1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

CoD4 of MW2 voor de serieuze gamer!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Rv Flavour, 15 mrt 2010.

  1. Rv Flavour

    Rv Flavour Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    haha HeF |:-, helaas sorry voor jullie maar dit forum is noob snap ook niet wat ik hier nog doe.
    Yo Brut alles goed? , je hebt wel gelijk trouwens MW2 noob game,gemaakt voor noobs en verneukt door noobs.
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2010
  2. Rv Sugar Free

    Rv Sugar Free Royal Veterans

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    en das echt waar:D
     
  3. James Pond

    James Pond Guest

    MW2 is een dikke poepgame. Vol met glitches en irritante kutlui. Ik zou zeggen ga voor CoD4 want dat is gewoon een geweldige game die erg goed in elkaar zit ook qua balance. En dat is imo erg belangrijk in een shooter.

    Maar dan nog wil ik wel ff zeggen dat Halo Reach over beide games dik heengaat, in balance en mogelijkheden.
     
  4. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Als het over clangaming gaat, maar het niet zoveel uit dat er glitches en kutlui in de public zitten he :)
     
  5. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Reach eroverheen?=( Je stelt me teleur.. Waarschijnlijk heb je nog nooit echte codskills gezien.
     
  6. James Pond

    James Pond Guest

    Haha dude jawel hoor, genoeg CoD4 en MW2 gespeeld. En toch vind ik Reach wel beter.. Maarja smaak :p.
     
  7. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Rv Sugar Free

    Rv Sugar Free Royal Veterans

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    reach is een shooter maar je kan er ook in racen denk wtf kom op als ik wil racen koop ik wel forzo ofzo.
    shooter wil ik vervelende engelsen 13 jarige *** kinderen afmaken en aan het huilen maken:D

    en cod 4 dat is beste ooit gewoon de shit:D

    maar ja iedereen zn eigen mening:)

    xxxxx<3
     
  9. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude, laat je skills maar een keer zien op cod4 dan :p
     

Deel Deze Pagina