[COD: BO] Zombie mode

Discussie in 'Algemeen' gestart door gaming4life, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Pomas doet toch wel mee. XD

2. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Wel, maar toen waren jullie er niet:mad: en ik moet ook ff sporten he.

3. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Slechtste potje van de afgelopen paar potjes voor mij in elk geval. Was er met mijn gedachte niet bij. Viel mij trouwens wel erg op dat mijn 2 LMG's vanaf wave 20 ook nauwelijks schade deden. Sta je dan 5 seconden op één zombie te sprayen.

Vanaf wave 25 is 't gewoon te gaar dat je geen ammo meer krijgt. Zal wel de bedoeling zijn dat je nu heel veel score hebt en dan gebruik je geupgrade wapens van de muur, waarbij je natuurlijk wel nog steeds (voor veel geld) de wapens kan upgraden.

Ik neem de rest van de week sowieso even een zombie pauze, even genoeg Kino der toten gespeeld. Laatste uur zat ik er ook bij van, nee dit is even niet meer boeiend:)

4. gamehell01

gamehell01 PomO

Leuk Bevonden:
    0
    Godfried Bomans!!! Laat mijn xbox het in de steek rond wave 26!!!!! :mad::mad::mad::mad::mad:|:-|:-|:-|:-:mad::mad::mad::mad::mad:

5. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, spammie riep 5-10 keer zelfverzekerd "ja ik denk dat zijn moeder zijn internetkabel eruit heeft getrokken".. Ik dacht dat 't wellicht mogelijk was, ook omdat je al zo vaak klaagt dat je ouders klagen.

6. gamehell01

gamehell01 PomO

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik dacht het zelf ook maar het was niet zo, trouwens tot hoever zijn jullie nog gekomen nadat ik wegging?

7. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    27, maar mijn ammo was al een tijdje op, al bij wave 26... Ik heb al mijn geld in de laatste paar waves (nouja zoveel was dat ook weer niet) maar op gemaakt aan de omgevings wapens.....

Voor mijn gevoel heb ik in wave 27 een uur rond gelopen zonder dat ik iets kilde, tja af en toe wat met grenades vanuit de teleport.

8. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    gisteren tot wave 23 gekomen met mijn maat in splitscreen. we hadden mazzel dat na de 2 bovenste deuren openen de box er al was, en we meteen allebei ray gun kregen,hij nog een crosbow en ik een thundergun en hij nog weer monkey bombs:p.
    Chille tacktiek, gewoon in dat smalle gangetje buiten,moet je dat hek niet openen,kunnen de zombies alleen maar van boven de trap komen, en zo'n barrier, en heb je goede guns dan weet je het heel ver te schoppen,zelfs met 2 man, dus met 4?

9. acisiz

acisiz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tot 29 gekomen solo heb het nu ook wel ff gehad met zombies

10. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Dan is het Operation Flaspoint tijd :)

11. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    met 4 komen er meer zombies he dus, Nee

12. EagleScream

EagleScream Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    moet ff een tactiek bedenken voor solo, level 17 is wel erg slecht :p had wel 150 headshots :)
    ally gaat hem niet worden in je eentje, kon daar 2 rondes uithouden met g11(heerlijk wapen maar zo leeg) en mp40, toen rondjes gerent en hopen op goede wapens, had ik bij fire sale aapjes en ray gun, loop me mezelf daarna vast bij de ingang tussen lobby en theather en gooi ik net voor me dood aapjes, lopen de zombie voorbij me weer terug daarheen, sta ik op, lopen ze nog langs me, weer dood..

13. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeggen, kijk eens op youtube, veel goede guides, ik kan de beste guide samenvatten. Blijven hangen op de stage, daar gewoon rondjes lopen.

14. gamehell01

gamehell01 PomO

Leuk Bevonden:
    0
    Rondjes lopen is idd een goeie tactiek, alleen jammer dat het zolang duurt voordat je een ronde verder bent

P.S. Pewout ik heb black ops eerder 1000/1000 :p daar ben ik trots op

15. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    die lord nelson achievement is irri man, ik hoef sinds vandaag alleen nog 2 intels te halen die lord nelson}:]

16. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom ben je daar trots op, jij hebt veel meer COD gespeeld en ik vind het niet erg dat je hem eerder 1000gs hebt. Zelf had ik het al eerder 1000 gs kunnen hebben maar ik heb nu niet zo'n zin om intel te verzamelen.

17. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat pomas hoopt dat je hem dan een beetje respect geeft:+
    Het is gewoon een soort van klein kind wat trots tegen zijn ouders zegt dat hij een tekening heeft gemaakt voor hun :9

18. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een slim konijntje is het toch die Spammie:) , gooooooo Spammie:thumbs:

Als beloning, een leuke foto van een konijn:

Dit weekend: ga ik btw weer zombie mode spelen!
    Ik heb sowieso beloofd dat NL Black Night mee mag doen:thumbs:

Party voor 't weekend:
    - NL Black Night
    - MetalSonic

Laatst bewerkt: 13 jan 2011
  19. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik ook meedoen>zo ja zet me maar bij het lijstje en voeg me gamertag toe of moet ik dan jou toevoegen,kies maar.

20. gamehell01

gamehell01 PomO

Leuk Bevonden:
    0
    Ja Spammie je snapt het helemaal, maar Pewout ik doe niet mee met zombies, ik heb het nu wel ff gehad met zombies

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina