1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[COD: BO] Zombie mode

Discussie in 'Algemeen' gestart door gaming4life, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SiK Stijn

SiK Stijn Stijn : )

Leuk Bevonden:
    0
    dat is waar :p

2. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Om de slowchat voort te zetten
    kben tot half 10 ff bezig met school, daarna kom ik wel online:)
    Kunne we zombies doen ofzo.
    En Ricardo, als je me weer unmute zal ik er proberen op te letten;)

3. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okee dan ben ik er ook :)

4. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Het was weer een mooi potje, van 20.15- 23.30 zombie mode gedaan _O_. Meeste credits gaan duidelijk naar EagleScream.. Zelf kwam ik voor mijn doen ook erg ver, echter had ik aan het einde maar één upgraded weapon en gingen de kogels nogal snel op.

Eindelijk de collector achievement _O_

Feedback op basis van het potje!
    Team: Spammie oud Pomas oud EagleScreambeetje new MetalSonicNLoud

+ alley werkt goed tot en met wave 18
    + rondrennen werkt ook goed vanaf wave 18
    + ik bleef deze avond voor 't eerst bij 't team en het wierp wel zijn vruchten af
    + ray gun x2 is wel sterk maar ook weer niet heel erg sterk, ik denk dat de HK nog steeds mijn favo is, vooral door de vele kogels
    + word tijd voor een nieuwe zombie map
    +nu alleen nog de secret (knife?) achievement!
    + argh, even vast zitten en alles kwijt zijn, nohhhhhhh
    +ik ben nu aan het uitzoeken wat ik nou echt het beste wapen vind :)
    + We zijn tot en met wave 25 gekomen
    + Spammie heeft fotos gemaakt :D:D:D:D:D

Morgen avond, zal ik weer van de partij zijn! , alhoewel ik ga ook met spammie flashpoint doen :eek:.. Als ik online ben en er zijn nog mensen nodig voor de party, dan verstuur ik invites!

Belangrijk!
    Black Ops: Zombie mode partys gaan vaak op slot, dat komt omdat het dan enerzijds duidelijk is dat het potje vol is, en hoe minder mensen, hoe makkelijker er tactical team chat kan plaats vinden ^-^.

Laatst bewerkt: 9 jan 2011
  5. gamehell01

gamehell01 PomO

Leuk Bevonden:
    0
    Goed gesproken Egeltje!!!

6. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wij gingen ook lekker :) jammer dat we ronde 29 net niet haalde he sander :p Maarja het leek net of er meer zombies waren en ze ook veel sterker waren. En ewout: ik ben gewoon nederlands :+

7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    HK en Ray Gun upgraded imo. ;)

8. EagleScream

EagleScream Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja mooi potje toch, volgende keer wat meer leveltjes en wat minder revives? :D
    ook weer 2 achievementjes:)
    beat last round time 14:51 8)

9. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HK21 PaP en Ray Gun PaP, aapjes. Juggernog speed cola rn quick revive. Zo kan je een heel eind komen :+

10. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    }:], zeg dat van 't aantal revives niet in een quote tegen mij. Want spammie en pomas gingen vaker dood. Alhoewel het bij pomas natuurlijk zo was dat hij er na een tijdje niet meer was ;). Ohja en het was natuurlijk F*cked up toen ik na een tijdje in mijn eentje in de alley zat, de rest ging teleporten en de laatste zombie ineens dood was gegaan. Lol zit ik daar in mijn eentje de deur te campen!

En door jouw achievement drang in de alley sneuvelde er geloof ik ook nog wat mensen. Maarja boeit verder niet, ik neem ook wel eens risicos waarvan je later kan afvragen of het nodig was.

Ik ben zelf vooral ook blij dat ik nu eens de ray gun heb gekregen, door de feedback weet ik ook beter hoe ik hem moet gebruiken enzo. In de toekomst wil ik de combo van upgraded ray gun + upgraded HK . Laatste vooral omdat ik dan veel score kan verdienen, eerste voor situaties waarin ik snel een kill moet maken als er wat gespuis in de weg loopt.

11. EagleScream

EagleScream Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik had dus ook ray gun en rpk(ong. zelfde als hk) en die puntjes gingen behoorlijk met dat ding, zat na een tijdje ook op 33k ofzo, later dus zues canon en upgraded raygun en aapjes, wat wel beter is na ronde 20

12. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    wie nog ff zombies ?
    heb geen headset :+
    maandag ff 1 halen dan wil ik ff zombies met metalsonic en ze clubje mee lopen :9

13. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Wat zijn die aapjes precies? Hoe kom je eraan en wat doen ze?

14. Ironstar

Ironstar Active Member

Leuk Bevonden:
    62
    Monkey's krijg je uit de mystery box. Gooien met LB. Zombies komen eropaf en negeren je. Exploderen op het laatst. Ideaal om te gebruiken als je mensen moet reviven.

15. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Geinig, dat wist ik niet eens. Maar in Kino staat er 1 mystery box in die tussenruimte naar de ruimte waar je de stroom kunt aanzetten, staan er nog meer?

16. Ironstar

Ironstar Active Member

Leuk Bevonden:
    62
    Die box verplaatst na verloop van tijd naar een andere plek. De locatie kun je zien op de plattegrond borden, aangegeven met een groen lampje als de stroom aanstaat.

17. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er nou mooier dan knallend in Zombies je weekend af te sluiten!. Vanavond rond c.a 20.00 ga ik weer zombies doen.

Als ik vanmiddag online kom dan ga ik geen zombies doen maar bv Flashpoint met Spammie, of gewoon Jericho... Beetje afwisseling is ook niet verkeerd af en toe:)

[yt]BODYxesJLVo[/yt]
    - de muziek die ik luister tijdens dit spel is de OST van Diablo 2, het klinkt wellicht raar maar op de één of andere manier ervaar ik het spelen van de zombie mode ergens een beetje zoals ik vroeger diablo 2 speelde. Toen der tijd bleef ik niet af en toe even levelen in één gebied, ik ging altijd door. Daardoor kwam ik in gebieden waarvoor ik te zwak was en wat damage kon doen, moest rennen, wat damage doen, rennen. In de zombie mode is dat eigenlijk ook wel zo, je killt wat, loopt/ rent wat. Verder is het neerschieten van zombies natuurlijk net zo hersendood als het neerslaan van zombies. Je doet het slechts om de experience/ score en het toch wel verslavende aspect.

[Zombie party van zondag 20.00]
    Spelers:
    MetalSonic
    Menno
    ..............
    ..............

18. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nvm

19. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    staat (online) elke keer op een wilekeurige plaats en na 6 keer heb gebruikt te hebben gaat hij ergens anders staan .

20. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk ik heb misschien meer downs maar heb ook zeker meer kills waardoor we verder zijn gekomen, kijk zo kan je ook bekijken :9

De credits gaan naar EagleScream omdat we dankzij hem zo ver zijn gekomen. :b:

Edit: Egeltje ik doe denk ook nog wel mee

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina