1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[COD: BO] Zombie mode

Discussie in 'Algemeen' gestart door gaming4life, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik heb met 3 andere gespeeld ;) Dus niet alleen. Allemaal vrienden, dus dat was redelijk simpel.

Nacht der Untoten ( World at War ) was erg klein en makkelijk te controleren. De wapens die je daar kreeg waren ook goed genoeg tot Wave 15. Der Riese ( World at War ) is ook een erg grote map maar, eerlijk is eerlijk, zo verdomde klein vergeleken met Kino der Untoten ( Black OPS )... je kan OVERAL heen. Dat maakt het zo lastig.

Strategie zal binnenkort wel komen.

2. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar ik tot nu toe achter ben gekomen is dat je zolang mogelijk moet wachten met de stroom, want vanaf daar komen andere soorten zombies. Verder is het rot dat die gokdoos op een random plek ligt, dat maakt het wel moeilijk om te bepalen waar je als eerste heen moet.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    De zombie mode is zeker weten pittig zeg,maar wel geweldig gewoon weer. Blijft gewoon zo fun. Hoe zit het met de overige twee maps, die unlock je na het uitspelen van de campaign?

4. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    1 unlock je na de campaign, de andere kan je vinden op google door te zoeken op DOA maar dat is geen FPS zombies maar een arcade game achtig iets.

5. iSn1PeDuTcHk1Dz

iSn1PeDuTcHk1Dz Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het leukste lijkt me gewoon met wat vrienden op de bank en zombies knallen maar :)

6. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    lees de info in mn thread dan;)
    (bij menu hoe te unlocken)

Maar eerste map, unlocken door sp uitspelen op any difficulty maakt niet uit
    De rest is gwn vrij om te spelen
    Bij zombie arcade game, typ je het woord enfin in om te kunnen spelen.

Heb er ook tering veel zin in man, eerst veel levelen in de mp, dan zombies doen online zodat je wel een beetje high rank bent in de mp :)
    damm.. nog ff wachten op mn loon

Laatst bewerkt: 9 nov 2010
  7. mazterroulz

mazterroulz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de waw zombie maps zitten toch in de hardened/prestige editie? weet iemand of je deze ook op een andere manier (kopen met MSP?) op je black ops kan krijgen?

8. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Net deze game bij de Saturn opgepikt. Meteen ff zombie knallen met een maat. :D De Kino is erg vet. Lekker groot en veel mogelijkheden. We zijn met z'n tweeen tot lvl 15 gekomen. We gingen rug tegen rug op een trap staan, kan je lekker vrij knallen, en komen ze op een rechte lijn op je af. :)

Leuk spel, ook DOA gespeeld. Morgen maar ff wat meer singleplayer doen om de pentagon te unlocken.

9. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    please, lees de info es in mn thread mensen, het staat er niet voor jankoeklul:+
    alles is gratis zonder te betalen
    Map 1 is dooor de sp uit te spelen(any difficulty) unlocked
    Map 2 is altyd unlocked
    zombie arcade is altyd unlocken, alleen het woord enfin intypen en je kan spelen;)

10. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    "Enfin" werkt trouwens helemaal niet. Het is "DOA"...

11. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    serieus? zo'n gast vertelde mij dat, ik edit het binnekort wel als ik BO zelf ook heb:thumbs::thumbs:

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hij heeft het over de 4 zombie maps van WaW , die krijg je extra bij de hardened/prestige edition

(maar wordt vast later ook nog wel als DLC beschikbaar)

13. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    o oke,zo zijn die maps echt voor de game waw zelf, of kan je met cod 7 guns erin spelen?

14. Luca

Luca Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Die brandende beesten zijn super irritant, ik haalde daardoor net in coop net de 5e ronde ofzo, toen kwamen ze met zn allen de hoek om zetten en *tets game-over!

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Dat weet ik eerlijk gezegd niet, heb ze nog niet gespeeld.

Maar als ik moet gokken zou ik denken dat het de mappen van WaW zijn met de wapens van BO

16. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat verwachtten mensen neem ik ook aan:p
    Misschien dat ze als dlc zullen verschijnen , dat zou tof zijn.

17. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    ... :lol: :lol: :lol:

Enfin;
    1) Afijn 2) Als men er verder niet op in gaat :cool: Bijwoord 4) Eindelijk 5) Het zij zo 6) In één woord 7) In het kort 8) Kennis geven 9) Kortom 10) Nou 11) Om kort te gaan 12) Tenslotte 1:cool: Wel 14) Welaan 15) Welnu 16)

18. koen1

koen1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor degene die de game opgepikt hebben voor de nieuwe zombie modes en nu balen dat ze eerst de single player campaign moeten uitspelen voordat de map pentagon wat in het echt "Five" heet vrij komt is hier de oplossing

In het hoofdmenu van de zombiemodes daar waar de tv's staan moet je naar beneden naar je handen kijken en snel de RT en LT indrukken. Als je handen vrij zijn gekomen krijg je een achievement en kun je rond lopen. Loop naar de computer achter de stoel waar je op vastgebonden zat en druk op x om in te loggen. Type 3ARC UNLOCK en dan enter.
    Hiermee unlock je alle drie de maps

Succes gegarandeerd

Laatst bewerkt: 9 nov 2010
  19. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, dat is spacend. Ga ik morgen ook maar eens proberen:D

20. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Let wel op dat als je die cheat gebruikt je GEEN achievements meer haalt ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina