1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[COD: BO] Zombie mode

Discussie in 'Algemeen' gestart door gaming4life, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
  2. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt je kan maximaal met 2 mensen op een xbox zombies, combattraining of matchmaking doen.
     
  3. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben tot level 20 gekomen met zen 2en. Eerst bleven we in de eerste kamer tot level 5 alle zombies te knifen voor veel punten:D Dan openen we de 1ste deur en kochten we die machine gun, weet de naam niet meer. We kochten alvast de deur voor de lift en bleven voor de lift zombies killen tot level 7/8 tot je het niet meer volhoud. Dan ren je snel de lift naar binnen en ga je naar beneden. Daar kocht ik de MP5K aan de muur, openden we de blokade bij die trap en liepen we naar de volgende lift.

    We gingen met die lift naar beneden en gingen naar de gamble box(je weet wel waar deze is toch?). We deden ook de power aan en toen renden we door de tele's naar de 2de kamer. Daar zit een hendel aan de muur die een deur opent naar de Pack a punch(zit onder de trap in de 2de kamer. Daar kan je je wapen upgraden en zo is je wapen 2x zo sterk. Ook zou ik de juggernaut en speed cola kopen. En voor de rest rushen door de teleports en camp met zen 4en in een lift.

    Zo moet je wel aardig ver komen.
     
  4. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie speelt er op de ps3? Voeg me dan toe: kriskros86. geraak online niet zo gek ver met de meeste. Ben vooral bezig met reviven dan :p
     
  5. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Hoppa weer 2 achievements erbij :9

    Dat je een teammate moet reviven met een upgraded ballistic knife.
    En "buy all weapons off the walls"
     
  6. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Wat gebeurt er eigenlijk als je je weapon upgrade?
    Ik snap trouwens echt niet hoe jullie tot lvl 20 komen :9
    Tips?
     
  7. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel een keer mee met ons! Dan heb je een goede tactiek enz. Als je je wapen upgrade wordt ie veel sterker!
     
  8. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Je weapons worden sterker.
    Meer ammo,kogels zijn sterker.
     
  9. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, dat wisten wij niet. Wij hele tijd klooien.:+

    Wie doet vanavond mee?
    1. Kwakmannie NL
    2. Sandg NL
    3.
    4.
     
  10. Drzapper

    Drzapper Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister tot level 25 gekomen met 3 vrienden, wat een potje!
    Onze tactiek: eerste ronde zombies naar buiten laten komen, voor max ammo.
    + raampjes maken is weer extra punten, eerste ronde 2 keer schieten dan knifen, 2e ronde 4 keer schieten dan knifen, 3e ronde 5 keer ofzo + wat knifes.
    Als we max ammo hebben gehad blijven we de 4e ronde daar nog. en dan kan je wel een magazijn leegschieten + knifen.
    En dan de deur boven los doen, MP40 kopen, daar even blijven staan tot de hondjes komen.
    Dan gaan we bij de deur zitten (achter de MP40) mochten we het niet volhouden doen we die los.
    Dan doen we de stroom aan, en koop ik meestal juggernaut, anderen gaan liever naar de box.
    Maar ik wacht meestal tot je dat ding krijgt dat je voor 10 punten naar de box kan.
    Teleporter linken, lopen we door naar buiten, blijven we daar zo lang mogelijk staan, als we het daar niet meer volhouden, doen we de deur los bij dat trappetje.
    En dan lopen we een rondje, trap rechtsomhoog in het begin, stroom aanzetten als het te druk is, sentry gun bij de MP40, stroom daar achter aanzetten.
    En dan nog de sentry gun bij de teleporter, en dan in de teleporter tot je het niet meer volhoud, teleporten, en als je daar boven staat granaten gooien.
    Dan spawn je waar je begint, en lopen we hetzelfde rondje, trap rechtsomhoog, stroom & sentry guns aanzetten en dan doorlopen naar buiten.
    En weer hetzelfde rondje, de teleporter moet eerste opnieuw gelinkt worden als je hem hebt gebruikt.
    Die proberen we te linken als de ronde bijna voorbij is, kruiper maken ofzo.
    Mocht dat niet lukken beginnen we buiten bij het trappetje, 1 man op de trap 1 man bij het raampje, 2 man voor het trappetje.
    Als het dan druk word gaan we richting het begin en doen we de stroom en sentry guns weer aan.
    Wat een verhaal :9
    Iemand die ook ongeveer zo speelt?

    Als ieman een potje wil spelen, mijn gamertag: Drzapperrr
    _0/
     
  11. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Ik doe ook wel mee!

    1. Kwakmannie NL
    2. Sandg NL
    3. TobiasBB
    4.
     
  12. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Gezellig, ik voeg je nog wel toe.
    Wat is hoogste wat je gehaald hebt, ik heb ben tot wave 12 gekomen.:9
     
  13. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben tot 22 gekomen \o/
     
  14. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Boh, wat een skills, mijn hoogste is 12-13..

    Maarja, met Random players leer je niet echt veel... :mad:
     
  15. Munnie

    Munnie Guest

    Me hoogste is 20 ;)
    Inv me maar: ll FCT ll
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Tnx heb zelf alleen een betere manier gevonden :p
    In de kamer blijven bij de pack-a-punch.
    Tot level 24 gekomen. Het handige is ook dat je die klote kruipers niet tegenkomt als je niet naar beneden gaat.
    Vind het nu echt een toffe map geworden, mja uiteindelijk dood gegaan omdat iemand vergat zijn raygun uit de pack-a-punch te halen en daardoor alleen nog een famas te hebben :lol:
     
  17. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    maar hoe kan je in de kamer blijven :eek:?
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Zorgen dat 1 iemand in die kamer blijft :).
    dan gaat de deur niet achter je reet dicht en kan je in en uit lopen.
    Als je met 4 personen speelt is het daar echt top.
    2 ramen= 2 mensen en de zombies komen niet door de teleporter achter je, maar alleen door de open deur. 2 Personen voor (liefst met een LMG en/of Raygun). Juggernaut is trouwens wel heeeeel belangrijk als je bij het raam staat. Soms ben je namelijk in 1 klap dood (of ze slaan dubbel ofzo) en dan moet je gelijk een monkey bomb gooien om ervoor te zorgen dat je diegene kan reviven. Helaas Disconnecte een vriend (xbox liep vast) en daardoor moesten we daar verder met zijn 3en. Dan is het constant switchen voor 1 iemand om en de deur en een raam te dekken. Die dokter+achievement is ook heel easy.
    In die Nerve center (dat rondje) moet degene waar hij achter aan zit telkens op de boveneste verdieping rondjes rennen. Degene met de Icegun rent achter die maffe professor af en knalt er net zolang op totdat er een max ammo valt+ nog wat extra leuks. In ronde 23 kregen we een pack-a-punch korting :p 1000 punten voor upgraden. Hadden we op dat moment niet heel veel aan, maar was wel tof om te zien dat je dat ook kon krijgen.
    Ik denk dat als we de tijd ervoor nemen wel met 4 man tot ronde 40 kunnen komen. Na een tijdje heb je toch zat punten, kruipende maken en als je wapen bijna leeg is gewoon de random box zoeken en je wapens wegdoen totdat je weer goeie hebt en dan upgraden. Ready 4 the next round :D
     
  19. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Willen er nog mensen zombies doen?
    Wij zijn wel heel erg slecht met ze 2 :p
     
  20. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien handig om erbij te zeggen dat dit warschijnlijk op de map "FIVE" is?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina