er komen nog genoeg kansen om in aanmerking te komen voor de beta. ik heb trouwens 2 accounts gebruikt op cod.com, 2 xbl accounts en 2 e-mail accounts. misschien krijg ik wel 2 tokens? Heb nu nog nix
Wow!! Zojuist de beta van COD4 gespeeld (dankzij Kiyoshu NL) En damn! wat een gruwelijke MP heeft deze game. Ben normaal niet zo heel gek op de MP van cod! Maar dit is toch wel heel erg vet! Ook zijn de wapen erg realistisch en gevariereerd. En de graphics Must have!
wow leuk spel .. ga wel erg vaak dood .. net even een potje gespeeld (De Kill Cam moeten ze eigenlijk overal gaan gebruiken)
Of zorg dat je account recovery van iemand kan doen, dan heb je de beta ook. Zowat heel VVV heeft CoD4 nu.
Ben nu aan het spelen, dus als iemand zin heeft, voeg me maar toe, kunnen we misschien bij elkaar komen. //edit noobs
Gruwelijk vette Review Nemesis echt vet! Doe dit vaker bij grote titels, had gelezen dat ze nog reviewer ofzo nodig hadden bij XBW Komt er trouwens nog 1 beta van de singleplayer voor iedereen want ik wil hem toch wel eerst ff spelen voordat ik hem koop!
demo waarschijnlijk wel ja //edit, en ja hoor de eerste "bug users" zijn alweer gespot. Gasten die toch weer op daken springen, waar ze nagenoeg onraakbaar zijn...En wat normaal dus ook niet mogelijk is... Gelukkig hebben we de uav + nades/m4 grenade launcher
Dit is gewoon DE game van het jaar! Zo fukking vet!!!! @ Gerjan: Het stikt idd van de noobs. Ik heb zovaak dat ik een ratio over de 4 heb... Vandaag zelfs een keer 33 - 2 gehad
/Mod Jongens vragen om account recovery is niet toegestaan deze post worden verwijderd en beloond met een OW!
ik kan niet eens registreren op die site want dan krijg ik deze error: Warning: Mail_smtp::include_once(Net/SMTP.php) [function.Mail-smtp-include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /usr/share/pear/Mail/smtp.php on line 206 Warning: Mail_smtp::include_once() [function.include]: Failed opening 'Net/SMTP.php' for inclusion (include_path='.:/php/includes:/usr/share/pear:/usr/local/lib/php') in /usr/share/pear/Mail/smtp.php on line 206 Fatal error: Class 'Net_SMTP' not found in /usr/share/pear/Mail/smtp.php on line 210
Ehm, omdat dat strafbaar is. Je mag geen account gegevens overdragen Tevens kan iemand direct misbruik maken van je email account en eventueel credit card. Kortom erg onveilig en dat willen we hier niet stimuleren. Maar ik wil best je credit card gegevens en csv code even lenen hoor
Ik wist niet dat het niet mocht om je gegevens over te dragen. Dat het daarnaast niet veilig is moet iedereen lekker voor zichzelf weten lijkt mij tnx voor de reply!
Hehehe is goed .. Ik heb hem gister gespeeld en ben lekker afgemaakt (Kill Cam is fantastisch) .. ik heb nog een impressie gepost en een filmpje gemaakt ... Ik denk dat ik hem de titel ga geven "The Many Deaths of Fardo NL"