1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[COD: BO] Zombie mode

Discussie in 'Algemeen' gestart door gaming4life, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe VMBO/TL dus dat is een niveau onder havo.

2. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    8) Wtf dit topic echt, laatste paar pagina's gingen over bier en sigaretten en wat stoer is, en ik dacht dat ik wel eens offtopic ging:lol:

Maarja om even mee te doen, vandaag was ik met vrienden wezen squashen, (raak mij aan want dit is pas stoer), kwam ik terug, zie ik dat mijn Free Com 2 hdd een tikkent geluid maakt maakt en niet meer wordt gezien door mijn pc of x360...

200 gigabyte aan games muziek, allemaal weg, k*tzooi|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-...... Misschien dat Mycom nog wat kan recoveren maar ik ben bang dat ik alle muziek die ik in de afgelopen jaren heb verzameld gewoon kwijt ben -_-...... Ook geen Best of hardstyle 2008 t/m 2010, geen best of trance 2005 t/m 2010, albums van Eminem en 50 cent weg, mijn diablo 2 muziek, alles is weg...

:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(

Zo, lucht alweer een beetje op:)

Edit: F*, ook A state of trance 1 t/m 200 weg :mad:

Laatst bewerkt: 16 jan 2011
  3. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand niet even de topic titel aanpassen, want we gaan steeds meer offtopic :+

4. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Squash je bij meersquash?

5. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Meestal wel, maar die was gisteren volgeboekt, we hebben dus bij het spectrum gesquasht :).Was wel leuk, en een stuk goedkoper:thumbs:

6. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Heeft er iemand zin om vanvond met mij zombies te doen? Heb het een aantal keren gespeeld en loopt best prima maar wil gewoon de game wat serieuzer spelen en wat verder komen met mensen die niet na een potje quiten. Snap dat ik nog een rookie ben in de strategie van zombies maar weet al best wat en ben bereid hoop te leren!

7. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond moet ik op tijd m'n nestje in in verband met belangrijk tentamen morgen. Morgen avond wil ik echter wel Zombie doen hoor:thumbs:

8. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Morgen 21.00:
    MS's Zombie Black Ops party:
    - MetalSonic
    - NL Black Knight
    - misschien gaming4life? of vegeta?
    - (plekje vrij).......

@gaming4life, ik heb niet zo'n zin om morgen door de hele crashcourse game te gaan, ik dacht dat je alleen tips wilde. Misschien een andere keer, handigere is het als je iemand zoekt die 't spel ook heeft maar de achievement nog niet.

9. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    BIk wil wel meedoen. Wil die Black Knight wel eens ontmoeten:D

10. Piedero

Piedero Spreek uit: Pjeedro

Leuk Bevonden:
    0
    Pff wat kan zombies lang duren!
    Gister boer zoekt vrouw gemist omdat het potje nog niet af was gelopen :9
    Kwamen tot 17 maar wel leuk om weer eens te doenO-)

11. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    misschien andere keer, zou het wel tof vinden als je helpt,er valt namelijk bijna niemand voor te vinden. Maar ik ben morgen beschikbaar;)
    Kan het niet ietsje eerder>9 uur is wel laat omdat ik school heb en dan om half 11 moet stoppen.

12. Munnie

Munnie Guest

Klopt, als ik me record wil verbreken ben ik nog tot 1 uur bezig :G

13. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had 21.00 afgesproken met NL Black Knight, ik zou al een tijdje met hem Zombies doen. Het gaat dus niet eerder dan 21.00 of 't moet zo zijn dat BK uit zichzelf zegt dat hij wel eerder kan. Als jij op tijd in bed moet liggen wat ik kan begrijpen door je school, dan is het misschien beter als je niet mee doet. Ik wil sowieso wel dat mensen 2 uur beschikbaar hebben voor een potje. Ik wil niet dat we straks lekker gaan, in wave 23 zitten ofzo en dat jij ineens weg moet:F:.

Snap je denk ik wel hé:), wellicht wil ik je ooit nog eens helpen met crash course, maar zoek vooral goed verder. Kijk ook op X360a.org etc en zoek daar naar mensen die 't ook nog in co-op willen spelen. Zelf ben ik het spel even zat omdat ik echt met bloed, zweet en tranen de 200/200 had gehaald.

Zelf speelde ik op de middelbare school en ook in de eerste paar jaar van het hbo vaak nog Warcraft 3 tot 02.00 of 03.00 om de volgende dag om 08.00 op te staan.. Een koude douche en een goed kop koffie doen wonderen.. Of zit zij bij je op school dat je er zo vroeg en fris wilt zijn?

Laatst bewerkt: 18 jan 2011
  14. Munnie

Munnie Guest

Ooit van ouders gehoord?

15. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Sonic kan vanavond niet sorry! Net nieuwe fifa club opgericht dus even wat wedstrijden spelen en wat nieuwe leden te testen!

Laatst bewerkt: 18 jan 2011
  16. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Nee wat zijn dat? Als je ouders kritisch zijn over de tijden doe je zelf wat verkeerd, je presteert bijvoorbeeld slecht op school ofzo. Mijn ouders hebben nooit, maar dan ook nooit ook maar enig probleem gehad met de tijden waarop ik ging slapen. Ik zorgde gewoon dat ik wat diplomaatjes binnen haalde, op tijd op school verscheen en dan zou het allemaal wel. Ondanks vele telefoontjes van de middelbare school over mijn grote hoeveelheid genomen "ATV uren".

Das heel jammer, nouja ik zie wel hoeveel mensen er vanavond om 21.00 zombie doen.

17. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Somigge ouders zijn gewoon iets moeilijker.
    En je moet maar net geluk hebben met wat minder strenge ouders.:)

18. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs: yeah, dat klopt spammie:thumbs:

19. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was alweer vergeten dat ik hier had gereageerd. :+

20. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL