Kwenie, ik heb m'n bak al flink total-loss weten te krijgen hoor. Ik kun nog wel verder maar hij reed voor geen meter meer. Ik vind CMR3 iig niet te moeilijk of zo. Heb nu vijf rally's gedaan en heb ze allemaal gewonnen. Op naar Finland.
Quote : is dit spel nou mooier dan Rally sport challenge? Nee, en ook de level design, diepte is eigenlijk gewoon lelijk tov RSC en al zit je in je cockpitview dan heb je er toch geen reet aan die onzettende mooie schademodel (of je dat wilt, dacht het niet).
Het schademodel is niet alleen visueel, maar ook tactisch. Je zult je auto weer moeten repareren en dus afwegingen moeten maken als je niet genoeg tijd hebt om dat te doen.
Precies, zeker in een rally spel zijn de omgevingen veel belangrijker dan de auto. Je zit toch altijd in de auto en ziet um alleen tijdens replays. En nu on topic: Ik vind CMR3 eigenlijk iets te makkelijk.
Dat heb ik nog niet geprobeerd, heb het spel zelf niet maar alleen een tijd gespeeld bij een kennis. Ik bedoel eigenijk dat je de bochten wel erg makkelijk kan maken. Vereist weinig skill.
Ik gebruik de camerastand vlak achter de auto het meest, maar dan let ik als nog meer op de weg dan op de auto, dus ik vind de omgevingen belangrijker dan een schademodel waarin een auto total-loss kan.
En dat is niet het enige. Geloof me, met een lekke band of een kapotte versnellingsbak zet jij niet de eerste tijd neer.
In RSC niet dan ? Vooral de berg levels, zeer spannend, en visueel gaaf om er rond te rijden Maar verder wel leuk dat je de schade zelf kan repareren in CMR 3.0
Niet volledig heb ik wel gemerkt, want bijvoorbeeld een kapotte achterruit wordt niet gerepareerd. Misschien omdat er te veel schade aan de wagen was voor de rest, dat zou goed kunnen.
Damn :{ In CMR2.0 moest je gewoon wennen aan dat je auto de prak in kon rijden, dan rijd je heel erg anders en dus reed je echt om je auto heel te houden, iets dat ik leuk vond...