1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[COD: BO] Zombie mode

Discussie in 'Algemeen' gestart door gaming4life, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Tering, die Five map is echt ... te scary.

Bij Wave 10 kregen we het "deuntje" dat er honden kwamen. Maar, die kwamen dus helemaal niet! Sterker nog, niks kwam. We hebben 20 seconden in de lift gezeten in de hoop dat er wat gebeurde. Kameraad van mij stapt naar buiten en op het moment dat hij dat doet zien we een "rood" spoor in de lucht waar "cijfertjes" vanaf kwamen. Ineens spawned er één fucking zombie die hem vastpakt en weg teleport. Verdomde lastig te killen!

Overigens vraag ik me af of die aap die je in Dead Ops krijgt ook terug komt in Kino of Five ... lijkt me ook wel vet :)

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja die klerelijer pakte mijn wapens af :lol:..
    Echt een zieke map, ik snap daar ook geen zak van.

Kino is wel echt leuk, level 20 gehaald vandaag. Als ik niet zo stom was om vrolijk rond te rennen, waren we nog veel verder gekomen.

3. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    o dat, ik kan me herinneren dat ik een achievement zag waarbij je moet zorgen dat die zombies je guns niet pakt.
    Welke map is dat die zo bijzar is:+?

4. G8 Cra$her

G8 Cra$her MGP Team Silver

Leuk Bevonden:
    0
    Nog wat mensen die vanmiddag kino willen spelen? Voeg me maar toe :)

5. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    ik voeg je wel toe om af en toe samen te spelen:thumbs:

6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Die five :p

echt een spacende map

heeft iemand tips en tricks voor die map?

7. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    jah verdikke :eek: ik lag hier helemaal dubbel :p
    had een raygun uit de kist gekregen, hoor het geluid dat de honden komen
    ik ging er eens lekker voor zitten komt er zo'n verstrooide professor op me af en niet dood te krijgen :+ pakte hij mijn raygun af wtf :lol:

8. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe unlock je die five dan?

9. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Campaign uitspelen.
    Heb die vanmiddag ook gespeeld met 4 vrienden, was echt lachen.
    We lagen echt dubbel door die teleports en shit, heb dat echt gemist in de vorige cod.

10. Rutgerboy

Rutgerboy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gister op xbox live gespeeld.
    Echt super vet!
    Alleen die zombies lopen je vaak voorbij en doen je niks.

11. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    hehe, heb black ops zins gister ook, erg tof, de mp muziek is wreed, als je bijv, in de jungle loopt, het voelt ook op een of andere manier heel lekker als je iemand killt, en zombies is altijd tof en fun. De sp is ook erg tof met die missie waarbij je als gevannegen moet escapen, met zo'n enorme beule erbij haha.

Was ook leuk met viperzero samen cod spelen:thumbs:

Maar ik heb een vraag:

Zijn er helemaal geen zombie stats meer op leaderboards of van een bepaalde level unlocked in het spel zelf,of op de site?

12. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    jah bij zombies zijn wel leaderboards 2 zelfs 1tje voor de hoogst behaalde ronde en 1 voor de hoogste punten ;)

13. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    unlock je die bij lvl 13 ergens?
    k speel de sp nu ff uit op veteran anders zit er geen beetje spanning en echt oorlogsgevoel in, je rushed er met regular zo doorheen8)

14. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    927
    Gisteren ook maar Black ops gehaald, kon niet meer wachten. Gelijk even Zombie aangeslingerd met mijn vriendin, wave 7 was wel de max....ze was nog niet heel erg goed.

Is best pittig, vind wel de graphics echt bar en boos, ver onder de maat. Zeker tov mw2.

15. The_xbox

The_xbox Bulykin! наш герой

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou treyarch dezelfde gfx gebruiken.

ze moeten der eigen toch onerscheiden en de gfx is echt wel goed hoor

16. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    ja precies, gewoon realistich ja:+
    hoogste ronde is nu round 10, die kale kruip stink zombies zijn echt lastig man:x

17. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    927
    Ik zeg ook helemaal niet dat ze dezelfde graphics moeten gebruiken hoor :)

Vind de afwisseling juist een pluspunt....maar dan moet het wel degelijk zijn. Ik begrijp niet hoe iemand kan zeggen dat de graphics (in zombie mode splitscreen) degelijk zijn. Het deed me bijna denken aan de launchgame King Kong.

Vanavond de SP doen, wellicht ziet dat er stukken beter uit, ik hoop het iig :thumbs:

18. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    splitcreen is iets minder mooi, maarja, het gaat dan gwn om de fun met je vrienden ofzo;P

Maar ik speel nu vanaf et begin gewoon campaign in veteran uit, zit nu op een stuk waar we met 5 man meer dan 500 dudes uitmoetenschakelen,

huhum...zelfmoord actie

19. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag ook voor het eerst echt goed Zombies gedaan.
    Elke keer die eerste map gewoon, uiteindelijk wel vaak tot de 11-13e wave gekomen zeg.
    Echt leuk als je eenmaal doorhebt hoe het een beetje moet, maar heeft iemand een overzicht van wat er precies allemaal te doen is?

Ik weet nu hoe je uiteindelijk de power aankrijgt, alle deuren opent zodat je totaal rond kunt lopen etc.. Maar hoe kun je bijv die ammo upgraden?

20. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    dan moet je door die teleporter die in de theater staat als je de stroom hebt aangezet ;) dan kom je in een klein hokje met een pack a punch machine kost 5000 punten geloof ik, maar dan heb je me toch een wapen. en als je die gekocht hebt dan kun je ook nog granaten van de muur kopen en die het theater in gooien richting de zombies :9 en na een tijdje teleport je weer teruh ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina