ik hoor nou weer dat de graphics super maar ook super tegenvallen! SHIT ! waarom geeft het xbox magazine dan zo'n hoog cijfer [blokjes] voor de graphics???? verdomme ik had me hierzo op verheugt. Hoe zit het eigenlijk met het geluid in het spel? misschien iemand die de demo heeft gespeelt? zou graag reactie willen hierover. gegroet colin
ik hoor nou weer dat de graphics super maar ook super tegenvallen! Het zijn niet zulke slechte grapihcs hoor
Xbox Magazine NL is de enige met een CMR3 review en vergelijkbaar materiaal is er dus niet. De graphics van CMR3 zijn op te delen in : Auto model, omgeving en weerseffecten. Het auto model is echt fantastisch (was bij CMR2.0 al super), prachtige schade etc. De omgeving, daar legt CMR het af bij RSC, Codemasters heeft gewoon geen zin gehad om extra tijd in de Xbox te steken, jammer maar helaas. De weerseffecten bij CMR3 zijn dan weer van een dusdanig hoog niveau dat alles bijelkaar opgeteld het grafische aspect echt geen minpunt is en een cijfer lager dan een 8 gewoon een schande zou zijn. Probleem met de mensen die het gespeeld hebben : Dat zijn er heel weinig (nieuwe XBM UK is nog niet op veel plekken te koop) en bij een demo kijk je al gauw naar de gfx ipv de gehele achtergrond en diepte van het spel.