1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[COD: BO] Zombie mode

Discussie in 'Algemeen' gestart door gaming4life, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gamehell01

gamehell01 PomO

Leuk Bevonden:
    0
    maar ik heb het steeds over als je met zijn allen rondjes gaat lopen moet je op iedereen letten zombies is een team-gamemode als eeentje niet bij de groep blijft dan kun je het schudden

2. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar jullie lopen zo langzaam, (vooral pomas/ pisaac), geen zin om daar met het schip te zinken:9. Voelt ook zo stom, dan sta je daar, zombies van alle kanten, en je bent down. Kost je in elk geval 2500 aan de experience voor de juggernaut en als je dood gaat nog meer voor de gekochte wapens.

Gisteren rende ik ook vaak alleen en dan red ik mij wel, deed ik bij UT99 ook, zelf rondrennen en springen terwijl de raketten je om de oren vliegen. Als er nog één crawler over is, dan ben ik er weer bij. Om vervolgens de teleporter te gebruiken!

Je vecht zowieso als team waar iedereen dezelfde vijand heeft, en iedereen rekening ermee houdt dat je goed met items om gaat, vertelt waar de weapon box is, revived waar nodig etc... Ik begrijp nu wel beter waarom ik al veel online heb gespeeld met random teams, dat is meer van "gewoon rennen, killen" iedereen let goed op zichzelf, als er iemand down is dan is er vaak wel weer iemand anders in de buurt die nog sneller liep dan degene ervoor. Enige nadeel van online is, is dat ik vaak moet roepen "run counter clockwise" omdat je anders dus alsnog omsingeld wordt :p

Laatst bewerkt: 8 jan 2011
  3. gamehell01

gamehell01 PomO

Leuk Bevonden:
    0
    Na maar wij killen ook nog alle zombies die achter ons aan komen wat jij veel minder doet

4. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:
    Daar heb je dan wel weer een goed punt, ik moet het vooral hebben van kills van zombies die van voren of de zijkanten komen. Die komen vaak als ik dan even wacht terwijl jullie meer van achteren kunnen killen. Maarja als ik dan sneller loop dan kom ik zeg maar weer als back up troep eraan om te helpen. Gisteren zag ik dat 2 keer in het theater, had ik Pisaac nog gerevived en daarna meteen richting het midden van de stoelen lopen schieten zodat mensen verderop weer door konden lopen....

*je spel gaat btw zo op de post\o/\o/\o/*

5. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Dames dit gaat weer nergens over. Ga gewoon zombies spelen en maak tactics van tevoren

6. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hey mafkees, ga jij nou maar Dragon Rising kopen:mad:

yeahhhhh spammie in the house, jammie jammie, boterhammie, hij bouwt een dammie, een mafkees, stiekem een chinees \o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/ yeaaah

7. gamehell01

gamehell01 PomO

Leuk Bevonden:
    0
    Kom jij nou zombies doen...

8. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Lolz, binnenkort naar weer eens zombies doen.
    Ik wil wel eens weten of pomas en pisaac gelijk hebben met wat ze zeggen.

9. gamehell01

gamehell01 PomO

Leuk Bevonden:
    0
    Kom zombiesdoen pewout

10. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Pff, dat kan ik je nu ook wel zeggen, in bepaalde mate hebben ze gelijk. Ik heb gewoon een andere speelstijl.

Ik zou wel willen, maar ik moet eerst nog leren, ik ga laat in de middag of vanavond pas weer zombies doen. Je spel is btw op de post gedaan...

kijk in de manual voor een verassing :)

\o/\o/\o/\o/\o/

Edit: gezellig topic dit :), zie ik al mijn xbox live fwiendjus o_O

11. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Ja gezellig hé, ik hoop dat ik operation flashpoint vananvond heb.

EGELTJE!!!!!

12. gamehell01

gamehell01 PomO

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom vanavond wel

13. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik rond een uurtje of 10, tot 12 uur ofzo.. Munnie, dan zin?

14. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Als spammie flashpoint heeft doe ik dat in elk geval met hem, daarnaast ga ik vanavond natuurlijk ook weer zombie mode doen :)

15. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik Operation flashpoint niet heb doe ik ook wel mee ;)

En als ik goed begrijp wat je fout doet is dat jij door rent en ze dan weer in hun rug tegen komt (pomas, pisaac enz.). Dit moet je dus niet doen. Hierdoor worden jij en de rest ingesloten.

16. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Je weet nu toch wel of je hem wel of niet hebt, of ga je straks nog games kijken. :)... Hmm wellicht is dat wel zo, ik zal de volgende keer wel proberen wat meer bij de rest te blijven, als we dan alsnog falen kan ik in elk geval zeggen dat ik bij de rest was:cool:

17. gamehell01

gamehell01 PomO

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt spammie en Pewout game is op de post;)

18. Munnie

Munnie Guest

Ja is goed kom wel ff vanavond. :)

19. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, hij luistert wel naar mij :9
    Als we vanavond zombies gaan doen hoop ik dat we ver komen.

20. gamehell01

gamehell01 PomO

Leuk Bevonden:
    0
    Ja sgoed, met z'n 3en??

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina