Sorry maar ik speel geen lan en kom 1vs1 cagematch en jij bent ckkr de grappigste thuis he beetje stoer doen. Echt ik post een ding over melf dat ik mezelf te goed vindt en jullie gelijk Ja je bent en noob dit dat pff heel erg laag.
brood verdienen met gamen nee hoor ik game voor fun en als je het steeds leuker gaat vinden en je word steeds sirieus en dan vind je zelf te goed dan. Tenminste dat is bij mij. Iedereen mijn excuses dat ik zei dat ik een pro was ja?
1: Doe normaal 2: Je bent de g vergeten 1v1 cagematch zegt weinig. Komt veel geluk bij kijken en bovendien kan een goede speler in een team een rol vervullen, ipv online random mensen te snel af te zijn in nietszeggende cagematches. Plus als jij zegt niet aan LAN te doen, betekent dat je afhankelijk bent van je superieure internetverbinding. Echte pro's, zoals jij jezelf noemt, spelen ALTIJD LAN omdat daar de kansen gelijk zijn. PS: Er is ook een edit-knop
Je zegt dat je jezelf goed vindt, dus ik vind dat je dit moet bewijzen battie... Ga maar eerst nog even een paar bijlessen Nederlands nemen voordat je weer gaat pochen met je über skills
jongen hou het netjes en geef je mening over de vraag... over de dood van CoD4: http://www.youtube.com/watch?v=g2Us3MBH0tg
Ik mag mezelf er niet mee bemoeien en jij wel? Bist du krank oder etwas? Je bent waarschijnlijk ook nog vrij jong, dus leg deze game maar even opzij tot je 18de. Oh ja, wat is je gamertag? Dan mag je eens laten zien of je daadwerkelijk wat kan. Want schelden op internet kan iedereen. Raar knaapje
jongens de vraag is een Scrim hou het netjes hier A.U.B. Als jullie willen discussiëren over CoD4 wel echt dood is of niet,ga dan naar mijn anderen topic.... Topic: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=140549
ik denk dat jij niet meer speelt...? Wanneer is het voor het laatst geweest dat jij je hebt verdiept in COD4?
leuk. Gamertag: Azartjen Schelden op internet? Ja dat kan iedereen maar jij bent er denk ik goed in. Ik ben 14 en dan? Azartjen
Ik ben dyslectisch Uber skills? wat lul jij.... please take a break! jij ziet dat mensen dom op mij reageren.. ** meeloper
Week geleden heb ik CoD4 gespeeld. Die M16 lijkt op een dildo, als ik met een dildo wil schieten ga ik wel ff naar me zus haar nachtkastje.