7 keer moest "gokken" voordat ik hem kreeg :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina